Mi az átkattintási arány?
Az átkattintási arány vagy a CTR azt a műveletet fejezi ki, amikor valaki rákattint a reklámanyagra, és a felhasználó átkerült a kereskedő webhelyére. Az átkattintási arány egy olyan mérőszám, amely segít annak elemzésében, hogy a kampány hatékony és jó-e.
Könnyen kiszámítható az átkattintási arány. Csak el kell osztani a promóciós anyagokra (bannerek, szöveges linkek) leadott kattintások számát a megjelenítések számával. Most elemezheti hirdetési kampánya sikerét.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!