Mi az a gyakoriság korlát?
A gyakoriságkorlátozás egy módja annak, hogy meghatározza a látogatók számára egy bizonyos időn belül megjelenített hirdetésmegjelenítések korlátját. A bannerek kiégésének elkerülésére készült, és megakadályozza, hogy a látogatók túl sokszor nézzék vagy kattintsanak ugyanarra a hirdetésre. A gyakoriságkorlát egy nagyszerű eszköz azokhoz a kampányokhoz, ahol a választ az átkattintással mérik.
A gyakoriságkorlátozás bizonyos előnyökkel is jár. A látogatókat nem bosszantja, ha túl sokszor nézik ugyanazt a hirdetést. Általában látogatónként egy megjelenítésre van beállítva.
Fedezze fel, hogyan növelheti bevételeit az affiliate marketing segítségével! Az affiliate-ek szerepe a termékek és szolgáltatások hirdetése, jutalékot kapva minden eladás után. Ismerje meg, hogyan terelheti a potenciális ügyfeleket a hirdető weboldalára bannerekkel, kuponokkal, és személyre szabott kampányokkal. Egyeztessen egy személyes hívást, és ismerje meg a Post Affiliate Pro előnyeit vállalkozása számára!
Fedezze fel az API működését a Post Affiliate Pro segítségével! Ismerje meg, hogyan integrálhatja alkalmazásait, és növelheti affiliate marketing eredményeit. Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a zökkenőmentes automatizálás előnyeit. Lépjen kapcsolatba velünk, és tudja meg, hogyan segíthetünk vállalkozása sikerében!