Mik azok a műveleti jutalékok?
A Műveleti jutalékok funkció lehetővé teszi olyan műveletek meghatározását, amelyek meghatározzák a jutalék kifizetésének időpontját, például “műveletenként”, “kattintásonként,” és számos egyéb “ként” forgatókönyv.
A legtöbb társszoftver csak az eladások vagy a leadek nyomon követésére korlátozza az Önt. A Post Affiliate Pro lehetővé teszi BÁRMILYEN művelet nyomon követését, és akciónkénti jutalék (CPA) kifizetését leányvállalatai számára.
Így beállíthat jutalékokat, beleértve a felhasználói regisztrációnkénti, megosztott jutalékokat, letöltésenkénti, adott oldallátogatásonkénti jutalékokat és még sok mást.
Minden kampányban korlátlan számú akciónkénti jutalékot hozhat létre, így gyakorlatilag minden látogató mozgását nyomon követheti.
Hogyan hasznosak a cselekvési jutalékok a kereskedők számára?
A partnereket a jutalék mértéke motiválja. Kereskedőként az Ön felelőssége, hogy partnerei elkötelezettek legyenek. A jutalék mértékének szabályozása hatékony módja a partnerek motiválásának, valamint az eladások ösztönzésének. Ez arra ösztönzi a partnereket, hogy kreatív promóciós stratégiákat dolgozzanak ki az Ön termékéhez. A partnerek mindent megtesznek annak érdekében, hogy látogatóik megtegyék a jutalékokhoz szükséges intézkedéseket. A jutalékok azonban nem mindig jelentenek eladást. A jutalék megszerzéséhez csak a linkre kell kattintania. Ezeket a követelményeket a társult marketingszakértő állíthatja be a Post Affiliate Pro alkalmazásban.
Műveletenkénti költség vs. kattintásonkénti költség?
Ahogy a neve is sugallja, a műveletenkénti költség megállapodások közvetlenül kapcsolódnak valamilyen konverzióhoz, és az értékesítések és a regisztrációk a leggyakoribb típusok. Ez nem tartalmazza a kizárólag kattintásokon alapuló ügyleteket, amelyeket kattintásonkénti költségnek vagy CPC-nek neveznek.
A CPA a spektrum másik végén található a CPM-hez képest, míg a kattintásonkénti költség (CPC) valahol középen van. A CPA-modellek általában kockázatosabbak a megjelenítők számára, mivel jó konverziós arányokra kell támaszkodniuk a hirdető kreatív egységein és webhelyén a jutalék megszerzéséhez. Ez az oka annak, hogy az affiliate marketing a teljesítményalapú árképzés legnépszerűbb alkalmazása, ahol a kereskedők és a hirdetők határozzák meg, hogy mit szeretnének jutalmazni, és mennyit hajlandóak fizetni.
Tudásbázis források
Frequently asked questions
Mennyi a jutalék az affiliate marketingért?
Az affiliate marketingben a jutalék az a százalékos arány, amelyet egy társult vállalkozás kap a termékeik promóciójából származó műveletekért vagy konverziókért.
Hogyan hasznosak a jutalékok a leányvállalatok számára?
A jutalék mértéke kiskereskedőnként eltérő. Ezért a legjövedelmezőbb leányvállalati hálózat keresése létfontosságú a leányvállalatok számára, a legjobb ajánlat megtétele pedig létfontosságú a kereskedők számára.