Mi az a kattintásonkénti bevétel?
A kattintásonkénti bevétel (EPC) egy speciális mérőszám, amely az affiliate linkre leadott kattintások átlagos bevételét mutatja. Kiszámítása egyszerű, csak el kell osztani az affiliate jutalékát a promóciós anyagokra leadott kattintások számával. Ha ezt a számot megszorozza 100-zal, megtudhatja, mekkora a bevétel 100 kattintásonként.
Ez a mutató segít annak elemzésében, hogy melyik ajánlat teljesít jobban különböző kifizetésekkel. Egy affiliate is gyorsabban és könnyebben találhat magas bevételt hozó ajánlatokat.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!