Mi az a kattintásonkénti költség?
A termék reklámozásáért fizetett fizetés másik prototípusa a kattintásonkénti költség. Az affiliate forgalmat irányít át a kereskedő webhelyére, és ebben a kattintásonkénti költség modellben pénzt keresnek a szalaghirdetéseikre, szöveges hivatkozásaikra vagy egyéb reklámanyagaikra történő minden egyes kattintással. A látogatók ezután átkerülnek a kereskedő webhelyére.
Ez a költség egy tipikus kereskedő költsége, ha egyetlen kattintással a cég webhelyére hirdetésen keresztül jut el.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!