A leghatékonyabb partnerek elismerése: Meghatározás és sablon

A leghatékonyabb partnerek elismerése: Meghatározás és sablon

AffiliateMarketing AffiliateRecognition EmailTemplates Motivation

A leghatékonyabb partnerek elismerése

Ahhoz, hogy tartós és értékes kapcsolatokat építsen ki partnereivel, ne alapozza kizárólag a velük való együttműködést a jutalékokra. A pénzügyi szempontok természetesen alapvető elemei a kereskedők és promóterek közötti kapcsolatoknak. Azonban a legjobb partnerprogramok összetett stratégiákat dolgoznak ki és valósítanak meg, amelyek nem pénzbeli módon motiválják és vonják be a partnereket.

Jó gyakorlat, ha rendszeresen kapcsolatba lép a promóterekkel, és pozitív visszajelzést ad munkájukról – de persze nem túl gyakran. A kemény munkájuk és eredményeik elismerése motiválja őket, és fontos szerepet játszik abban is, hogy kevesebb partner hagyja el programját.

Pontosan hogyan mutathatja ki a partnerek felé az elismerését? Mi a legjobb csatorna a kommunikációra? Olvasson tovább, hogy választ kapjon ezekre és további kérdésekre is.

A leghatékonyabb partnerek elismerése

Hogyan lehet elismerni a partnereket?

Egyedi kód vagy személyre szabott ajánlat biztosítása

Kiváló módja annak, hogy a partnereket , akik elérték céljaikat vagy túlteljesítették az elvárásokat, elismerje, ha személyre szabott ajánlatokat vagy kódokat készít, amelyeket megoszthatnak közönségükkel. Ez segíthet beszélgetést kezdeményezni, erősebb kapcsolatokat kiépíteni a promóterekkel, és bizonyítja, hogy hajlandó extra lépéseket tenni a partnerek megbecsülése érdekében.

Nyilvános elismerés

Ossza meg a világgal, kik a leghatékonyabb partnerei! Tegye bele ezt az információt a hírlevélbe, amelyet minden promóterének elküld (ez másokat is motiválni fog!), posztolja közösségi média felületein vagy – ha költségvetése engedi – szervezzen rendezvényt (offline vagy online) azoknak a partnereknek, akik leginkább megérdemlik az elismerést. Számos lehetőség létezik, de a lényeg, hogy mások is halljanak a partnerei nagyszerű munkájáról.

Extra eszközök biztosítása a partnereknek

Azoknak az eszközöknek a biztosítása, amelyek a partnerek hatékony munkájához szükségesek, alapvető elvárás minden vonzó partnerprogramban . Ugyanakkor a leghatékonyabb partnerek megbecsülésének másik módja, ha megkérdezi tőlük, van-e olyan eszköz, anyag vagy megoldás, amely megkönnyítené munkájukat, vagy amit szívesen kipróbálnának. Az ilyen eszközökhöz való hozzáférés biztosítása valószínűleg nem jelent nagy költséget a vállalatának, mégis azt üzeni a partnereknek, hogy elismeri és megbecsüli munkájukat. Ráadásul ezek az extra eszközök vagy anyagok inspirációt és útmutatást is adhatnak a partnereknek, amikor tartalmat készítenek az Ön termékeiről vagy amikor márkáját népszerűsítik .

Stratégiai jutalékszintek

Különleges jutalékszintek felajánlása a leghatékonyabb partnereknek szintén kiváló módja az elismerés kifejezésének. Például bevezethet időszakos, stratégiai jutalékkulcsokat, amelyek még aktívabb és hatékonyabb munkára ösztönzik a promótereket. Ne feledje, hogy ilyen megoldások bevezetésekor fontos, hogy átláthatóan kommunikálja a feltételeket a partnerek felé, elkerülve ezzel a félreértéseket.

Az e-mail továbbra is messze a leghatékonyabb és legkevésbé tolakodó csatorna arra, hogy kifejezze elismerését a partnerek felé. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk több hatékony e-mail sablont, amelyeket felhasználhat partnerei kemény munkájának és eredményeinek elismerésére.

A leghatékonyabb partnerek elismerése – e-mail tárgysor ötletek

  • Ön a(z) [X] legjobb partnerünk között van!
  • Gratulálunk, nagyszerű munkát végez!
  • Ön minden nap segíti növekedésünket!
  • Teljesítménye túlszárnyalta elvárásainkat
  • Megcsinálta (újra)!
  • Tudta, hogy Ön fantasztikus?
  • Csak így tovább!

A leghatékonyabb partnerek elismerése – e-mail sablon ötletek

A leghatékonyabb partnerek elismerése – 1. e-mail

Kedves [név]!

Nagy örömmel értesítjük, hogy [havi/negyedéves/féléves/stb.] összefoglalónk alapján Ön a legjobb 5%-ba tartozik partnereink között. Teljesítménye jobb volt, mint [100/200/500/stb.] másik promóter eredménye, így bekerült a legjobb [X]% közé.

