Mik azok a műveleti jutalékok?
A Műveleti jutalékok funkció lehetővé teszi olyan műveletek meghatározását, amelyek meghatározzák a jutalék kifizetésének időpontját, például “műveletenként” “kattintásonként” és számos egyéb forgatókönyv.
A legtöbb társszoftver csak az eladások vagy a leadek nyomon követésére van korlátozva. A Post Affiliate Pro lehetővé teszi BÁRMILYEN tevékenység nyomon követését, és műveletenkénti jutalék (CPA) kifizetését partnerei számára. Így beállíthat jutalékokat, beleértve a felhasználói regisztrációnkénti, megosztott jutalékokat, letöltésenkénti, adott oldallátogatásonkénti jutalékokat és még sok mást. Minden kampányban korlátlan számú műveletenkénti jutalékot hozhat létre, így gyakorlatilag minden látogató mozgását nyomon követheti.
Hogyan hasznosak a cselekvési jutalékok a kereskedők számára?
A partnereket a jutalék mértéke motiválja. Kereskedőként az Ön felelőssége, hogy partnerei elkötelezettek legyenek. A jutalék mértékének szabályozása hatékony módja a partnerek motiválásának, valamint az eladások ösztönzésének. Ez arra ösztönzi a partnereket, hogy kreatív promóciós stratégiákat dolgozzanak ki az Ön termékéhez. A partnerek mindent megtesznek annak érdekében, hogy látogatóik megtegyék a jutalékokhoz szükséges intézkedéseket. A jutalékok azonban nem mindig jelentenek eladást. A jutalék megszerzéséhez csak a linkre kell kattintania. Ezeket a követelményeket a társult marketingszakértő állíthatja be a Post Affiliate Pro alkalmazásban.
Műveletenkénti költség vs. kattintásonkénti költség?
Ahogy a neve is sugallja, a műveletenkénti költség megállapodások közvetlenül kapcsolódnak valamilyen konverzióhoz, és az értékesítések és a regisztrációk a leggyakoribb típusok. Ez nem tartalmazza a kizárólag kattintásokon alapuló ügyleteket, amelyeket kattintásonkénti költségnek vagy CPC-nek neveznek.
A CPA a spektrum másik végén található a CPM-hez képest, míg a kattintásonkénti költség (CPC) valahol középen van. A CPA-modellek általában kockázatosabbak a megjelenítők számára, mivel jó konverziós arányokra kell támaszkodniuk a hirdető kreatív egységein és webhelyén a jutalék megszerzéséhez. Ez az oka annak, hogy az affiliate marketing a teljesítményalapú árképzés legnépszerűbb alkalmazása, ahol a kereskedők és a hirdetők határozzák meg, hogy mit szeretnének jutalmazni, és mennyit hajlandóak fizetni.
Tudásbázis források
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “What is the commission for affiliate marketing?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Commission in affiliate marketing is the percentage an affiliate receives for the actions or conversions that result from their promotion of products.”
}
}, {
“@type”: “Question”,
“name”: “How are commission rates useful to affiliates?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Commission rates vary among retailers. Therefore searching for the most lucrative affiliate network is vital for affiliates and making the best offer is vital for merchants.”
}
}]
}