Mi az a SPOT?
Ha termékeit szeretné reklámozni, ezt különféle formátumokon keresztül teheti meg. A médiában való reklámozást spot-oknak nevezik.
A spot-ok rövid videók vagy felvételek, 30-60 másodperc hosszúak. Általában hagyományos médián, például televízión vagy rádión sugározzák. Fontos, hogy először a közönséget és a médiumot kutassuk fel, hogy számukra a legrelevánsabb hirdetéseket adjuk.
További automatizálási lehetőségek
Az automatizálás az, ami megkülönbözteti az újoncokat és a veteránokat. Tudja meg, miért.
Zarina Tungushbayeva és a Post Affiliate Pro jellemzői és funkciói, beleértve az affiliate kapcsolatokat és az affiliate menedzser önéletrajzát. Ingyenes próbaverzió és kapcsolatfelvételi lehetőségek állnak rendelkezésre. A webhely használatáról szóló sütik használatát említi, valamint egy linket a sütikre vonatkozó adatvédelmi irányelvhez. A Post Affiliate Pro számos funkciót kínál, beleértve az integrációs módszereket és a mobil alkalmazásokat. A vállalat széles körű affiliate kapcsolatokat kínál, és lehetőséget biztosít a kapcsolatfelvételre az ügyfelekkel.