
Süti alapú követés
A süti alapú követés az affiliate szoftverek alapvető funkciója, amely nyomon követi a látogatói adatokat, és eltárolja azokat a weboldalon. Tudja meg, hogyan h...

A Post Affiliate Pro számos fejlett követési módszert kínál, hogy a lehető legpontosabb eredményeket biztosítsa. Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk az elérhető lehetőségeket.
Elérhető: Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
A Post Affiliate Pro fejlett követési típusokat alkalmaz a pontos eredmények érdekében.
A süti egy kis szöveges fájl vagy adat, amelyet egy webhely tárol a számítógépén. Megkülönböztetünk első féltől származó sütiket (amelyek az adott weboldalon tárolják az ügyfél adatait, amin éppen böngészik) és harmadik féltől származó sütiket (más néven követő sütiket).
A követés szempontjából a Post Affiliate Pro többféle sütit hoz létre. A legfontosabb a PAPVisitorID, amely a weboldal látogatójának azonosítóját tárolja. Annak érdekében, hogy ez a követési azonosító ne vesszen el, a böngésző 3 különböző rekordot készít: egy első féltől származó sütit, egy harmadik féltől származó sütit és egy HTML 5 helyi tároló objektumot.
A harmadik féltől származó sütik rendkívül fontosak a partner marketingben; nekik köszönhetően lehet a konverziókat visszakövetni a partnerekhez. Annak érdekében, hogy partnereit igazságosan kompenzálja, elengedhetetlen a 3. féltől származó sütikből gyűjtött adatok használata.
Ez a módszer csak akkor kerül alkalmazásra, ha a böngésző sütijei nem érhetők el. Bár ezek az események ritkák, a Post Affiliate Pro erre is fel van készülve.
Az értékesítés követése során megkeressük a látogató IP-címéhez tartozó utolsó ismert kattintást. Ha megtaláljuk, akkor ebből a kattintásból származó partner- és kampányazonosító kerül felhasználásra, és jutalék is létrejöhet.
A hagyományos követési módszereken (IP-követés, böngészős sütik) és a fejlett követési módszereken (Flash-sütik) túl további megoldások is elérhetők partnerei követésére. A Post Affiliate Pro számos kiterjesztett követési móddal rendelkezik.
Sok ügyfél számára hasznos a megjelenítések jelentésének megtekintése. Megjelenítésnek nevezzük, amikor egy potenciális ügyfél meglát egy bannert anélkül, hogy rákattintana. A Post Affiliate Pro lehetővé teszi, hogy minden bannerhez/linkhez megtekinthesse ezeket a statisztikákat.
Képzelje el, hogy van egy partnere , akinek naponta több ezer látogatója van, mégis, a megjelenítési statisztikákból kiderül, hogy csak kevesen kattintanak a hirdetésére. Ezzel az információval kiderítheti, miért nem kattintanak az ügyfelek. Ennek oka lehet például a bannerek rossz elhelyezése, nem releváns termékpromóció vagy egyszerűen az, hogy a banner nem elég figyelemfelkeltő. Ha jól célozza meg ezt a forgalmat, könnyedén értékesítéssé alakíthatja. A megjelenítéskövetés ebben segíthet.
A leghatékonyabb módja a partnerek pontos követésének, ha ezt a követési módot használja. Amikor egy partner ajánl egy ügyfelet az Ön boltjába, és az ügyfél regisztrál vagy vásárol, a Post Affiliate Pro belsőleg összekapcsolja ezt az ügyfelet a partnerrel . Legközelebb, mikor az ügyfél ismét vásárol Önnél, már nem kell ugyanazt a számítógépet használnia – akár egy teljesen másik országból is beléphet –, de a jutalék továbbra is helyesen lesz követve. Ön dönti el, mely adatok alapján kapcsolja össze a partnereket az ügyfelekkel, például e-mail cím vagy egyedi ügyfélazonosító alapján.
Az akció követéssel gyakorlatilag bármit nyomon követhet – például ha egy ügyfél megnézett és végignézett egy videót, kattintott egy különleges egyszeri ajánlatra, egy e-mailből érkezett, vagy feliratkozott egy ingyenes hírlevélre. Követheti az ügyfél minden lépését a weboldalán: kattintás a bemutatkozásra, „további információ” oldalra, véleményekre, majd a rendelési oldalra, végül pedig a köszönő oldalra. Az akció követéssel nincs határ.
Ha több kampánya fut eltérő jutalékszintekkel, érdemes termékenkénti követést alkalmazni. Ezzel a módszerrel minden egyes terméket külön-külön követhet, így elkerülheti, hogy olyan termékek után számoljon jutalékot, amelyek nem tartoznak az adott kampányhoz. Az egyszerű beállítási lehetőségek révén eldöntheti, hogy termékenként, kategóriánként vagy akár boltonként (ha több webshopot is üzemeltet) szeretné követni.
Manapság többen használnak offline követést, mint korábban. Számtalan weboldal kínál kedvezményeket ételekre, utazásra vagy más termékekre – és ezek kuponkódokat használnak. Az offline követés kuponokra épül. Minden partnernek saját kuponja(i) van(nak), amelyet az ügyfelek felhasználhatnak. Amennyiben ilyen kupont használnak, a Post Affiliate Pro akkor is követni fogja az értékesítést, ha a kupon nyomtatott médiából származik. Így partnerei akár helyi újságban vagy szórólapokon is népszerűsíthetik Önt.
Az S2S követés egy olyan konverziókövetési módszer, ahol a követési kérés kizárólag a szerveren hajtódik végre. Ez a módszer nem használ harmadik féltől származó sütiket vagy HTML5 helyi tárolót, így nem blokkolható.
A szerver-szerver követési módszer biztonságos, kiváló csalásmegelőzési lehetőséggel rendelkezik, és az egyik legpontosabb követési módszer, mivel nem érinti a sütik vagy cache törlése.
A pixelkövetést gyakran sütikkel együtt alkalmazzák a felhasználói aktivitás követésére és adatok gyűjtésére. Ezt a követési módot leggyakrabban akkor alkalmazzák, ha a javascriptes követés nem elérhető. A sütikhez képest a pixelkövetés kevésbé hatékony. A HTML5 helyi tároló nem használható egyszerre az első és harmadik féltől származó sütikkel. Vagy harmadik, vagy első féltől származó sütiket kell alkalmazni. Az affiliate partnerek pontos követéséhez harmadik féltől származó sütiket kell beállítania a Post Affiliate Pro domainjén. Fontos szem előtt tartani, hogy egyes böngészők blokkolhatják a sütik létrehozását.
A partnerlinkeken, hirdetéseken, eladási konverziókon, weboldal-látogatásokon és bármilyen más webes aktivitáson túl a követőpixelek további információval szolgálnak a partnerlinkekről és hirdetésmegjelenítésekről is.
A pixelkövetés egyszerűen beállítható, segít optimalizálni a kampányokat és felhasználóbarátabbá tenni weboldalait. A pixelkövetéssel szerzett információk alapján jobban eldöntheti, hogyan optimalizálja költségeit, hogy a legtöbb forgalmat és eladást hozó helyekre koncentráljon.
A bővítmények kiváló lehetőséget nyújtanak a program funkcionalitásának bővítésére új funkciók és testreszabások hozzáadásával. A Post Affiliate Pro két fő plugin típust használ – integrációs pluginokat (amelyek szorosan együttműködnek webshopokkal, levelezőlistákkal stb.) és testreszabási pluginokat (amelyek egyedi beállításokat kínálnak, például a GDPR törvények miatt elrejthetik az IP-címet, vagy további lehetőségeket a Merchant panelhez).
A bővítmények számos előnnyel járnak a Post Affiliate Pro fiókjában. A WordPress integrációktól az online fizetési feldolgozó integrációkig bő választék áll rendelkezésre.
Azt javasoljuk, hogy csak a szükséges és ismert bővítményeket használja, mivel ezek megváltoztathatják a szoftver működését.
Kövesse partnereit még hatékonyabban a Post Affiliate Pro segítségével!
A Post Affiliate Pro-ban többféle követési opció érhető el. Követés történhet pixelkövetéssel, IP követéssel, követési API-kon keresztül, és bizonyos esetekben offline követéssel is, ha a sütialapú követés nem elérhető.
A kuponokat gyakran alkalmazzák a partnerek, mint marketing stratégiát az értékesítések növelésére. A Post Affiliate Pro-ban elérhető affiliate kuponkövetés lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy nyomon kövessék partnereik teljesítményét.
A Post Affiliate Pro-ban testre szabhatja az IP követés időtartamát saját igényeinek megfelelően. Ezt a Merchant Panelben a Beállítások > Követési beállítások menüpontban, a Követési szintek szekció alatt találja meg.
Tapasztalja meg a hatékony partnerkövetést egy ingyenes, 1 hónapos próbaidőszakkal. Fedezze fel az összes funkciót, és növelje partnerprogramja teljesítményét.
A süti alapú követés az affiliate szoftverek alapvető funkciója, amely nyomon követi a látogatói adatokat, és eltárolja azokat a weboldalon. Tudja meg, hogyan h...
A követés az affiliate marketing egyik funkciója, amely figyeli a weboldal látogatóit. Tudjon meg többet a különböző követési módszerekről.
Hogyan használható az IP az ajánlások követésére, és miért érdemes beépíteni az IP-alapú ajánláskövetést az üzleti folyamataiba.


