Kattintásonkénti bevétel (EPC)

Mi az a kattintásonkénti bevétel?

A kattintásonkénti bevétel (EPC) egy speciális mérőszám, amely az affiliate linkre leadott kattintások átlagos bevételét mutatja. Kiszámítása egyszerű, csak el kell osztani az affiliate jutalékát a promóciós anyagokra leadott kattintások számával. Ha ezt a számot megszorozza 100-zal, megtudhatja, mekkora a bevétel 100 kattintásonként.

Ez a mutató segít annak elemzésében, hogy melyik ajánlat teljesít jobban különböző kifizetésekkel. Egy affiliate is gyorsabban és könnyebben találhat magas bevételt hozó ajánlatokat.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása