–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • Műveleti jutalék (CPA – műveletenkénti jutalék)

Műveleti jutalék (CPA – műveletenkénti jutalék)

Mik azok a műveleti jutalékok?

A Műveleti jutalékok funkció lehetővé teszi olyan műveletek meghatározását, amelyek meghatározzák a jutalék kifizetésének időpontját, például “műveletenként”, “kattintásonként,” és számos egyéb “ként” forgatókönyv.

A legtöbb társszoftver csak az eladások vagy a leadek nyomon követésére korlátozza az Önt. A Post Affiliate Pro lehetővé teszi BÁRMILYEN művelet nyomon követését, és akciónkénti jutalék (CPA) kifizetését leányvállalatai számára.

Így beállíthat jutalékokat, beleértve a felhasználói regisztrációnkénti, megosztott jutalékokat, letöltésenkénti, adott oldallátogatásonkénti jutalékokat és még sok mást.

Minden kampányban korlátlan számú akciónkénti jutalékot hozhat létre, így gyakorlatilag minden látogató mozgását nyomon követheti.

műveleti jutalék

Hogyan hasznosak a cselekvési jutalékok a kereskedők számára?

A partnereket a jutalék mértéke motiválja. Kereskedőként az Ön felelőssége, hogy partnerei elkötelezettek legyenek. A jutalék mértékének szabályozása hatékony módja a partnerek motiválásának, valamint az eladások ösztönzésének. Ez arra ösztönzi a partnereket, hogy kreatív promóciós stratégiákat dolgozzanak ki az Ön termékéhez. A partnerek mindent megtesznek annak érdekében, hogy látogatóik megtegyék a jutalékokhoz szükséges intézkedéseket. A jutalékok azonban nem mindig jelentenek eladást. A jutalék megszerzéséhez csak a linkre kell kattintania. Ezeket a követelményeket a társult marketingszakértő állíthatja be a Post Affiliate Pro alkalmazásban.

Műveletenkénti költség vs. kattintásonkénti költség?

Ahogy a neve is sugallja, a műveletenkénti költség megállapodások közvetlenül kapcsolódnak valamilyen konverzióhoz, és az értékesítések és a regisztrációk a leggyakoribb típusok. Ez nem tartalmazza a kizárólag kattintásokon alapuló ügyleteket, amelyeket kattintásonkénti költségnek vagy CPC-nek neveznek.

A CPA a spektrum másik végén található a CPM-hez képest, míg a kattintásonkénti költség (CPC) valahol középen van. A CPA-modellek általában kockázatosabbak a megjelenítők számára, mivel jó konverziós arányokra kell támaszkodniuk a hirdető kreatív egységein és webhelyén a jutalék megszerzéséhez. Ez az oka annak, hogy az affiliate marketing a teljesítményalapú árképzés legnépszerűbb alkalmazása, ahol a kereskedők és a hirdetők határozzák meg, hogy mit szeretnének jutalmazni, és mennyit hajlandóak fizetni.

Tudásbázis források

Learn more about Action Commissions

Frequently asked questions

Mennyi a jutalék az affiliate marketingért?

Az affiliate marketingben a jutalék az a százalékos arány, amelyet egy társult vállalkozás kap a termékeik promóciójából származó műveletekért vagy konverziókért.

Hogyan hasznosak a jutalékok a leányvállalatok számára?

A jutalék mértéke kiskereskedőnként eltérő. Ezért a legjövedelmezőbb leányvállalati hálózat keresése létfontosságú a leányvállalatok számára, a legjobb ajánlat megtétele pedig létfontosságú a kereskedők számára.

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása