Mi az a szindikáció?
A szindikáció a két fél közötti együttműködés egyik módja annak érdekében, hogy jobb eredményeket érjenek el, mintha egyénileg dolgoznának. Ezek a felek általában egy gyártó és egy forgalmazó. A termelő ebből profitál azáltal, hogy lehetősége van szélesebb közönséget elérni és termékét népszerűsíteni. Különféle terjesztési típusok léteznek, mint például a Broadcast terjesztés, a webes terjesztés, a keresési terjesztés vagy a nyomtatási terjesztés.
A keresési szindikáció egy hirdetési forma, ahol a vállalatok kulcsszó szerint célzott forgalmat vásárolnak a közvetlenül a keresőkben elhelyezett hirdetés alternatívájaként. A webes szindikáció lehetővé teszi a külső weboldalak számára, hogy egy adott webhelyről származó tartalmat használjanak. A műsorszórásos szindikáció a televízió- és rádióállomások számára alkalmas, ha műsorokat akarnak sugározni anélkül, hogy egy sugárzóállomáson keresztül mennének át.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!