Kattintásonkénti költség (CPC)

Mi az a kattintásonkénti költség?

A termék reklámozásáért fizetett fizetés másik prototípusa a kattintásonkénti költség. Az affiliate forgalmat irányít át a kereskedő webhelyére, és ebben a kattintásonkénti költség modellben pénzt keresnek a szalaghirdetéseikre, szöveges hivatkozásaikra vagy egyéb reklámanyagaikra történő minden egyes kattintással. A látogatók ezután átkerülnek a kereskedő webhelyére.

Ez a költség egy tipikus kereskedő költsége, ha egyetlen kattintással a cég webhelyére hirdetésen keresztül jut el.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása