Tippek az affiliate marketingből származó bevételek növeléséhez a közösségi médián keresztül

Tippek az affiliate marketingből származó bevételek növeléséhez a közösségi médián keresztül

AffiliateMarketing SocialMedia OnlineEarnings MarketingTips

A világ népességének mintegy fele használja a közösségi médiát, így ezek a platformok már jóval túlmutatnak a puszta kommunikáción. Többről szólnak, mint hogy kapcsolatban maradjunk családdal, barátokkal vagy kollégákkal. Az elmúlt évtizedben rengeteg lehetőséget nyitottak meg azok számára, akik pénzt szeretnének keresni – akár egy keveset, akár sokat. A promóció, marketing és értékesítés számos formája közül az affiliate marketing az egyik leghatékonyabb.

A marketingesek 81%-a és a kiadók 84%-a már használ affiliate marketinget

Az affiliate marketing lényegében egy partnerség egy gyártó cég és néhány weboldal (affiliate marketing oldalak) között. Tegyük fel, hogy mi vagyunk a cég, Ön pedig az affiliate marketinges. A megállapodás lényege, hogy Ön reklámozza a termékeinket, mi pedig minden egyes generált lead után jutalékot fizetünk.

Mennyit lehet keresni affiliate marketinggel?

A Statista szerint az amerikaiak várhatóan mintegy 8,2 milliárd amerikai dollárt költenek affiliate marketing céljára értékesítésük növelése érdekében. Az arány folyamatosan növekszik: 2017-ben 5,4 milliárd, 2010-ben pedig 1,6 milliárd dollárt költöttek erre.

Nézzük meg Tom, egy affiliate marketinges példáját, aki tavaly körülbelül 150 000 dollárt keresett affiliate marketinggel . 2016-ban 20 000, a következő évben 80 000 dollárt keresett. Tekintsük át azokat a stratégiákat és tippeket, amelyeket Tom használt a sikerhez.

A legmegfelelőbb közösségi média csatorna kiválasztása

A közösségi média és az affiliate marketing szoros kapcsolatban állnak. Ma már ezek a legnépszerűbb felületek affiliate linkek terjesztésére. Higgyen nekem, tényleg nagyon egyszerű elkezdeni. Rengeteg cég hajlandó fizetni online promócióért. Önnek csak egy okos influencernek kell lennie.

Mielőtt belevágna, fontos tisztában lennie azzal, hogy célközönsége melyik közösségi média platformot használja leginkább.

A 2021-es tartalomstratégiákban használt legfőbb médiatípusok

Nézzük meg a négy legnépszerűbb közösségi média platformot, amelyeket világszerte használnak.

1. Facebook

A Facebook 1,63 milliárd napi és 2,45 milliárd havi aktív felhasználóval a legnagyobb csomópont az affiliate marketing linkek közzétételére. Sok vállalkozás a termékei második weboldalának tekinti.

Facebook oldal affiliate marketinghez

Az USA-ban a 18-49 évesek 8-ból 10-en, a 49-64 évesek 68%-a aktív Facebook-felhasználó. Ez azt jelenti, szinte minden korosztályt elérhet a Facebookon.

Ajánlom, hogy hozzon létre külön oldalt, ne a személyes profilján ossza meg az affiliate linkeket . A Facebook üzleti oldalának funkciói lehetővé teszik, hogy ügyfelei minden fontos információt megtaláljanak Önről.

Elemzéseket is kaphat a futó hirdetéseiről, amelyek alapján könnyen kialakíthatja jövőbeli stratégiáit.

2. Twitter

A Twitter havi aktív felhasználóinak száma 2018 első negyedévéről 2019 első negyedévére 336 millióról 330 millióra csökkent, ám még mindig az egyik legjobb platform, ahol 262 millió ember érhető el különböző hirdetésekkel.

Twitter profil affiliate marketinghez

A Twitter az egyik legaktívabb közösségi média hálózat, másodpercenként 6000 tweet születik. A trendi hashtagek akár óránként is változhatnak. Ha szeretne látható maradni, javaslom, hogy naponta 7-10 alkalommal tweeteljen.

A Twitter videókat is kínál, amelyeket hatékonyan felhasználhat affiliate marketing célokra.

3. Instagram

A Facebook és a Youtube után az Instagram a 3. legnagyobb közösségi platform, havi 1 milliárd aktív felhasználóval. Bár affiliate marketing linket csak akkor helyezhet el, ha legalább 1000 követője van.

Ennek ellenére az affiliate marketingesek világszerte előszeretettel használják. Nincs limit a szövegmennyiségre, így részletesen bemutathatja a terméket vagy szolgáltatást. A linket bármikor megadhatja a bio-ban, amikor egy új terméket népszerűsít.

A márkák 79%-a főleg Instagramot használ kampányokhoz

4. SnapChat

A SnapChatnek 203 millió napi aktív felhasználója van, akik naponta 8 milliárd képet és videót néznek meg. Ezek a döbbenetes számok sok affiliate marketingest vonzottak be, akik így márkákat és termékeket reklámoznak.

Az Instagramot főként a millenniumi generáció használja, így kiválóan alkalmas a 35 év alattiak elérésére.

Tippek & trükkök, hogy maximalizálja affiliate marketing bevételeit

Most, hogy tisztában van a közösségi média platformok jelentőségével az affiliate marketingben, nézzünk néhány valódi tippet, amelyek segítenek többet keresni.

1. Válasszon kattintásonként fizető affiliate programokat

A legtöbb kereskedő akkor fizet, ha Ön érdeklődőt hoz számára. Ha valaki az Ön linkjére kattintva vásárol, pénzt keres. Ez a hagyományos, máig elterjedt módszer.

Manapság azonban sok cég különböző affiliate marketing programokat kínál, például:

  • Kattintásonkénti fizetés – ha valaki rákattint az Ön által megosztott linkre.
  • Feliratkozásonkénti fizetés – ha a felhasználó az Ön linkjén keresztül a kereskedő weboldalára jut, és feliratkozik vagy regisztrál.

Ajánlom, hogy keressen kattintásonként fizető programokat Post Affiliate Pro segítségével – ezekkel több bevételt és könnyebb pénzt szerezhet.

Post Affiliate Pro jelentések vezérlőpult jutalékokkal

2. Futtasson fizetett hirdetéseket

Minél többet fektet be, annál többet kereshet. Ez itt is igaz.

A legegyszerűbb módja, hogy sok látogatót szerezzen affiliate posztjaira, ha fizetett hirdetéseket vagy kereséseket futtat.

Fektessen be némi pénzt a Facebookba, hogy posztja vírusszerűen terjedhessen, és széles körben elérje a célközönséget. A Facebook szűrői nagyon hatékonyak, így pontosan célozhatja a földrajzi helyet, életkort és egyéb jellemzőket.

Ugyanígy a Google Adwords segítségével is indíthat fizetett kereséseket. Elemezze megfelelően a konverziókat, és válasszon kulcsszót affiliate posztjaihoz.

A Twitteren is lehet promóciós tweeteket indítani.

3. Használjon hirdetési hálózatokat

Manapság széles körben elterjedtek a hirdetési hálózatok. Ezek összegyűjtik a hirdetők (kereskedők) ajánlatait, és megjelenítik azokat a potenciális kiadók (affiliate marketingesek) számára.

Ezek az affiliate hálózatok lehetnek kisebb mobilappok, nagyobb oldalak – például wikiHow –, vagy tematikus helyi híroldalak.

Hirdetési hálózat választásakor ügyeljen arra, hogy terméke kategóriájának és célközönségének megfelelőt válasszon. Képet, videót vagy gifet is közzétehet.

Ezek a hálózatok kattintásért, megtekintésért, mérföldért vagy felhasználói műveletért fizetnek. Post Affiliate Pro segítségével könnyedén nyomon követheti a legjobb affiliate programokat.

4. Célcsoport: Z generáció és millenniálok

A millenniumiak 88%-a használ közösségi médiát – ez napi 1,5 milliárd embert jelent világszerte.

Rájuk is gondoljon! Legyen kreatív, trendi és aktív, így érheti el őket.

Ha sikerül elnyerni a bizalmukat és elkötelezni őket, nemcsak ügyfelekké válnak, hanem marketinget is csinálnak Önnek. A millenniumiak és a Z generáció a legaktívabb közösségi média felhasználók, minden lépésüket megosztják sztorikban, státuszokban, tweetekben.

5. Használjon tartalom-központú megközelítést

A tartalom-központú megközelítés lényege, hogy először elkötelezi a felhasználót a tartalommal, majd átadja az üzenetet. Ehhez figyelemfelkeltő képeket, jelentőségteljes szöveget és videókat használhat. Ez annyira fontos, hogy sokan szövegíró szolgáltatásokat vesznek igénybe érdekes tartalom írásához.

Példa tartalom-központú megközelítésre

A fenti képek mutatják, hogyan vonhatja be ügyfeleit a tartalomba, és hogyan adhatja át üzenetét anélkül, hogy túlzottan hangsúlyozná.

Használhat eszközöket is, mint a Hemingway Writer vagy a Grammarly, hogy kiváló minőségű, konvertáló tartalmat készítsen, amely affiliate bevételt hoz.

6. Célozzon meg meghatározott csoportokat

A Facebookon és Instagramon rengeteg csoport van, ahol megoszthat affiliate linkeket. Csak keresnie kell a releváns csoportokat. Ez a legautentikusabb módja annak, hogy organikus forgalmat irányítson affiliate oldalára .

Egyszerűen kereshet affiliate marketinget engedélyező csoportokat is.

7. Legyen közösségi influencer

A közösségek általában tematikusak, ezért nagyon hatékonyak. Csatlakozzon olyan közösségekhez, amelyek kapcsolódnak a termékeihez, és legyen olyan profilja, amely vásárlásra ösztönöz .

Ha nem influencer, ezek a csoportok nem lesznek hasznosak. Az emberek nem vásárolnak olyantól, akit nem ismernek. Ne csak termékeket reklámozzon, néha posztoljon csak az elköteleződés és a bizalomépítés kedvéért is.

Influencer marketing statisztikák

8. Vonzza őket ajánlatokkal

Ne csak affiliate linkeket posztoljon – törekedjen arra, hogy ne legyen tolakodó, hanem inkább vonzó ajánlatokat is mutasson be.

Tegyük fel, hogy a partnercég mindig azt kéri, hogy promózza a teljes árú termékeit, mivel Önnek jó piaci értéke van. Azonban a piaca bővítéséhez és bevételei növeléséhez szükséges, hogy az akciós, promóciós termékeiket is reklámozza.

Lehet, hogy ezek a promóciók nem hoznak közvetlenül affiliate bevételt, de hosszú távon növelik a nem akciós termékek iránti keresletet, így Ön többet kereshet.

9. Mindig linkelje be képeit

Ahogy már említettük, a tartalom kulcsfontosságú. Szinte minden marketinges használ képeket, hogy vizuálisan vonzóbbá tegye a tartalmat. Ön is tegyen így!

Soha ne felejtse el belinkelni képeit. Ez jó gyakorlat. A fogyasztókat jobban vonzzák a képes, linkelt tartalmak. Emellett adjon meg termékinformációkat és elérhetőségeket is.

10. Hozzon létre átirányító linkeket

A nyers affiliate linkeket könnyű felismerni, és sokan már rá sem kattintanak.

Íme egy példa egy nyers affiliate linkre:

http://ad9719fta-bp9w9dmisqhl1v05.hop.clickbank.net/

Ön rákattintana erre? Én biztosan nem, mert nem tudom, hova vezet.

A legfontosabb tehát, hogy hitelesnek tűnő affiliate linkeket hozzon létre. Az átirányító linkek sokkal letisztultabbak és vonzóbbak a potenciális vásárlók számára.

Használhat google chrome kiterjesztést , vagy ha WordPress oldalt használ, a Redirection plugint is. Ha haladó blogger vagy marketinges, érdemes utánanézni a link cloakingnak, és alkalmazni WordPress plugin segítségével.

11. Rövidítse le linkjeit okosan

A legjobb, ha egyedi URL rövidítőt – például a Rebrandlyt – használ. Így minden affiliate linket márkázhat, kezelhet és rendszerezhet egy központi irányítópulton, valamint további elemzési lehetőségekhez is hozzáférhet. Használhat általános rövidítőket is (pl. ow.ly), de ezt nem ajánljuk, mert ezek gyakran spamhez kapcsolódnak.

12. Kapcsolódjon más affiliate marketingesekhez

A közösségi média első szava a „közösség”, így a sikerhez kapcsolódnia kell más affiliate marketingesekhez.

Egymás támogatása csapatszellemet épít, és értékelik egymás sikereit. Így mindannyian több követőt, megosztott linket és terméket szerezhetnek.

Ez egészséges versenyt eredményez.

13. Válasszon minőségi termékeket

Sok affiliate marketinges tömegesen keres termékeket a minél nagyobb bevételért, de ez nem jó gyakorlat. Sőt, szerintem kifejezetten rossz – bocsánat, ha Ön is ezt csinálja, de biztos vagyok benne, hogy egyetért velem.

Ne próbáljon minden terméket reklámozni – ha egy silány minőségűt ajánl, és 10 felhasználó emiatt csalódik, legközelebb már a jó minőségű Post Affiliate Pro ajánlatára se fognak hallgatni. Végső soron elveszíti a bizalmukat.

Ezért mindig ellenőrizze a termék minőségét, mielőtt affiliate marketingbe kezdene vele.

Post Affiliate Pro blog kezdőlap

Használja ezeket az eszközöket a marketingben

A fenti tippek mellett néhány hasznos eszközt is bevethet, amelyek javítják kampányai hatékonyságát, és növelik affiliate marketing bevételeit.

1. Tailwind

Segítségével több közösségi média affiliate marketing posztot is ütemezhet. Fontos tudni, mikor érdemes posztolni a Facebookra, Twitterre vagy Instagramra.

2. SEMRush

A SEMRush egy jól ismert eszköz a közösségi média marketing stratégiák elemzéséhez affiliate programokhoz . Tartalmainak SEO-ját, forgalmát és elemzéseit is megvizsgálhatja vele.

3. Szövegíró szolgáltatások

Ha minőségi tartalmat szeretne, érdemes szövegíró szolgáltatást igénybe venni. Ők olyan marketinges csapat, akikkel dolgoztam, és szakértők a marketing tartalom készítésében.

Remélem, hogy ezek a tippek és eszközök segítenek Önnek 2020-ban, hogy rekordokat döntsön, és jelentős bevételt érjen el affiliate marketinggel.

Gyakran ismételt kérdések

Hány követőre van szükség az Instagram affiliate marketinghez?

Nincs meghatározott követőszám, amire szükség lenne az affiliate marketinghez az Instagramon. Azonban minél nagyobb és elkötelezettebb a közönsége, annál könnyebb lesz potenciális ügyfeleket elérni és eladást generálni affiliate linkeken keresztül. Érdemes inkább minőségi követőtábort építeni, nem csak a számra koncentrálni.

Liza Brooke író és marketinges. Szeret különböző emberekkel találkozni és elemezni a gondolataikat.

Liza Brooke
Liza Brooke
Vendégszerző

Kezdje el maximalizálni affiliate bevételeit még ma

Használja ki a közösségi média erejét és a bevált affiliate marketing stratégiákat, hogy növelje online jövedelmét. Fedezze fel a legjobb eszközöket és szakértői tippeket a sikerért.

Tudjon meg többet

Az affiliate marketing valójában partner marketing – csak nem tudsz róla
Az affiliate marketing valójában partner marketing – csak nem tudsz róla

Az affiliate marketing valójában partner marketing – csak nem tudsz róla

Szeretnéd vállalkozásodat affiliate vagy partner marketinggel bővíteni? Tudj meg többet a különbségekről és előnyökről a Post Affiliate Pro segítségével....

6 perc olvasás
AffiliateMarketing PartnerMarketing +3
Hogyan használd a közösségi médiát az affiliate marketinghez 2025-ben
Hogyan használd a közösségi médiát az affiliate marketinghez 2025-ben

Hogyan használd a közösségi médiát az affiliate marketinghez 2025-ben

Ismerd meg a szakértői stratégiákat, amelyekkel a Facebookot, az Instagramot, a Twittert, a Pinterestet és a Snapchatet kihasználva növelheted az affiliate mark...

10 perc olvasás
AffiliateMarketing SocialMedia +6

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface