Mi az a szindikáció?
A szindikáció a két fél közötti együttműködés egyik módja annak érdekében, hogy jobb eredményeket érjenek el, mintha egyénileg dolgoznának. Ezek a felek általában egy gyártó és egy forgalmazó. A termelő ebből profitál azáltal, hogy lehetősége van szélesebb közönséget elérni és termékét népszerűsíteni. Különféle terjesztési típusok léteznek, mint például a Broadcast terjesztés, a webes terjesztés, a keresési terjesztés vagy a nyomtatási terjesztés.
A keresési szindikáció egy hirdetési forma, ahol a vállalatok kulcsszó szerint célzott forgalmat vásárolnak a közvetlenül a keresőkben elhelyezett hirdetés alternatívájaként. A webes szindikáció lehetővé teszi a külső weboldalak számára, hogy egy adott webhelyről származó tartalmat használjanak. A műsorszórásos szindikáció a televízió- és rádióállomások számára alkalmas, ha műsorokat akarnak sugározni anélkül, hogy egy sugárzóállomáson keresztül mennének át.
A konverziós arány azt fejezi ki, hogy a látogatók hány százaléka vált vásárlóvá. Ez a fő célja az adott weboldal affiliate-jének, így mérhető. Az átváltási arány az iparág típusától és a márkától függ, de meghatározza, hogy hogy járul hozzá a márka a konverzióhoz, és mennyire hatékony a kampány. Ha egy cég növelni akarja a konverziós arányt, akkor hatékonyabb kampányt kell indítania.
A Post Affiliate Pro kínál ingyenes fiókot az aldomaint használó partnerek számára. Az integrációk közé tartozik a Dwolla, amely biztonságos fizetési eszköz az Egyesült Államokban. A fizetési gombokkal való integráció egyszerű, és lehetőség van az átirányítási URL beállítására. Az off-site átjáró használata is elérhető. A regisztráció után elfogadja az ÁSZF és az Adatvédelmi irányelveket. A Post Affiliate Pro-ra a legtöbben a cégük vagy csapatuk nevét használják. A legjobbak bíznak bennük, és a felhasználók elégedettek.
A Post Affiliate Pro rendelkezik privát kampányokkal, amelyek speciális kampányokat készítenek meghatározott affiliate partnerek számára, és elrejtik ezeket az affiliate partnerek többsége elől. Az alapértelmezett beállítás nyilvános kampányokat tartalmaz, amelyeket minden affiliate partner használhat. A privát kampányok háromféle módon válasszák ki az affiliate partnereket, és kampányokat lehet replikálni az egyes affiliate partnerekhez személyre szabni. A nyilvános kampányok kézi jóváhagyást igényelnek a kereskedőtől, mielőtt használhatják a kampány bannereit.
A platformfüggetlen eCartSoft rendszer integrálja a Post Affiliate Pro követőt a meglévő webhelyekre. A regisztráció és az integráció egyszerű. A bevásárlókosárban a rendszergazda menüből válassza ki a fizetési sablonokat, majd illessze be a kódot a Rendelés-megerősítő üzenet elembe. A Post Affiliate Pro vízálló és megbízható, amiért a legjobbak bíznak bennük. Kapcsolódó források Cart66, ViArt, Dwolla, SquirrelCart, Iono, és a Szindikáció is átjárható.