Partner marketing e-mail sablonok – Termék- vagy szolgáltatásváltozások

Partner marketing e-mail sablonok – Termék- vagy szolgáltatásváltozások

AffiliateMarketing EmailTemplates ProductUpdates ServiceChanges

Egy partnerprogram működtetése számos előnnyel járhat minden olyan vállalkozás számára, amely tudja, hogyan kell jól csinálni. A „jól csinálni” alatt többek között azt értjük, hogy a program működését szervezetten tartjuk, megbízható partner marketing szoftvert , valamint mérjük és elemezzük a kiadók teljesítményét. Továbbá ide tartozik a partnerekkel való közvetlen együttműködés is.

Önnek vagy a programmenedzsereknek gondoskodniuk kell arról, hogy partnereik támogatottak, jól informáltak legyenek, és minden szükséges erőforrás rendelkezésre álljon, hogy a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítését a lehető legjobban végezhessék. Ezt úgy érheti el, ha megosztja velük a márkázott promóciós anyagokat , illetve segít nekik minden problémát – legyen az kicsi vagy nagy – megoldani, amellyel időről időre szembesülhetnek. Az is alapvető fontosságú, hogy a kiadók tudjanak a termékek vagy szolgáltatások változásairól. Mindezek összehangolása növeli a partnerprogram sikerének esélyeit, és pozitívan befolyásolja vállalkozása eredményét.

Ez a cikk olyan e-mail sablonokat tartalmaz, amelyek segítségével tájékoztathatja partnereit meglévő termékek vagy szolgáltatások változásairól, hibajavításokról vagy új funkciók bevezetéséről. Használja ezeket a sablonokat, hogy partnerei mindig képben legyenek, és elegendő idejük legyen kommunikációs stratégiájuk vagy marketingkampányaik frissítésére.

Termék- vagy szolgáltatásváltozások

Mit értünk termék- vagy szolgáltatásváltozás alatt?

Mivel a partnerek tájékoztatása frissítésekről, hibajavításokról és új funkciókról hasonló módon történhet, a termékértesítések és a szolgáltatásváltozások között azért különbség van. Hogy biztosan egy nyelvet beszéljünk, röviden elmagyarázzuk, mit értünk termék- vagy szolgáltatásváltozás alatt. Egyes egyszerű frissítések például hibajavítások, azaz olyan technikai fejlesztések, amelyek nem változtatják meg a termék vagy szolgáltatás működését. Ilyen esetekben nem mindig szükséges tájékoztatni a partnereket.

Más változások azonban új funkciók vagy szolgáltatások bevezetését jelenthetik, amelyek plusz értéket adnak a termékéhez, vagy a felhasználóktól bizonyos lépések megtételét igénylik. Ilyenkor mindenképp érdemes értesíteni a partnereket ezekről a fejlesztésekről, és minden szükséges információt biztosítani számukra a változások megismeréséhez.

Noha elsősorban digitális termékek vagy szolgáltatások változásairól beszéltünk, az általunk készített e-mail sablonokat akkor is használhatja, ha a partner marketinget fizikai termékek vagy offline szolgáltatások népszerűsítésére használja.

Termék- vagy szolgáltatásváltozások kommunikálása – e-mail tárgy példaötletek

  • [Termék/szolgáltatás] most még jobb lett!
  • Ismerd meg az új funkciókat a [termék/szolgáltatás]-ban!
  • Változik a [termék/szolgáltatás]
  • A követőidnek tetszeni fog…
  • Megérkezett a frissített [termék/szolgáltatás]
  • [Termék/szolgáltatás] frissítési értesítő
  • Új termék, új lehetőségek
  • Egy frissítés, amire mindannyian vártunk
  • Új funkciók, amelyeket örömmel fogsz promózni

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – e-mail sablon ötletek

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – 1. e-mail

Szia [név]!

Nemrégiben jeleztük, hogy nagyobb termékfrissítésen dolgozunk. Örömmel jelentjük be, hogy a változások [dátum]-tól lépnek életbe.

Ez a [termék/szolgáltatás] fejlesztés az alábbiakat tartalmazza:
Változás 1
Változás 2
Változás 3

A frissítés lehetővé teszi, hogy új közönségeket érj el, és számukra is népszerűsítsd a[z] [termék/szolgáltatás neve]-t. Reméljük, örömmel fogadod ezeket az új lehetőségeket.

Várjuk a véleményed!

Üdvözlettel,
A [termék/szolgáltatás neve] termékcsapat

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – 2. e-mail

Helló [név]!

[X] [nap/hét/hónap] ezelőtt, a féléves felmérésünk során sok ügyfelünk kérte, hogy javítsunk a [termék/szolgáltatás neve] működésén, különösen a [termék/szolgáltatás konkrét eleme] kapcsán.

Fontos tudnod, hogy a [termék/szolgáltatás neve] ügyfeleinkkel közösen fejlődik, ezért figyelembe vettük a visszajelzéseket, és keményen dolgoztunk a megvalósításon. Ma büszkén jelentjük be, hogy elkészült a [termék/szolgáltatás neve] új, továbbfejlesztett verziója.

Itt tudsz róla többet megtudni: [link a részletes információkat tartalmazó landing oldalhoz].

Kérünk, hogy legalább [X] [publikáció/bejegyzés/YouTube videó – a megjelenési forma igazítható az adott partner csatornáihoz] tervezésével segítsd ennek a frissítésnek a terjesztését.

Köszönjük az együttműködést!
A [partnerprogram neve] csapat

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – 3. e-mail

Szia,

Örömmel jelentjük be, hogy [X] új funkcióval bővült a [termék/funkció]. Íme az újdonságok listája:
Funkció 1
Funkció 2
Funkció 3

Hogy könnyebb legyen megérteni, mit jelentenek ezek a változások a közösségünk számára, készítettünk egy információs csomagot, amely leírja az egyes funkciókat és azok előnyeit. Itt érheted el: [link az információs csomaghoz]

Ha van javaslatod, kérdésed vagy visszajelzésed, várjuk!

Köszönettel,
[e-mail küldő neve és pozíciója]

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – 4. e-mail

Szia [név],

Tudjuk, hogy a [termék/szolgáltatás] esetleg problémákat okozott néhány követődnek. Ezért örömmel jelentjük be, hogy jelentős javításokat vezettünk be, amelyek véglegesen megoldják ezeket a gondokat!

A részletekért és az [termék/szolgáltatás neve] felhasználóinak szóló üzenet sablonokért kattints ide: [link az erőforrásokhoz].

Üdv,
A [partnerprogram neve] csapat

Termék- vagy szolgáltatásváltozások – 5. e-mail

Kedves [név],

Fontos számunkra, hogy mindig tudd, mi történik cégünknél. Ezért szeretnénk tájékoztatni néhány változásról és új funkcióról, amelyekkel bővült a [termék/szolgáltatás neve].

Bár ezek nem jelentős frissítések vagy olyan funkciók, amelyek megváltoztatnák a [termék/szolgáltatás neve] működését, mégis szeretnénk, ha tudnál róluk, hogy ne érezd magad kirekesztve. A legtöbb követőd valószínűleg észre sem veszi ezeket, de bátorítunk, hogy ismerkedj meg a módosításokkal.

További információkat itt találsz: [link a részletekhez].

Ha bármilyen kérdésed lenne, keress minket bátran!

Üdvözlettel,
[küldő neve és pozíciója]

Gyakran ismételt kérdések

Tájékoztatnom kell minden partneremet egy termék- vagy szolgáltatásváltozásról?

Igen. Ha nem tudnak a termék- vagy szolgáltatásváltozásokról, az befolyásolhatja a partnerek hirdetési módszereit és végső soron az eladásokat is.

Milyen hosszúnak kell lennie egy termék- vagy szolgáltatásváltozásról szóló e-mailnek?

Az e-mailjeinek tömörnek kell lenniük, minden szükséges információt tartalmazniuk kell, és elég érdekesnek kell lenniük ahhoz, hogy a partnerek szeretnének többet megtudni.

Előre vagy csak a változás életbe lépésekor tájékoztassam a partnereket egy tervezett termékváltozásról?

Igen.

Fejlessze partnerkommunikációját

Tegye gördülékenyebbé partnerprogramját professzionális e-mail sablonokkal termék- vagy szolgáltatásváltozásokhoz. Tartsa partnereit tájékoztatva és elkötelezetten!

Tudjon meg többet

6 dolog, amit érdemes átgondolni, mielőtt elindítod partnerprogramodat
6 dolog, amit érdemes átgondolni, mielőtt elindítod partnerprogramodat

6 dolog, amit érdemes átgondolni, mielőtt elindítod partnerprogramodat

A partner marketing során influenszerek promótálják a termékeket vagy szolgáltatásokat, így a márkák növelhetik elérésüket és eladásaikat, miközben az influensz...

7 perc olvasás
AffiliateMarketing InfluencerMarketing +3
Gyors útmutató partnerprogram menedzsmenthez
Gyors útmutató partnerprogram menedzsmenthez

Gyors útmutató partnerprogram menedzsmenthez

Sajátítsd el a partnerprogram menedzsmentet stratégiai betekintésekkel a Post Affiliate Pro-tól. Tudj meg többet a toborzásról, betanításról, analitikáról, juta...

4 perc olvasás
AffiliateMarketing AffiliateManagement +3
Hogyan válasszunk partnerprogram szoftvert
Hogyan válasszunk partnerprogram szoftvert

Hogyan válasszunk partnerprogram szoftvert

Milyen funkciókra érdemes figyelni partnerprogram szoftver választásakor? Rövid útmutató, hogyan találja meg az Önnek legjobb megoldást.

5 perc olvasás
AffiliateMarketing AffiliateSoftware +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface