
Az 5 leggyakoribb kihívás partnerprogramokban
Az affiliate marketing az egyik legjobb módja annak, hogy új közönségeket érjen el termékeivel vagy szolgáltatásaival. Íme néhány a leggyakoribb kihívások közül...
Maximalizálja partnerprogramja sikerét promóciók, például cashback, kedvezmények, kuponok és különleges ajánlatok kihasználásával. Ez az útmutató gyakorlati stratégiákat mutat be vállalkozástulajdonosoknak és affiliáltaknak az elköteleződés növelése és a profit maximalizálása érdekében.
Az affiliate marketing nagyszerű módja a közös munkának a nagyobb profit érdekében. Vállalkozástulajdonosként folyamatos érdeklődőáradathoz juthat. Weboldal-tulajdonosként pedig bevételi forráshoz. Bizonyos esetekben ez a bevétel elég nagy lehet ahhoz, hogy fő jövedelemforrásává váljon.
Azonban az affiliate marketing kampányok nem mindig a tervek szerint alakulnak. Kapcsolatba lép egy affiliált csoporttal a Post Affiliate Pro-n , de csak a teljes csapat 10%-a generál jelentős forgalmat. Affiliáltként pedig rossz érzés a maradék 90%-ban lenni.
Ez azt jelenti, hogy az affiliate marketing nem az a csodaszer, aminek mondják? Nem egészen. Ha magasabb szintre emeli a játékát, sokkal többet kezdhet keresni.
Az affiliate marketing kampányban a legsikeresebb eszközök közé tartoznak a különleges ajánlatok. Fűszerezze meg kampányát promóciókkal, kedvezményekkel és ajándékokkal, és az elköteleződési arányok növekedni fognak.
Íme a promóciók legjobb gyakorlatai az affiliate marketingben, akár marketingesként, akár affiliáltként.
Gyakran előfordul, hogy az online marketinghez affiliáltakat kereső vállalkozástulajdonosok elfeledkeznek a saját részükről. Egyetlen affiliate sem segítheti az Ön weboldalát, ha nem fektet be elég munkát vagy nem fejleszt új ötleteket promóciós kampányához .
A promóciók és kedvezmények lényege az affiliate marketingben, hogy a hosszú távú célok érdekében lemond a profit egy részéről. Ha ezt nem szeretné, bannerei átkattintási aránya csalódást okozhat. Íme, mit kell tennie, hogy affiliáltjai megfelelő forgalmat generáljanak.
A cashback a webes marketing egyik alapköve lett. Az ötlet rendkívül egyszerű. Fizet egy termékért, visszakap egy kis összeget. Ha cashback-et kínál vállalkozása szolgáltatásai között, az átkattintási arány az affiliate weboldalakon növekedni fog. Íme néhány módszer, ahogyan ezt megteheti.
Tucatnyi program kínál cashback-et. Először is nézze meg, hogy az Ön által már elfogadott fizetési módok kínálnak-e cashback-et. Ha igen, nem szabad elszalasztani ezt a marketing lehetőséget. Szerkesszen meg egy bannert, amely szerint a látogatók cashback-et kapnak, ha Visa-t vagy más fizetési módot használnak. Ha a konverziós arány növekszik, tudja, hogy eltalálta a megfelelő közönséget.
A cashback nyújtásának másik módja, ha együttműködik egy alkalmazással vagy weboldallal, amely ezt elvégzi Ön helyett. Megállapodhat például az Ebates-szel vagy más hasonló platformmal, de ezért jutalékot kell fizetnie, így előre kalkulálja a várható profitot.
Ha Amazonon árul, még egyszerűbb a helyzet. Számos weboldal létezik, amely kizárólag Amazon cashback-kel foglalkozik. Egyes cégek Amazon cashback-et kínáló fizetési módokat is biztosítanak. Tegyen ki minden bannerére egy “Fizessen Discover-rel és kap 5% cashback-et” szlogent 2019 decemberében. A cég Amazonnal kötött megállapodása ebben a hónapban indul, így remek alkalom a Discover kártyások megcélzására.
Ez a lehetőség jóval nehezebb. Ha úgy gondolja, hogy ez az Ön útja, informatikus szakembereket kell felvennie a cashback rendszer weboldalába való integrálásához.
Nem rakétatudomány, de némi befektetést igényel. Ha ezt megteszi, hatékonyabban marketingelheti weboldalát és több vásárlót is megtarthat. Ha valakinek cashback-ből származó bónuszösszege van a platformján, nagyobb eséllyel tér vissza. Ha nincs, akkor sem veszített semmit, igaz?
Az integráció jóval egyszerűbb lehet, ha weboldala olyan e-kereskedelmi platformon fut, mint a Shopify, mivel a Shopify App Store-ban elérhetők dedikált cashback alkalmazások. Előfordulhat azonban, hogy a zökkenőmentes integrációhoz így is IT csapatot kell bevonni.
A kedvezmények kézenfekvő választásnak tűnnek az online marketingben, de bonyolultabbak, mint gondolná.
A kedvezmények működésének oka az egyediség. Amikor valaki lát egy forró ajánlatot, amely hamarosan lejár, nagyobb eséllyel vásárol. Egy 2006-os tanulmány szerint az ajánlat értékelése, a várható megbánás és a sürgősség a fő tényezők, amelyek vásárlásra ösztönzik az embereket.
Bár olyat nem tud eladni, amire a vásárlónak nincs szüksége, segítheti a döntést. Ha viszont csak kedvezményt kínál, leértékeli termékeit. Hamarosan senki sem akar majd teljes áron vásárolni.
Mit tehet? Stratégiailag használja a kedvezményeket. Íme az 5 aranyszabály az affiliate marketing kampányban:
A kuponok a kedvezmények egy másik formája, amellyel növelheti az affiliate marketing eladásokat. A Post Affiliate Pro-ban is létrehozhat kuponokat, de mit tegyen ezután? Nem oszthatja ki mindenkinek. Különben leértékelheti weboldala kínálatát. Íme két stratégiai módja a kuponok affiliate forgalomhoz való felhasználásának.
Használjon kuponkódokat natív hirdetésekben bannerek helyett. Kérje meg affiliáltjait, hogy helyezzék el a kuponkódokat a termékét népszerűsítő cikkekben. Így spontánabbnak és egyedibbnek tűnik. Több olvasó fogja úgy érezni, hogy jó üzletet talált, és felkeresi weboldalát.
A kuponok másik módja az e-mail feliratkozói adatbázis használata. Valószínűleg van néhány affiliáltja, akinek óriási e-mail listája van. Ezek az emberek várják a hírlevélben az új, forró ajánlatokat. Az Ön kuponkódja lehet a következő ajánlat, amire rákattintanak.
Kérje affiliáltjait, hogy fókuszáljanak azokra a vásárlókra, akik egy ideje nem reagáltak az e-mailekre. Ők lehet, hogy csak egy kisebb lökésre várnak, hogy újra vásároljanak. Az öt kedvezményszabály itt is érvényes.
Nem csak az árak csökkentésével növelheti affiliate forgalmát. Íme 5 különleges ajánlat, amelyet beépíthet marketingkampányába a siker érdekében. Használjon ad retargetinget . Ez egyes felhasználóknál zavaró lehet, de a retargeting jól konvertál. Indítson kampányt, és azok az emberek, akik már látták a termékeit, emlékeztetőt kapnak.
Kínáljon ingyenes hozzáférést. Ha digitális termékeket árul, ingyenes próbaverziót is felajánlhat. A döntés, hogy kipróbálják termékét, szó szerint semmibe sem kerül a vásárlónak, így többen próbálják ki. Kérje meg affiliate marketingeseit , hogy említsék meg ezt, és készítsen új bannereket az ingyenes hozzáféréshez. Adjon ajánlói bónuszt. A vásárló kedvezményt kap, Ön pedig két érdeklődőt egy áráért. Tökéletes üzletnek tűnik.
Ajándékozzon. Nem mindig kell árakat csökkentenie, hogy vonzóvá tegye ajánlatait. Kínáljon inkább ajándékot. Legyen kicsi, de vonzó, és többen vásárolnak majd, mint amennyibe az ajándék kerül. Adományozzon jótékony célra. Célközönsége törődik a környezettel? Ígérje meg, hogy a profit egy részét a bálnák megmentésére fordítja! Élvezni fogják, hogy a vásárlást támogatással köthetik össze.
A promóciók használata a forgalom növelésére nem csak a vállalkozástulajdonos feladata. Marketingesként Ön is könnyen elérheti, hogy többen kattintsanak. Ha CPA jutalékmodellt , használ, a kattintások jelentik a fő bevételi forrását. Íme, hogyan kereshet többet.
Még a legjobb partneri promóció is elbukik, ha a látogatók nem találkoznak vele. Egy InfoLinks tanulmány szerint az emberek 86%-a “banner vak”. Ez nem betegség, és akik banner vakok, nem szenvednek. Egyszerűen átsiklanak a hirdetések fölött, anélkül, hogy bekapcsolnák az AdBlockert. Annyira megszokták, hogy bizonyos helyeken hirdetések vannak, hogy oda sem néznek.
Így tudja ezt kikerülni, hogy partnere promóciós bannerét bemutassa. Helyezze el stratégiailag a bannereket. Válassza az oldal tetejét, így több látogatót von be.
Egy másik hely az oldalsó görgetősáv mellett van. A WebReference szerint ezek 228%-kal több átkattintást generálnak. Használjon vizuális effekteket a figyelem felkeltésére. Látott már élénk, animált hirdetést, amely azonnal odavonzotta a tekintetét? Na, pont erre van szükség. A Post Affiliate Pro-ban sokféle banner effekt érhető el, amelyek felkeltik az emberek figyelmét. Próbálja ki a peel bannereket .
Optimalizálja mobilra. Egyre többen böngésznek mobiltelefonról. Nem szabad elszalasztani őket az asztali verzióval! A legtöbb weboldalkészítő platform lehetőséget ad mobilverzió létrehozására. Tesztelje, és készítse el bannereit kisebb méretben mobilra.
Tudja, a weboldal melyik része vonzza leginkább a figyelmet a felső sávnál is jobban? A szöveg!
Ez teljesen logikus. Az emberek információért keresnek fel egy oldalt, így nem csoda, hogy minden mást figyelmen kívül hagynak. Hiába vonz sok látogatót jó SEO-val és szövegezéssel, a banner hirdetések konverziós aránya alacsony marad.
A natív hirdetések viszont 47%-kal gyorsabban kerülnek a figyelem középpontjába az InfoLinks szerint. 451%-kal többen veszik észre őket. Ez elég nagy ugrás egy egyszerű linkért. Az USA egyik legnagyobb médiavállalata, a Verizon szerint a natív hirdetések jelentik a jövőt.
Így használhatja ki a szövegbe ágyazott affiliate linkeket, hogy a promóciók és különleges ajánlatok még jobban konvertáljanak. A szerkesztett listák a legegyszerűbb módjai az affiliate linkek elhelyezésének. Egy bannerrel ellentétben itt a közönség tényleg erre a tartalomra kíváncsi. Nézze meg, hogyan értékeli a Buzzfeed a termékeket szerkesztett listákban.
A képlet rendkívül egyszerű. Véleményez egy terméket és megadja az olvasónak, hol vásárolhatja meg. Remek módja annak, hogy akár több tucat affiliate linket helyezzen el egyszerre, de akár egyetlen termékre is koncentrálhat.
Említse meg a kedvezményt vagy különleges ajánlatot, és adjon meg időkeretet. Átlagosan többen választják a kedvezményes terméket. Ha egy szerkesztett lista nem passzol a promotált termékhez, válassza a szponzorált tartalom formátumot. Még a The Atlantic is ezt teszi.
A The Atlantic cikke a “connected home” előnyeiről szól, majd bemutatja az affiliate termékeket. Másolja le a stratégiájukat, és hirdetési bevétele növekedni fog. Készítsen egy mindig aktuális tartalmat, amely folyamatosan új látogatókat vonz. Legyen releváns a promótált termékhez, terjedelmes és hasznos. Megvan? Remek. Most kétféleképpen használhat promóciókat és különleges ajánlatokat az átkattintási arány növelésére.
Az első, hogy folyamatos affiliate linket helyez el, amely kedvezményt vagy egyedi ajánlatot kínál az olvasóknak a termék vásárlásakor. Kiválóan kihasználja a kedvezmények pszichológiáját, mivel egyedinek tűnik, amelyet máshol nem találni.
A másik módszer, hogy csak időnként kínál kedvezményt vagy ajánlatot. Szerkessze a cikket, amikor az affiliate menedzsere új promóciós kampányt indít. Adjon hozzá információt az időkeretről, hogy ösztönözze a kattintást. Amíg érvényes a kedvezmény, promózza a tartalmat és a kedvezményt e-mail marketinggel, valamint helyezzen ki linket a főoldalra. Így nem mindig lesz magas a kattintásszám, de promóció idején a CTR jelentősen növekszik.
Affiliate ként az e-mail lista a legerősebb fegyvere. Már ha nem spameli túl a közönséget. Így tudja maximalizálni az e-mail marketing hatását. Kezdje feliratkozói bázis építésével. Helyezzen feliratkozási űrlapot blogbejegyzésoldal aljára, weboldala tetejére és jobb sarkaiba. Ingyenes tartalom felajánlása e-mail címért cserébe szintén remek módja a feliratkozók szerzésének. Felhasználói e-mailjeit ügyfélszolgálati alkalmazásunkkal is megszerezheti.
Ne küldjön spamet. Egy ember havonta csak bizonyos mennyiségű terméket vásárol. Kísérletezzen a kiküldött tartalom és kedvezmények mennyiségével, és nézze meg, mi működik legjobban. Használja az e-maileket stratégiailag. Nem örökzöldek, mint bizonyos tartalmak. Az e-mail ellenőrzése csak néhány másodpercet vesz el az olvasó életéből. Tegye ezt lehetőséggé egy spontán vásárlásra. Formálja meg úgy az üzenetet, hogy kihasználja a kedvezmények pszichológiáját: itt egy forró ajánlat, ma lejár, nézze meg gyorsan!
Akár affiliate menedzser, akár affiliált, nincs könnyű út az eladásig. Még ezek a tippek is általánosak, és ki kell tapasztalnia, hogyan működnek legjobban az Ön számára. Mi köti össze mindet? A tudás. A Post Affiliate Pro hatalmas affiliate marketing adatbázissal , rendelkezik, de csak akkor működik Önnek, ha alkalmazza és kísérletezik vele.
Most, hogy tudja a titkot, vágjon bele, és fejlessze partnerkampányát a következő szintre!
A promóciók, mint például a cashback, kedvezmények és különleges ajánlatok ösztönözhetik az affiliáltakat és a vásárlókat, növelve az elköteleződést, több forgalmat terelve, és végső soron növelve az eladásokat a partnerprogramjában.
Használjon kedvezményeket időkorlátos kampányként, célozza a gyengébben teljesítő affiliáltakat, csak olcsóbb termékekre adjon kedvezményt, natív hirdetésekben tüntesse fel a teljes árat a kedvezmény előtt, és fókuszáljon a vásárlás utáni ügyfélmegtartásra.
A kuponok exkluzivitás- és sürgősségérzetet keltenek, így több eladást generálnak. Érdemes natív cikkekben vagy e-mail kampányokban alkalmazni őket, és kerülni a túl széles körű terjesztést az értékmegőrzés miatt.
A stratégiailag elhelyezett bannerek és vonzó natív hirdetések növelhetik a láthatóságot és az átkattintási arányt. A natív hirdetések – különösen a tartalomban elhelyezve – rendszerint nagyobb elköteleződést eredményeznek, mint a hagyományos bannerek.
Az affiliáltaknak érdemes minőségi feliratkozói bázist építeniük, kerülniük a spamet, és jól időzített, releváns promóciós üzeneteket küldeniük a maximális konverzió és a limitált ajánlatok kihasználása érdekében.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Ismerje meg, hogyan egyszerűsíti a Post Affiliate Pro a partnerprogram menedzsmentjét hatékony promóciós, nyomkövető és elköteleződési eszközökkel. Kezdje el optimalizálni affiliate stratégiáját még ma.
Az affiliate marketing az egyik legjobb módja annak, hogy új közönségeket érjen el termékeivel vagy szolgáltatásaival. Íme néhány a leggyakoribb kihívások közül...
Ismerd meg azt a 9 bevált affiliate marketing titkot, amelyek növelik bevételed. Tanuld meg, hogyan válaszd ki a megfelelő piacot, építs forgalmat, készíts konv...
Az affiliate kampányaidból származó adatok igazi aranybánya. Ismerd meg a kampányaid optimalizálásának gyakorlati módjait – ideértve a forgalmat, a tartalmat, a...