Átkattintási arány (CTR)

Mi az átkattintási arány?

Az átkattintási arány vagy a CTR azt a műveletet fejezi ki, amikor valaki rákattint a reklámanyagra, és a felhasználó átkerült a kereskedő webhelyére. Az átkattintási arány egy olyan mérőszám, amely segít annak elemzésében, hogy a kampány hatékony és jó-e.

Könnyen kiszámítható az átkattintási arány. Csak el kell osztani a promóciós anyagokra (bannerek, szöveges linkek) leadott kattintások számát a megjelenítések számával. Most elemezheti hirdetési kampánya sikerét.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása