Mi az a gyakoriság korlát?
A gyakoriságkorlátozás egy módja annak, hogy meghatározza a látogatók számára egy bizonyos időn belül megjelenített hirdetésmegjelenítések korlátját. A bannerek kiégésének elkerülésére készült, és megakadályozza, hogy a látogatók túl sokszor nézzék vagy kattintsanak ugyanarra a hirdetésre. A gyakoriságkorlát egy nagyszerű eszköz azokhoz a kampányokhoz, ahol a választ az átkattintással mérik.
A gyakoriságkorlátozás bizonyos előnyökkel is jár. A látogatókat nem bosszantja, ha túl sokszor nézik ugyanazt a hirdetést. Általában látogatónként egy megjelenítésre van beállítva.
További automatizálási lehetőségek
Az automatizálás az, ami megkülönbözteti az újoncokat és a veteránokat. Tudja meg, miért.
Zarina Tungushbayeva és a Post Affiliate Pro jellemzői és funkciói, beleértve az affiliate kapcsolatokat és az affiliate menedzser önéletrajzát. Ingyenes próbaverzió és kapcsolatfelvételi lehetőségek állnak rendelkezésre. A webhely használatáról szóló sütik használatát említi, valamint egy linket a sütikre vonatkozó adatvédelmi irányelvhez. A Post Affiliate Pro számos funkciót kínál, beleértve az integrációs módszereket és a mobil alkalmazásokat. A vállalat széles körű affiliate kapcsolatokat kínál, és lehetőséget biztosít a kapcsolatfelvételre az ügyfelekkel.