Köszönjük, hogy velünk dolgozik!

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] menedzsere

A leghatékonyabb partnerek elismerése – 2. e-mail

Kedves [név],

Csapatunk most fejezte be az elmúlt [egy/két/három/stb.] hónap történéseinek összegzését a [partner program neve] keretében.

Valószínűleg nem fogja meglepni, hogy Ön az egyik leghatékonyabb partnerünk!

Az Ön által elért eredmények minden alkalommal túlszárnyalják várakozásainkat.

Hálánk kifejezéseként létrehoztunk egy egyedi kedvezménykódot, amelyet megoszthat követőivel. További részletekért kattintson erre a [linkre].

Csak így tovább, [címzett neve]! A [program neve] csapata

A leghatékonyabb partnerek elismerése – 3. e-mail

Kedves [név],

Ismét megcsinálta!

Ez már a [második/harmadik/negyedik/stb.] egymást követő hónap, amikor nemcsak elérte, de túl is szárnyalta célját, így bekerült a legjobb [X]% közé.

Sejthetjük, hogy ez rengeteg kemény munkát és elkötelezettséget igényelt. Van esetleg olyan eszköz, amire szüksége lenne, hogy még könnyebbé váljon a munkája? Írja meg nekünk erre az e-mailre válaszolva, és mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a szükséges megoldásokat!

Üdvözlettel,
[e-mail küldő neve és pozíciója]

A leghatékonyabb partnerek elismerése – 4. e-mail

Tisztelt [név],

Ismét az élre került partnereink listáján a legjobb [havi/negyedéves/féléves/ stb.] teljesítményével. Hogy csinálja? Szeretnénk tudni a titkát!

Folyamatos kemény munkája elismeréseként [X]%-kal növeljük az Ön által kapott jutalék mértékét . Ez a magasabb jutalékszint [következő hónap/hónap neve/stb.] végéig lesz érvényes.

Ha eredményei a következő kifizetési időszakban is hasonlóak maradnak vagy meghaladják szokásos szintjét, a jutalékemelést ismételten alkalmazzuk. A jutalékemelés részleteiről ezen a [linken] tájékozódhat.

Ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] csapata

A leghatékonyabb partnerek elismerése – 5. e-mail

Szia [név],

Alig hiszünk a szemünknek – nemcsak, hogy ismét elérte az eladási célját ebben a [hónapban/negyedévben/stb.], de [X]%-kal túl is teljesítette!

Íme, egy összefoglaló a statisztikáiról. Alább láthatja, hogyan viszonyulnak eredményei a [partnerprogram neve] összes partnerének átlagos teljesítményéhez:

Generált eladások: [X]
Legnépszerűbb linkjével generált kattintások: [X]
Összes generált kattintás: [X]
Generált megjelenítések: [X]

Partnereink átlagos eredményei:

Átlagos eladás az elmúlt [hónap/negyedév/stb.]: [Y]
Átlagos kattintásszám a partnerek legnépszerűbb linkjein: [Y]
Átlagos generált kattintásszám: [Y]
Átlagos megjelenítésszám: [Y]

Láthatja, hogy kemény munkája kiemelkedik az átlagból, és reméljük, hogy folytatja ezt a nagyszerű teljesítményt!

Üdvözlettel,
[küldő neve és pozíciója]

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan dönthetem el, mely partnereket ismerjem el?

A legegyszerűbb módja, ha egyértelmű kritériumokat, például mennyiségi célokat határoz meg, így azokat a partnereket ismerheti el, akik egy adott időszakban bizonyos mennyiségű eladást érnek el.

Hogyan adjak negatív visszajelzést?

Mindig kihívás negatív visszajelzést adni partnereinek, de a legfontosabb szabály, hogy a cselekedeteket vagy eredményeket értékelje vagy kritizálja, ne a személyeket.

Elég egy e-mail a hatékony partnerek elismeréséhez?

Ez a stratégiájától függ – küldhet rendszeresen visszajelzést tartalmazó üzeneteket a partnereknek, vagy kapcsolatba léphet velük egy-egy konkrét helyzettel kapcsolatban, amikor szeretné megosztani véleményét.

Növelje a partnerek elköteleződését elismeréssel

Ismerje meg a bevált e-mail sablonokat és stratégiákat, amelyek motiválják és elismerik legjobb partnereit, növelve a teljesítményt és megtartást.

Tudjon meg többet

Hogyan motiválod a partnereidet?
Hogyan motiválod a partnereidet?

Hogyan motiválod a partnereidet?

A partnerek a vállalkozások éves bevételeinek több mint 20%-át generálják, és ez a tendencia várhatóan tovább nő. Tekintse meg tippjeinket, hogyan tarthatja mot...

5 perc olvasás
AffiliateMarketing Motivation +3
Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket
Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket

Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket

Gondot okoz partnerek találása, akik népszerűsítik vállalkozását? Gyakorlati megoldásokat keres? Átfogó útmutatónkból többet is megtudhat.

3 perc olvasás
AffiliateMarketing FindAffiliates +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface