
Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket
Gondot okoz partnerek találása, akik népszerűsítik vállalkozását? Gyakorlati megoldásokat keres? Átfogó útmutatónkból többet is megtudhat.
Ismerd meg, hogyan futtathatsz sikeres partnerkampányt szakértői tippekkel: használd a Google-t, változatos tartalmi formátumokat, vásárlói véleményeket, beépített promóciókat, meggyőző felhívásokat és látványos vizuális elemeket.
1. rész: Az első lépések 2. rész: Hol találd meg partnereidet
Legutóbbi cikkeinkben áttekintettük a partner marketing alapjait, és talán még fontosabb, hogy bemutattuk, hol érdemes termékeidet és kampányaidat népszerűsíteni. A legjobb megjelenési helyek ismerete azonban csak a történet egyik oldala. A sikerhez azt is figyelembe kell venned, hogyan mutat majd a posztod. Nem is húzzuk tovább az időt – jöjjenek a fontos tippek és irányelvek promóciós posztok írásához.
Ez elsőre nyilvánvalónak és egyszerűnek tűnhet, de sokkal fontosabb, mint gondolnád. Ha a legjobb kulcsszavakat vagy a terméked/kampányod leírásához megfelelő kifejezéseket keresel, a Google-nál kell kezdened. Írj be egy kulcsszót, majd egy szóközt, és nézd meg, milyen tíz szót javasol a Google. Ezek azok a kifejezések, amelyekre az emberek információt keresnek. Most már tudod, hogy melyik szófordulatokat érdemes használnod a kampányodban vagy a termékleírásodban. Add meg az embereknek pontosan azt, amit keresnek!
Ha csak egy linket osztasz meg a kampányodról vagy blogposztodról a Facebookon, az még nem lesz sikeres. A közösségi média világában okosnak kell lenned. A tartalom kisebb részekre bontása egyszerű, de nagyon hatékony módszer, hogy szélesebb közönséget érj el. Ne oszd meg a teljes történetet egyszerre! Építs fel egy lendületet, és használj Facebookot, Twittert, hogy csak részleteket ossz meg a posztodból. Így felkeltheted az egyik legalapvetőbb emberi ösztönt – a kíváncsiságot. Fűszerezd a posztokat infografikákkal, és máris nyert ügyed van.
Ha blogbejegyzésedben vagy termékleírásodban felsorolsz embereket vagy cégeket, az nagyban növeli a tartalmad hitelességét. A legtöbb ember és vállalkozás örül a nyilvánosságnak, és szívesen veszi, ha megemlíted őket – hiszen ezzel nekik is segítesz. Fontos, hogy a velük kapcsolatos tartalom 100%-ban igaz legyen, és illeszkedjen a témádhoz. Légy mindig átlátható, és soha ne add fel a hitelességed!
Ne csak elkészítsd a tartalmat, majd gondolkodj el rajta, hogyan juttatod el szélesebb közönséghez. Már írás közben gondold át, kiket érdekelhet, hogyan szólsz hozzájuk, és mi teszi könnyűvé a megosztást. Így nem lövöldözöl majd vaktában az interneten. Kutass, keress influencereket és trendi témákat, aztán csak sodródj az árral.
Mielőtt közzétennéd a cikkedet, gondoskodj róla, hogy legyen benne valamilyen felhívás cselekvésre! Gondold át kétszer is, mit szeretnél, hogy az olvasóid tegyenek, miután értékes idejüket a posztodra szánták. Hozd elő a feliratkozási űrlapot a folyamatos partnerkampányhoz , hagyj helyet a hozzászólásoknak, ajánld fel ingyenes e-könyvedet, és tedd a megosztást minél gördülékenyebbé, egyszerűbbé. Valóban szükséged van dedikált közösségi média gombokra, közvetlenül a tartalom alá.
A vizuális tartalommal ellátott bejegyzések 94%-kal több megtekintést kapnak – ezt mindenképp vedd figyelembe! Soha ne támaszkodj pusztán szöveges formátumra, mert ezzel rögtön értéktelenné teszed a posztodat, bármilyen jó is az alapötlet. Legalább egy címlapképnek és néhány képernyőképnek kötelező szerepelnie a cikkedben. Sőt, bíztatunk, hogy ennél tovább is menj: adj hozzá GIF-eket, infografikákat, ikonokat – kísérletezz bátran a vizuális elemekkel! Fontos, hogy a posztod jól nézzen ki, könnyen olvasható és ízléses legyen.
A legfontosabb lépések: Google kulcsszókutatás kihasználása, különböző tartalmi formátumok használata, vásárlói vélemények és valódi történetek beépítése, promóció beágyazása a posztba, világos felhívás cselekvésre, és figyelemfelkeltő vizuális elemek létrehozása.
A vizuális tartalommal rendelkező bejegyzések lényegesen több megtekintést kapnak. A jó vizuális elemek javítják az olvashatóságot, elköteleződést és általában vonzóbbá teszik a partner marketing tartalmaidat.
A boldog felhasználók visszajelzései és valódi történetei hitelességet és relevanciát adnak a tartalmadnak, így megbízhatóbbá és meggyőzőbbé válik a leendő partnerek és ügyfelek számára.
A világos felhívás cselekvésre megmutatja az olvasónak, mit tegyen a folytatáshoz – például iratkozzon fel, ossza meg a tartalmat vagy adjon visszajelzést –, így növeli az aktivitást és a konverziókat.
A változatos tartalmi formátumok – például infografikák, rövid posztok, képek – szélesebb közönséget érnek el, fenntartják az érdeklődést és több interakciót generálnak a közösségi platformokon.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Ismerd meg a Post Affiliate Pro erejét élő bemutatón! Fedezd fel, hogyan segíthet felhasználóbarát szoftverünk vállalkozásod fejlesztésében, valamint partnerprogramok egyszerű létrehozásában és kezelésében. Foglalj időpontot, és tapasztald meg kivételes, 0-24-es ügyfélszolgálatunkat!
Gondot okoz partnerek találása, akik népszerűsítik vállalkozását? Gyakorlati megoldásokat keres? Átfogó útmutatónkból többet is megtudhat.
Bepillantások, tippek és stratégiák a sikeres partner marketinghez.
Nehéznek találja az affiliate marketinget? Tekintse át azokat a kulcsfontosságú lépéseket, amelyeket minden sikeres affiliate marketing kampány követ.