
9 affiliate marketing titok, amivel több pénzt kereshetsz
Ismerd meg azt a 9 bevált affiliate marketing titkot, amelyek növelik bevételed. Tanuld meg, hogyan válaszd ki a megfelelő piacot, építs forgalmat, készíts konv...
Ismerje meg, hogyan növelheti az affiliate értékesítési konverziót optimalizált tölcsérekkel, mélylinkeléssel, hatékony landing oldalakkal és folyamatos teszteléssel a stabil, visszatérő jövedelemért.
Szeretné tudni, hogyan építhet ki passzív, visszatérő jövedelemforrást egy affiliate programmal, és hogyan kezdhet el magasabb jutalékokat keresni?
Szeretnénk segíteni Önnek abban, hogy a lehető legtöbbet hozza ki erőfeszítéseiből. Ehhez néhány affiliate marketing tippet osztunk meg, amelyek segítenek több értékesítést generálni, növelni a konverziós arányt, és hatékonyabban népszerűsíteni affiliate termékeit.
Ha affiliate programja visszatérő jutalékokat kínál, ezek a tippek segítenek növelni a keresetét, és olyan visszatérő bevételi forrást építeni, amely hosszú távon is stabil jövedelmet biztosít.
Egy tiszta konverziós tölcsér alapvető minden online marketing tevékenységnél. Mivel azonban az affiliate programok a teljes online marketing terv viszonylag kis részét teszik ki, ez a csatorna néha háttérbe szorulhat vagy jelentéktelennek tűnhet. Az affiliate marketing csatorna értékesítési konverzióját gyakran nem veszik figyelembe, amikor technikai SEO, megfelelőség, design vagy PPC témájú változtatások, A/B tesztek történnek egy e-kereskedelmi oldalon.
Ez különösen ironikus, ha figyelembe vesszük, hogy a jó konverziós arány egyszerre növeli az értékesítést és a bevételt, miközben további affiliatokat is ösztönöz arra, hogy az Ön oldalán népszerűsítsenek tartalmakat.
Ezért az affiliate tölcsér optimalizálása képes:
Emellett egy tiszta és teljesen optimalizált landing oldal az affiliat számára is egy plusz érv, hogy promotálja a weboldal ajánlatát. Végső soron minden a kockázat/nyereség arányon múlik. Ha egy affiliate biztos abban, hogy a munkáját jutalmazzák, a kockázatérzet csökken, és nagyobb valószínűséggel fog bármilyen weboldalt vagy ajánlatot népszerűsíteni.
De milyen elemeket lehet javítani?
Több tényezőt is érdemes figyelembe venni egy ügyfél affiliate programjának konverziós arányának értékelésekor.
Nézzük végig őket, és lássuk, mire kell fókuszálnia, ha növelni szeretné affiliate értékesítéseinek konverziós arányát.
Egy gyakran figyelmen kívül hagyott terület maga a weboldalon történő veszteség (leakage). Minden olyan oldalrész, amely eltéríti a felhasználót a konverziós tölcsérről, veszteségként értelmezendő. A leggyakoribb veszteségforrások:
Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy “elrejtsük” a felügyelet nélküli telefonszámok okozta veszteséget, a kattintás-hozzáfűzés (affiliaták ) használata.
Az „elrejtés” alatt egyszerűen azt értjük, hogy a telefonszámot nem jelenítjük meg, hanem például egy láthatatlan dobozba tesszük. A kattintás-hozzáfűzés bevett módszer a csalások elkerülésére. Ezért sok esetben a legegyszerűbb, de logikus megoldások alkalmazása is elég lehet a veszteségek megelőzésére.
Néhány e-kereskedelmi oldal tulajdonosa ragaszkodik ahhoz, hogy megjelenítse a telefonszámát a látogatóknak, akár alternatív kommunikációs/csatornaként, akár a bejövő hívások növelése céljából.
Ilyenkor érdemes tudni, hogy léteznek olyan megoldások, amelyek lehetővé teszik a hívások nyomon követését, így pontos affiliate aktivitásmérés garantálható.
Ajánlásunk: rejtse el a telefonszámot affiliate forgalom esetén, ha a weboldal nincs integrálva olyan rendszerrel, amely ezt a fajta monitorozást biztosítja. Ez a megoldás érvényesíthető egyéb weboldalakra, promóciókra vagy termékekre irányuló veszteség esetén is.
Ezenkívül a veszteségek megszüntetésének lehetőségének vizsgálatakor általában több üzleti szempont is felmerül.
Például, ha eltávolítjuk a csoportweboldalakra mutató linkeket, az hatással lehet a keresztértékesítésre is. Fontos észben tartani, hogy amikor egy felhasználó rákattint egy affiliate linkre, már potenciális ügyfélnek számít. Az affiliate már meggyőzte a látogatót, hogy rákattintson a linkre, ami vásárlási szándékot jelez.
Ezért a konverziós tölcsérben a linket olyan felhasználók elé kell helyezni, akik közvetlenül a kezdőoldalra érkeznek. Ezért olyan fontos a kezdőoldal személyre szabása.
Sok hálózat kínál affiliate partnereinek mélylinkelési technológiákat, amelyek fontosak annak érdekében, hogy a felhasználók a legrelevánsabb oldalakra jussanak. Ha egy potenciális ügyfelet az affiliate csatornáról a kezdőoldalra küldünk, miközben már a konverziós tölcsérben vannak, az frusztrációt okozhat, és könnyen elhagyhatják azt a weboldalt, ahol az adott termék vagy szolgáltatás bemutatásra és promótálásra került.
Ezért is érdemes rendszeresen elemezni a legfontosabb promóciókat, hogy a legjobbak a legrelevánsabb oldalakra irányítsák a forgalmat. Minél mélyebbek a linkek, és minél jobb támogatást nyújtunk az affiliatéknek, annál valószínűbb, hogy a forgalmat az optimális oldalra terelik, így nagyobb eséllyel győzik meg a potenciális ügyfeleket a vásárlásról, ami magasabb konverzióhoz vezet.
A felhasználók egyre jobban odafigyelnek a biztonságra, és csak akkor hajlandók fizetni, ha megbíznak az eladóban. Ez nem újdonság, így nem meglepő, hogy egy affiliate landing oldal csak akkor növeli az affiliate csatorna konverziós arányát, ha professzionális megjelenésű és megbízhatónak tűnik.
Én sem bíznám rá magam egy ilyen weboldalra (hm, talán 2005-ben), Ön igen?
Az affiliate ajánlatokat tartalmazó landing oldal növeli az affiliate csatorna konverziós arányát. Már a linkre kattintás pillanatában megerősíti a felhasználókat, és hitelesíti az affiliate oldal és a promótált weboldal közötti kapcsolatot.
Ez különösen fontos a kisebb affiliaték és vállalkozások, valamint a nagyobb portálok esetében, ahol a bizalom kulcselem a felhasználói úton.
A mikrosite-ok nagyon hasznosak affiliate csatornák számára, és növelhetik a konverziós arányt, különösen a pénzügyi szektorban. Letisztítják a csatornát, és egyetlen, kizárólag affiliaték számára elérhető vásárlási útvonalat kínálnak, veszteség nélkül. Ezek a landing oldalak kizárólag affiliatéknek szóló termékeket és kifejezetten erre a csatornára szabott promóciókat tartalmaznak.
Hosszú távon egy mikrosite további kontrollt biztosít az affiliaténak, és csökkenti a projekt/fejlesztési időt, hiszen nem kell vele külön számolni a főoldal fejlesztésekor.
Az adatfolyamok naprakész információkat nyújtanak az affiliaték számára, hogy különböző ajánlatokat tudjanak népszerűsíteni leendő ügyfeleiknek. Ha az adatfolyamok egy adott termékről tartalmaznak információt, elengedhetetlen a termékek és linkek frissítése a visszafordulási arány csökkentése érdekében.
A felsorolt elemek rövid listát alkotnak, amelyeket érdemes észben tartani, ha affiliate landing oldalainak konverzióját szeretné javítani.
Azonban fontos, hogy folyamatosan teszteljen különböző forgatókönyveket, és fejlessze az értékesítési konverziókat az affiliate csatornákon.
Egy jól megtervezett és optimalizált affiliate landing oldal még a legtapasztaltabb affiliate marketert is meglepheti nagyszerű konverziós arányával, és ennek eredményeként magas bevétellel. A tesztek iparáganként, országonként, vásárlói korosztályonként is felfedhetik a promóciókban rejlő eltéréseket, még két hasonló termék esetén is. Ezért minél több tesztet futtat landing oldalain, hogy megtalálja a legjobb konfigurációt a legmagasabb eladási eséllyel, annál jobb.
Rendszeres teszteléssel és a javasolt fejlesztések bevezetésével a konverziós arány várhatóan növekedni fog. Ennek emelkedésével az affiliaték keresete is nő, így hosszabb távon is szívesebben promotálják vállalkozását.
Ráadásul a magas konverziós arány csökkenti a költségeket és növeli a bevételt.
Gyakori veszteségforrások közé tartoznak a felügyelet nélküli telefonszámok, zavaró hirdetések vagy bannerek, irreleváns tartalom, illetve olyan linkek, amelyek eltérítik a felhasználókat a konverzió útjáról. Ezek minimalizálása jelentősen javíthatja a konverziós arányokat.
A mélylinkelés a felhasználókat a számukra legrelevánsabb oldalra irányítja, csökkenti a frusztrációt és növeli a konverzió valószínűségét. Így az affiliate forgalom nem általános kezdőlapokra, hanem optimális oldalakra kerül.
A professzionális, megbízható landing oldal megerősíti a felhasználók bizalmát, növeli a konverziót azzal, hogy hitelesíti az ajánlatot és az affiliate kapcsolatot.
A mikrosite-ok fókuszált, kizárólagos vásárlási útvonalat biztosítanak az affiliate forgalom számára, csökkentik a veszteséget és a fejlesztési időt, miközben növelik a konverziót, különösen olyan területeken, mint a pénzügy.
A landing oldalak és promóciók rendszeres tesztelése segít megtalálni az adott közönség számára leghatékonyabb beállításokat, ami magasabb konverzióhoz és tartós affiliate bevétel-növekedéshez vezet.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Fedezze fel szakértői tippeket és gyakorlati stratégiákat affiliate tölcsérei optimalizálásához, a veszteségek minimalizálásához és visszatérő jövedelme maximalizálásához.
Ismerd meg azt a 9 bevált affiliate marketing titkot, amelyek növelik bevételed. Tanuld meg, hogyan válaszd ki a megfelelő piacot, építs forgalmat, készíts konv...
Hallott már olyan affiliate marketingszakemberekről, akik havonta akár 10 000 dollárt is keresnek? Érje el ezt a sikert különféle promóciós módszerekkel, beleér...
Szeretnél passzív jövedelmet szerezni affiliate marketinggel? Nézd meg útmutatónkat, mielőtt belevágsz az affiliate marketing világába.