–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Product or Service Changes
  • Sablonok
  • Termék- vagy szolgáltatásmódosítások

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások

Egy affiliate program futtatása számos előnnyel jár minden olyan vállalkozás számára, amely tudja, hogyan kell ezt helyesen csinálni. A „csináld helyesen” alatt pedig többek között a program működésének rendszerezését, megbízható társmarketing szoftverek használatát, valamint a kiadói teljesítmény mérését és elemzését értjük. Itt van az affiliate vállalatokkal való közvetlen együttműködés szempontja is.

Önnek vagy programvezetőinek gondoskodniuk kell arról, hogy partnerei támogatottak, jól tájékozottak legyenek, és rendelkezzenek minden szükséges erőforrással ahhoz, hogy termékeit vagy szolgáltatásait a lehető legjobb módon reklámozzák. Ez pedig úgy érhető el, ha megosztunk velük márkás promóciós anyagokat, és segítünk nekik megbirkózni minden kisebb vagy nagyobb problémával, amellyel időnként szembesülnek. Ugyancsak kulcsfontosságú annak biztosítása, hogy a megjelenítők értesüljenek az Ön termékeit vagy szolgáltatásait érintő változásokról. Mindezen elemek kombinálása növeli az affiliate program sikerének esélyeit, és pozitívan befolyásolja cége eredményét.

Ez a cikk e-mail-sablonokat tartalmaz, amelyek segítségével tájékoztathatja partnereit a meglévő termékei vagy szolgáltatásai változásairól, hibajavításokról vagy új funkciók bevezetéséről. Használja ezeket a sablonokat, hogy a partnereket naprakészen tartsa, és időt adjon nekik kommunikációs stratégiáik módosítására vagy új elemekkel egészítsék ki marketingkampányaikat.

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások

Mit értünk termék- vagy szolgáltatásváltás alatt?

Mivel a frissítések, hibajavítások és új szolgáltatások affiliate vállalkozásokkal való közlésének módjai hasonlóak lehetnek, különbségek vannak a termékértesítések és a szolgáltatási változások között. Annak érdekében, hogy ugyanazon az oldalon álljunk, röviden magyarázzuk el, mit értünk termék- vagy szolgáltatásmódosítás alatt. Néhány egyszerű frissítés hibajavításokat tartalmaz, azaz olyan műszaki fejlesztéseket vezet be, amelyek nem változtatják meg a termék vagy szolgáltatás működését. Néha nem is kell tájékoztatnia a partnereket az ilyen változásokról.

Más változások azonban lehetnek olyan új funkciók formájában, amelyek extra értéket adnak a termékeihez, vagy bizonyos műveleteket igényelnek a felhasználóktól. Ha ez a helyzet, tájékoztassa a partnereket ezekről a fejlesztésekről, és adja meg az összes szükséges forrást ahhoz, hogy többet megtudjanak a változásokról.

Bár csak közvetlenül utaltunk a digitális termékek vagy szolgáltatások változásaira, használhatja az általunk létrehozott e-mail-sablonokat is, ha partnermarketinget használ a fizikai termékek vagy szolgáltatások offline népszerűsítésére.

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások közlése – példák az e-mail tárgysorába

  • A [termék/szolgáltatás] még jobb lett!
  • Ismerje meg a [termék/szolgáltatás] új funkcióit
  • [Termék/szolgáltatás] módosul
  • Követőinek ez tetszeni fog…
  • A frissített [termék/szolgáltatás] itt található
  • [Termék/szolgáltatás] frissítési közlemény
  • Új termék, új képességek
  • Egy frissítés, amire mindannyian vártunk
  • Új funkciók, amelyeket szívesen hirdetne

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – e-mail-sablonötletek

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – 1. e-mail

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – 2. e-mail

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – 3. e-mail

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – 4. e-mail

Termék- vagy szolgáltatásmódosítások – 5. e-mail

FAQs

Should I inform all of my affiliates about a product or service change?

Yes. Not knowing about product or service changes can affect your affiliates advertising methods and ultimately sales.

Should I inform all affiliates about a planned product change in advance or when it comes into effect?

Yes.

How long should an email informing about a product or service change be?

Your emails should be concise, provide all of the necessary information, and sound interesting enough to encourage affiliates to learn more.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása