Mi az a gyakoriság korlát?
A gyakoriságkorlátozás egy módja annak, hogy meghatározza a látogatók számára egy bizonyos időn belül megjelenített hirdetésmegjelenítések korlátját. A bannerek kiégésének elkerülésére készült, és megakadályozza, hogy a látogatók túl sokszor nézzék vagy kattintsanak ugyanarra a hirdetésre. A gyakoriságkorlát egy nagyszerű eszköz azokhoz a kampányokhoz, ahol a választ az átkattintással mérik.
A gyakoriságkorlátozás bizonyos előnyökkel is jár. A látogatókat nem bosszantja, ha túl sokszor nézik ugyanazt a hirdetést. Általában látogatónként egy megjelenítésre van beállítva.
Fedezze fel a célzott marketing előnyeit a Post Affiliate Pro segítségével! Tanulja meg, hogyan vonzhat új ügyfeleket, növelheti eladásait, és teheti sikeresebbé vállalkozását az ügyfelek igényeire szabott stratégiákkal. Kattintson, hogy megtudja, hogyan takaríthat meg időt és pénzt a termékek és szolgáltatások népszerűsítésénél!
Fedezze fel, hogyan kereshet pénzt az affiliate marketingen keresztül a Post Affiliate Pro segítségével! Tudjon meg többet a különböző jutaléktípusokról, mint például akciós, ismétlődő, és élettartamra szóló jutalékok. Egyeztessen egy személyes hívást és ismerje meg, hogyan segíthetjük vállalkozását!