Mi az az átkattintás?
A hirdetők számos különféle terméket és szolgáltatást kínálnak. Fizetnek az affiliate-nek a hirdetésükért. A partnerek forgalmat továbbítanak – a látogatók a kereskedő webhelyére különböző promóciós anyagokon keresztül.
Az átkattintás egy pillanat vagy művelet, amikor egy személy – a látogató – egy bannerre, szöveges hivatkozásra vagy valamilyen reklámanyagra kattint. A látogató ezután átkerül a kereskedő webhelyére.
Lehetőség van egy reklámkampány sikerének mérésére kattintással. Tudjon meg többet az átkattintási arányról szószedetünkben.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!