Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Features
  • Műveleti jutalék (CPA – műveletenkénti jutalék)

Műveleti jutalék (CPA – műveletenkénti jutalék)

Mik azok a műveleti jutalékok?

A Műveleti jutalékok funkció lehetővé teszi olyan műveletek meghatározását, amelyek meghatározzák a jutalék kifizetésének időpontját, például “műveletenként” “kattintásonként” és számos egyéb forgatókönyv.

A legtöbb társszoftver csak az eladások vagy a leadek nyomon követésére van korlátozva. A Post Affiliate Pro lehetővé teszi BÁRMILYEN tevékenység nyomon követését, és műveletenkénti jutalék (CPA) kifizetését partnerei számára. Így beállíthat jutalékokat, beleértve a felhasználói regisztrációnkénti, megosztott jutalékokat, letöltésenkénti, adott oldallátogatásonkénti jutalékokat és még sok mást. Minden kampányban korlátlan számú műveletenkénti jutalékot hozhat létre, így gyakorlatilag minden látogató mozgását nyomon követheti.

műveleti jutalék

Hogyan hasznosak a cselekvési jutalékok a kereskedők számára?

A partnereket a jutalék mértéke motiválja. Kereskedőként az Ön felelőssége, hogy partnerei elkötelezettek legyenek. A jutalék mértékének szabályozása hatékony módja a partnerek motiválásának, valamint az eladások ösztönzésének. Ez arra ösztönzi a partnereket, hogy kreatív promóciós stratégiákat dolgozzanak ki az Ön termékéhez. A partnerek mindent megtesznek annak érdekében, hogy látogatóik megtegyék a jutalékokhoz szükséges intézkedéseket. A jutalékok azonban nem mindig jelentenek eladást. A jutalék megszerzéséhez csak a linkre kell kattintania. Ezeket a követelményeket a társult marketingszakértő állíthatja be a Post Affiliate Pro alkalmazásban.

Műveletenkénti költség vs. kattintásonkénti költség?

Ahogy a neve is sugallja, a műveletenkénti költség megállapodások közvetlenül kapcsolódnak valamilyen konverzióhoz, és az értékesítések és a regisztrációk a leggyakoribb típusok. Ez nem tartalmazza a kizárólag kattintásokon alapuló ügyleteket, amelyeket kattintásonkénti költségnek vagy CPC-nek neveznek.

A CPA a spektrum másik végén található a CPM-hez képest, míg a kattintásonkénti költség (CPC) valahol középen van. A CPA-modellek általában kockázatosabbak a megjelenítők számára, mivel jó konverziós arányokra kell támaszkodniuk a hirdető kreatív egységein és webhelyén a jutalék megszerzéséhez. Ez az oka annak, hogy az affiliate marketing a teljesítményalapú árképzés legnépszerűbb alkalmazása, ahol a kereskedők és a hirdetők határozzák meg, hogy mit szeretnének jutalmazni, és mennyit hajlandóak fizetni.

Knowledge base resources

Learn more about Action Commissions

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “What is the commission for affiliate marketing?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Commission in affiliate marketing is the percentage an affiliate receives for the actions or conversions that result from their promotion of products.”
}
}, {
“@type”: “Question”,
“name”: “How are commission rates useful to affiliates?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Commission rates vary among retailers. Therefore searching for the most lucrative affiliate network is vital for affiliates and making the best offer is vital for merchants.”
}
}]
}

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Schedule a one-on-one call and discover how Post Affiliate Pro can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a call