Mi az a gyakoriság korlát?
A gyakoriságkorlátozás egy módja annak, hogy meghatározza a látogatók számára egy bizonyos időn belül megjelenített hirdetésmegjelenítések korlátját. A bannerek kiégésének elkerülésére készült, és megakadályozza, hogy a látogatók túl sokszor nézzék vagy kattintsanak ugyanarra a hirdetésre. A gyakoriságkorlát egy nagyszerű eszköz azokhoz a kampányokhoz, ahol a választ az átkattintással mérik.
A gyakoriságkorlátozás bizonyos előnyökkel is jár. A látogatókat nem bosszantja, ha túl sokszor nézik ugyanazt a hirdetést. Általában látogatónként egy megjelenítésre van beállítva.
Biztonsági adatvédelmi szabályzat
Fedezze fel a Post Affiliate Pro biztonsági adatvédelmi szabályzatát, amely világszerte biztosítja cégek és marketingszakemberek adatbiztonságát. Ismerje meg HTTPS titkosításunkat, biztonságos hitelesítő tárolásunkat és hálózati védelmi megoldásainkat, és nyugodjon meg, hogy adatai védve vannak. Látogasson el weboldalunkra a részletekért!
Fedezze fel, hogyan növelheti jutalékait a loyalty affiliates segítségével! Ismerje meg, hogyan motiválhatja a forgalmat hosszú távú elköteleződésekre és profitálhat belőle. Az affiliate marketing egyik legnagyobb kihívása és lehetősége! Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára, és kezdje el most ingyenesen!