A promóciós anyagok jelentik az affiliate marketing lényegét. A reklámban a promóciók bolondbiztosak, de a megfelelő marketingstratégia, az elemzésre való odafigyelés és a megfelelő promóciós anyagok megfelelő időben történő felhasználása márkaismertséget és magas profitot eredményezhet.
Kedvezményes kuponok
A vásárlók vásárlását gyakran a pénzmegtakarítás motiválja. Egy sikeres e-kereskedelmi vállalkozásnak ezért mindig engedményes kuponokat kell kínálnia. Tanulmányok szerint a kuponokat kapó ügyfelek 37%-kal többet költenek, mint nélkülük.
Önnek, vásárlóinak, többé nem kell számtalan órát töltenie a heti szórólapok átfésülésével, a kuponok kivágásával és rendszerezésével, vagy a kuponoldalak keresésével, hogy kuponokat találjon és kinyomtasson. A kuponmarketing-stratégiáját hozzáigazíthatja ahhoz, hogy ügyfelei hol töltik idejüket az interneten: e-mailben, szöveges üzenetekben és közösségi médiában.
Egy olyan e-kereskedelmi környezetben, ahol egyre több kiskereskedő használ digitális kuponokat termékeik reklámozására, létfontosságú a kuponok megosztásának új módjainak feltárása. A célközönség elérésének legjobb módja, ha kedvezményeket oszt meg velük ahelyett, hogy ugyanazt a kupontípust ismételten közzétenné. Az expozíció és az ügyfelek nyomon követésének maximalizálása érdekében a tartalomnak relevánsnak, időszerűnek és az ügyfél számára érzékelhető értéknek kell lennie.

Webhely replikációja
A Post Affiliate Pro replikációs funkciójának használatával a leányvállalatok képesek megkettőzni vagy replikálni az Ön üzleti webhelyét, miközben megtartják annak megjelenését és tartalmát. Ennek eredményeként a vállalkozások a potenciális ügyfelek nagy közönsége számára hirdethetik termékeiket, szolgáltatásaikat és üzleteiket, és erősíthetik online jelenlétüket.
A replikált webhelyek lehetővé teszik a partnerek számára, hogy reklámozzák Önt még akkor is, ha nincs saját webhelyük szalaghirdetések elhelyezésére. A partnerek bemásolhatják URL-jüket a replikált webhelyről kampányaikba. A személyre szabott replikációs webhelyek azt is biztosítják, hogy amikor az ügyfelek felkeresik a webhelyet, a rendszer elmenti a cookie-kat, és az értékesítést a kapcsolt vállalkozáshoz irányítják.

Smartlinks
Az intelligens linkek kifejezés az affiliate marketingben használt bizonyos típusú linkekre utal, amelyek az ügyfeleket olyan ajánlatokhoz irányítják, amelyeket nagyobb valószínűséggel vásárolnak. A technológia mindenki számára egyénileg választ ki egy ajánlatot, aki követte az ajánlólinket. A hirdetések kiválasztása a hivatkozó link alapján automatikusan történik. Más szavakkal, a SmartLinks olyan affiliate linkek, amelyek nem egy adott termékre mutatnak.
A mögöttes technológián alapuló összetett algoritmus számos tényező – többek között a földrajzi elhelyezkedés, a felhasználói eszköz és az érdeklődési terület – alapján a legjobb konverziós ajánlatokat kínálja, hogy olyan ajánlatot mutasson be, amelynél nagyobb az esély az eladásra vagy az e-mail-előfizetésre a hirdető számára.
Tudásbázis források
Bannerek
A szalaghirdetések olyan grafikák, amelyek felülről lefelé, vagy egyik oldalról a másikra jelennek meg egy webhelyen vagy digitális médiatulajdonon. Bízhat abban, hogy az affiliate marketing szakemberek szalaghirdetésekkel reklámozzák termékeit vagy szolgáltatásait, és olyan vizuális hirdetéseket biztosítanak a potenciális ügyfeleknek, amelyek interakcióra csábítják őket.
A szalaghirdetések olyan grafikák, amelyek felülről lefelé, vagy egyik oldaláról a másikra jelennek meg egy webhelyen vagy digitális médiatulajdonon. Bízhat abban, hogy a kapcsolt marketingszakemberek szalaghirdetésekkel reklámozzák termékeit vagy szolgáltatásait, és olyan vizuális hirdetéseket biztosítanak a potenciális ügyfeleknek, amelyek interakcióra csábítják őket.

Fontos, hogy a banner hirdetés felkeltse az olvasó figyelmét és felkeltse a kíváncsiságot a hirdetett termékre, szolgáltatásra. Képeket gyakrabban használnak, mint szövegeket, amikor üzeneteket fejeznek ki. Íme a Post Affiliate Pro programban elérhető szalaghirdetés-lehetőségek listája:
- Bannerek Rotators
- HTML Bannerek
- Kép bannerek
- Lightbox bannerek
- PDF bannerek
- Zip bannerek
- Szöveges link bannerek
- Peel bannerek

A banner hirdetés célja termékei és szolgáltatásai online láthatóságának növelése, valamint márkája online jelenlétének növelése. Az ilyen típusú hirdetések potenciális ügyfeleket generálhatnak, valamint arra ösztönözhetik az embereket, hogy próbálják ki termékeit vagy szolgáltatásait, vagy iratkozzanak fel az e-mail listára. Végezetül szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy lehetőséget biztosítanak arra, hogy újra megcélozza potenciális ügyfeleit, ami több értékesítést eredményez a következő pénzügyi évben.
Frequently asked questions
Mi a célja a promóciós anyagok használatának?
A promóciós anyagok célja, hogy megkülönböztessék a vállalkozást versenytársaitól, és bevonják a potenciális ügyfeleket.
Hogyan válassza ki a legjobb promóciós anyagot?
A promóciós termékeket számos tényező alakíthatja, például ügyfelei igényei és érdeklődési köre, szervezete marketingcéljai, költségvetése, márkájának pozicionálása és a keresett elérés típusa.
Hogyan reklámozza a termékeket az affiliate marketingben?
A marketing szakemberek minden ajánlathoz promóciós anyagokat, például szalaghirdetéseket vagy egyedi affiliate linkeket készítenek, majd a leányvállalatok megosztják ezeket az anyagokat/linkeket blogokon, közösségi média platformokon vagy webhelyeken.