Mi az off-page SEO?
A keresőmotorok fontosság szerint sugározzák a keresési eredményeket, ami meghatározza a különböző tényezők súlyát. Ezeket a tényezőket ON-page és OFF-page tényezőkre oszthatjuk. Leginkább az OFF-oldal tényezők – a hiteles weboldalakról származó linkek száma, a hivatkozott oldalak tematikus relevanciája, a backlink szövegek változatossága, a webhely erőssége a közösségi hálózatokon, domain név, az oldalra hivatkozó egyedi domainek száma.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!