–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

How to make money with affiliate
  • Akadémia
  • Hogyan lehet pénzt keresni affiliate marketinggel

Hogyan lehet pénzt keresni affiliate marketinggel

Okos módszert keres az online pénzkeresésre? Az Affiliate marketing lehet a válasz, amit keres. Még akkor is, ha még csak kezdő, elkezdheti karrierjét a marketingiparban, és termékek széles skáláját népszerűsítheti. Nem kell más, mint egy ötlet, egy kis erőfeszítés, és egy kis kreativitás, amikor a célközönség megszólításáról van szó. Egy idő után akár több is lehet, mint egy mellékkoncert; főállású szakmává válhat, amiből rendszeres pénzt kereshet.

De mielőtt elkezdené, tudnia kell néhány dolgot. Ezek a dolgok elengedhetetlenek lehetnek, így nem vesztegeti az idejét és energiáját olyan dolgokra, amelyek nem éppen működnek. Ebben az útmutatóban elmondunk mindent, amit az affiliate marketingcsatorna beállításáról tudni kell, és tippeket adunk arra vonatkozóan, hogyan kezdhet el szinte azonnal pénzt keresni affiliate vállalkozásaival.

Earn passive income with affiliate marketing

Valóban nyereséges az affiliate marketing?

Kezdjük azzal, hogy megválaszolja az első kérdést, amely már felmerülhet a fejében. Egyáltalán megéri manapság az affiliate marketinggel kezdeni, amikor már mindenki ezzel foglalkozik?

Egyértelműen! Függetlenül attól, hogy vállalkozás tulajdonossá váláson gondolkodik, és szeretne valós tapasztalatokat szerezni, mielőtt nagyobb kihívások elé állna, vagy olyan lehetőségeket keres, amelyekkel pénzt kereshet azzal, amit szeret, az affiliate marketing az egyik legjobb lehetőség. Nem kell sok tapasztalat, vagy jelentős költségvetés az induláshoz. Valójában nagyjából ingyen indulhat el. Mivel olyan sok rést és programot kell csatlakozni, biztosan van legalább egy, amely megfelel a hobbijainak és érdeklődési körének. Alapvetően azt csinálja, amit szeret, és pénzt keres vele. Nem rossz perspektíva, igaz?

Mennyi pénzt keres egy átlagos affiliate marketingszakember?

De most itt van a második és leggyakrabban feltett kérdés; mennyit kereshet partnerként? Ez sajnos elég bonyolult kérdés megválaszolni. Noha egy affiliate marketing programhoz való csatlakozás lehet az egyik legjövedelmezőbb módja a közösségi média, a blog vagy a videocsatorna forgalmának bevételszerzésének, minden a ráfordított munka mennyiségétől függ.

Az affiliate marketing 100%-ban teljesítmény alapú: minél több ügyfelet győz meg egy adott művelet megtételére (például alkalmazás-előfizetés vásárlására vagy hírlevélre való feliratkozásra), annál többet kereshet jutalék formájában, ami akár egy átalánydíj, ráta vagy az eladások százaléka is lehet. A jutalék mértéke vállalatonként és résenként változik. Egy digitális termék esetében a jutalék 40% és 70% között van, míg a fizikai termékek, például az egészségügyi kiegészítők esetében a jutalék általában sokkal alacsonyabb, körülbelül 5-15%.

Gyakorlati példaként: Ha egy 100 dollár értékű terméket reklámoz és a társult program tulajdonosa 50%-os jutalékot ajánl, akkor 50 dollárt fog keresni minden új látogató után, aki vásárol a program tulajdonosától.

És bár minden egyes konverzió után fizetni fog, az nem jelenik meg azonnal bank- vagy PayPal-számláján. A vállalat feltételeitől függően előfordulhat, hogy a megkeresett pénzt hetente egyszer, havonta egyszer kapja meg, vagy lehetséges, hogy pénzt küldenek a számlájára, ha eléri a beállított limitet (például 100 dollárt).

Mennyi idő az első eladás?

Sajnos ez egy olyan kérdés, amelyre ugyanolyan nehéz válaszolni, mint az előző kérdésre, amely a mennyit kereshet. Ha van egy már régóta működő webhelye vagy blogja, és stabil közönsége van, akkor nem kell sok időbe telnie, mire kifizetik.

Ha azonban a nulláról kezd, akkor először a közönségépítésre és a forgalom növelésére kell összpontosítania blogja vagy videocsatornája felé, és csak ezután kezdhet el keresni a webhelyén lévő termékek reklámozásával. Mivel ez a szakasz eltarthat egy ideig, türelmesnek kell lennie, és folyamatosan bővítenie kell olvasóit vagy követőit.

Az affiliate marketinggel való pénzkeresés előnyei

Lehet, hogy ezt olvasva felteszi magának a kérdést: „Miért olyan népszerű manapság az affiliate marketing?” Egyszerűen azért, mert lehetővé teszi az Ön által kedvelt és másokkal megosztani kívánt termékek vagy szolgáltatások népszerűsítését, miközben valami pluszt is kereshet az ajánlásaival. És ez csak egy az affiliate marketing programok különféle előnyei közül. Vessünk egy pillantást néhány másikra.

1. Dolgozhat otthonról – vagy bárhol máshol, ahol csak akar.

A járvány kitörése sok embert késztetett arra, hogy „távbarát” módot keressen a plusz pénzszerzésre, és az affiliate marketing úgy működik, mint egy varázslat. Az affiliate marketinggel kezdéshez csak számítógépre és internetre van szüksége. Mindaddig, amíg mindkét dolog birtokában van, elméletileg bárhonnan dolgozhat, ahol csak akar, legyen az otthona vagy a városliget. Ha különféle okok miatt otthon kell maradnia, vagy nagyobb szabadságot szeretne az idő eltöltésében, az affiliate marketing jó választás lehet.

Valójában annyit dolgozik, amennyit akar, és akkor, amikor akar, anélkül, hogy Ön felett állna a főnök. Vannak az affiliate programok tulajdonosai, akik Önnel dolgoznak, de alapvetően csak az számít számukra, hogy betartja-e a partnerprogram határidőit és céljait.

2. Kényelmes

Miért szeretünk legtöbben távolról dolgozni? Mert hihetetlenül kényelmes. Ahogy fentebb említettük, kiválaszthatja, hol és mikor dolgozik, és úgy tervezheti meg az egész hetet, ahogyan szeretné. Váratlan vagy zavaró helyzetekben a távmunka egyszerűen csodálatos. Tegyük fel, hogy egy napon elromlik az autója, és el kell jutnia az irodájába. Otthonának távolságától függően ez a helyzet szükségtelen percekkel vagy órákkal növelheti az utazást. Ha ehhez hozzávesszük, a forgalom kiszámíthatatlansága, a tömegközlekedés hullámzó minőségi szintje és a távmunka valóban az egyetlen járható út.

A távmunka jellegéből adódóan nem kell aggódnia a fenti forgatókönyv miatt (az autó nem indul el) vagy más furcsa események miatt; Ha van internetkapcsolata és munkaeszköze, akkor minden készen áll. Szeretne korán elkezdeni dolgozni affiliate webhelyén, hogy esténként el tudjon menni a barátaival? Nem probléma. Mozgalmas napja van más dolgokkal, ezért inkább este vagy éjszaka dolgozna? Ez is rendben van – pontosan úgy tervezheti meg a napját, ahogy az Önnek vagy családjának megfelel.

3. Nem kell sehova mennie, és nem kell pénzt költenie az induláshoz

Tehát mi kell ahhoz, hogy affiliate legyen? Marketinges végzettség? Főiskolai végzettség affiliate számára? Sok technikai tudás? Költségvetés egy teljes körű, professzionális weboldalhoz és marketingeszközökhöz? Valójában ezek egyike sem. Ha többet szeretne megtudni az affiliate marketing fortélyairól, akkor rengeteg tanfolyamot és affiliate marketing csoportot találhat a neten, ahol tapasztaltabb marketingesek szívesen válaszolnak kérdéseire. És nagyon gyakran ezek a tanfolyamok és csoportok teljesen ingyenesek!

Szintén előnyös, hogy nem kell fizetnie egy webhelytervezőnek az új blog létrehozásáért – egyszerűen használhatja az online elérhető számos ingyenes webhelykészítő egyikét. Ugyanez vonatkozik azokra az eszközökre is, amelyeket marketingtevékenységei során fog használni; létrehozhatja saját szerszámkészletét az interneten megtalálható több száz ingyenes vagy elhanyagolható összegbe kerülő eszközből.

Még egyszerűbb, ha már van egy futó blogja, YouTube-csatornája vagy közösségimédia-fiókja – ezek segítségével minden további kreatív erőfeszítés nélkül reklámozhatja az affiliate programokból származó termékeket vagy szolgáltatásokat.

4. Tapasztalat nem szükséges

Természetesen nem azt állítjuk, hogy nem kell saját kutatást végeznie a választott iparágban és rést illetően, vagy hogy nem kell törődnie olyan technikai szempontokkal, mint például az affiliate vállalkozások mutatóinak nyomon követése és mérése. Rengeteg dolgot meg kell tanulnia az affiliate marketingről, ha azt szeretné, hogy saját csatornája sikeres legyen, de nincs egyedül. Itt nem találja fel újra a spanyol viaszt; már minden elérhető online. A marketingnél vagy az üzleti tapasztalatoknál sokkal fontosabb, hogy van-e elég motivációja és türelme a folytatáshoz, még akkor is, ha nem lát azonnal eredményt.

Természetesen egy megfelelő partnertanfolyam elvégzése vagy a professzionális eszközök használatának elsajátítása segíthet megbirkózni a különféle lehetséges problémákkal vagy kihívásokkal, amelyekkel az út során találkozhat, de ez a fajta előzetes tapasztalat nem szükséges az induláshoz.

Mire kell figyelni affiliate marketingstratégia kialakításakor?

Creation of affiliate marketing strategy

Míg az affiliate marketing viszonylag könnyen beállítható még az újoncok számára is, és amint azt korábban említettük, szinte teljesen ingyenesen elvégezhető, ez nem jelenti azt, hogy egyszerű. Ha valóban sikeres akar lenni partnerként ebben a túlzottan versenyképes iparágban, akkor be kell vezetnie néhány stratégiát annak biztosítására, hogy a megfelelő embereket érje el, és mindent megtesz azért, hogy rávegye őket a reklámozott termék kipróbálására.

Ez azt jelenti, hogy ha minden előkészület vagy terv nélkül belép az első affiliate marketing hálózatba, amelyet meglát, akkor valószínűleg nagyon csalódott lesz az eredménnyel. Tehát most összpontosítsunk azokra a dolgokra, amelyeket meg kell tennie annak érdekében, hogy növelje esélyét a tartalom marketinggel és a tájékoztatással.

Hogyan válasszunk jövedelmező rést az affiliate marketing számára?

Találja meg, hogy miben jó

Először is, hogy kiválassza a legjobb rést új partnere számára, tisztában kell lennie azzal, hogy miben jó, és miben tud hatékonyan megosztani másokkal. Így leszűkítheti az iparágak és rések széles listáját azokra, amelyekről sokat tud, és kiválaszthatja azt a társult csatornát, ahol a legjobban érzi magát.

A legegyszerűbb és leghatékonyabb módszer itt az lenne, ha megkérdezi magától, hogy miben kiváló, mit szeretne megmutatni másoknak, és hogyan tudná pénzkeresetre fordítani tehetségét. Van olyan téma, amiről annyit tud, hogy könnyen írhat vagy beszélhetsz róla? Ha igen, akkor ez kiváló kiindulópont.

Ha azonban nehézségei vannak az erősségei feljegyzésével (ahogy az emberek gyakran teszik. Magáról beszélni nehéz!), akkor nagyon hasznos lehet egy barát vagy családtag megkérdezése erről. Előfordulhat, hogy úgy emelnek ki dolgokat Önről, hogy még maga is meglepődik.

Válassza ki a hirdetni kívánt iparágat, terméket vagy szolgáltatásokat

Ha már tisztább elképzelése van arról, hogy melyik réshez szeretne csatlakozni, itt az ideje, hogy egy kicsit mélyebben megvizsgálja a választást, és megkeresse a népszerűsíteni kívánt terméket vagy szolgáltatást. Először is ellenőrizni kell, hogy mekkora és jövedelmező-e a rés. Tele van bloggerekkel és influencerekkel,vagy alig történik valami ezen a téren? Ha ez egy népszerű rés, akkor sokkal könnyebb lenne megtalálni a reklámozandó terméket vagy szolgáltatást. Tudnia kell azonban, hogy ezekben a résekben sok affiliate is küzd a fogyasztók figyelméért, így nehéz lehet jutalékot keresni.

Kisebb réseken azonban sokkal könnyebb lesz kitűnni a tömegből, de gondot okozhat, ha először talál egy jó hálózatot, amelyhez csatlakozhat, majd elegendő embert ér el ahhoz, hogy minden megérje. Tehát, mielőtt döntene a csatlakozási rés mellett, győződjön meg róla, hogy alapos kutatást végzett.

Az is hihetetlenül fontos, hogy a reklámozni kívánt termékek vagy szolgáltatások minden csínját-bínját tesztelje. Ez segít abban, hogy a termékre összpontosító tartalmat hozzon létre, mivel pontosan tudja, hogyan működik, és milyen hibái lehetnek, de egyúttal elkerüli a komoly problémákat is, ha kiderül, hogy a termék vagy szolgáltatás nem az, amire számított, vagy egyszerűen csak hamis.

Csatlakozzon az affiliate hálózatokhoz

Talált egy rést, ahová úgy érzi, hogy tartozhat? Koncentráljunk most egy vagy több termék vagy szolgáltatás megtalálására, amelyet a webhelyén népszerűsít. Itt ismét a kutatás kulcsfontosságú. Olyan terméket kell keresnie, amely a közönségét is érdekelheti, és amelyet könnyedén beilleszthet szokásos bejegyzéseibe, vagy videóiba.

Nem dolgozunk ingyen, ezért az lenne az ideális, ha a program tisztességes affiliate jutalékot kínálna, de nem szabad programot választani pusztán azért, mert magas árakat kínálnak. Sokkal könnyebb lesz tartalmat létrehozni és értékesítést folytatni, ha egy termék megfelel az érdeklődési körének. Ezután sok konverzióval és kattintással jól kereshet, még akkor is, ha a termék jutaléka alacsonyabb.

Hasonlítsa össze a követelményeket, a társult jutalékokat és a kiválasztott társult programokban való részvétel általános szabályait

Minden affiliate program teljesen más, ezért alaposan fontolja meg lehetőségeit, és hasonlítsa össze őket, mielőtt kiválaszt egyet. Amint azt korábban is érintettük, a különböző cégek különböző pénzügyi csomagokat kínálnak. Különböző cégek bizonyos korlátozásokat is bevezethetnek a termék reklámozásának módjára, milyen kreatívok felhasználására vagy a társult link használatára vonatkozóan. Ezeket a dolgokat alaposan meg kell jegyeznie, hogy megóvja magát a későbbi fejfájástól.

Kezdje el a tartalom létrehozását

Most, hogy minden készen áll, már csak el kell kezdenie a tartalom létrehozását webhelye számára. Biztosan sokszor hallotta már, hogy „a tartalommarketing a király”, és az affiliate marketingben ez jobban igaz, mint bárhol máshol. Nagyszerű tartalomra van szüksége ahhoz, hogy meggyőzze az embereket, hogy kattintsanak az affiliate linkjeire, különben teljesen figyelmen kívül hagyják őket. De most az internetezők válogatósak; hacsak nem az Ön cikke vagy videója az, amely felkelti a figyelmüket, csak több hasonló cikk alá temetkezik.

Tehát mielőtt leülne új cikket írni vagy új videót rögzíteni, először gondoljon a célközönségére. Miért akarna valaki olvasni erről a termékről? Milyen problémáik lehetnek? Hogyan segíthet nekik ez a termék megoldani ezeket a problémákat? Mit tanulhatna a közönség ebből a cikkből vagy videóból? A jó tartalom egyik szabálya az, hogy a közönség és az, amire szükségük lehet, az első, nem az eladás. Ha tud a követői vagy olvasói igényeire összpontosítani, és segít nekik jó döntést hozni a tartalmaival, akkor máris egy lépéssel a leányvállalatok előtt jár, akik csak kirívóan árulnak közönségüknek.

Hogyan irányítsa a forgalmat az affiliate marketing tartalmakra?

Időt és erőfeszítést fordított a megfelelő rés kiválasztására, a társult csatorna létrehozására és a tartalom létrehozására. Mi a következő lépés? Most arra kell összpontosítania, hogyan növelheti az ajánlatok forgalmát. Mit is jelent ez? Partnerként gondoskodnia kell arról, hogy az emberek megtalálják webhelyét, és rákattintsanak a hivatkozásokra. Ami azonban bonyolulttá teheti, az az, hogy többféle módon is lehet forgalmat irányítani webhelyére; több forgalmi forrás létezik, és nincs megbízható módszer a webhelyére látogatók stabil folyamának létrehozására. Tehát most gondoljuk át, mely forgalmi forrásokra kell összpontosítania.

Kezdésként újra át kell gondolnia a célközönséget. Minél több tudással rendelkezik arról, hogy hol tartózkodik közönsége, annál könnyebben érheti el őket – és hirdetheti társult termékeit.

Nézzük az elérhető lehetőségeket:

  • Blogok: A blog indítása az egyik legnépszerűbb lehetőség mind a kezdő marketingszakemberek, mind a tapasztalt marketingszakemberek számára. Nagyon könnyű elindítani és futtatni őket, és rengeteg organikus forgalmat érhet el tőlük. És ami a legjobb, ezek általában teljesen ingyenesek! Csak egy témára van szüksége, amelyről órákig beszélhet, és egy webhelyre. A webhelyek manapság egyszerűen elkészíthetők ingyenes online eszközök segítségével, így időt és pénzt takaríthat meg, és egy mutatós, hiteles eredményt érhet el. A rendszeres blogírás azonban eltart egy kis ideig, és eltarthat néhány hónapig, amíg stabil közönséget hoz létre.

  • YouTube – A YouTube-ot rendszeresen használják az affiliate marketingszakemberek. A legnagyobb előny az, hogy végtelen számú módon helyezheti reflektorfénybe a reklámozott terméket; készíthet videós ismertetőt, oktatóanyagot, összehasonlíthatja a terméket más hasonlókkal, vagy megmutathatja, hogyan használta egy feladathoz. Mivel az emberek látják a terméket működés közben és az Ön eredményeit, könnyebb meggyőzni őket, hogy próbálják ki. A YouTube azonban nagyon szigorú a partnerek közzétételét illetően. Egyértelműen fel kell címkéznie az összes közzétett linket, és előre tájékoztatnia kell közönségét arról, hogy fizetést kap, ha valaki terméket vásárol az Ön linkjei közül. Ha nem követi ezeket az irányelveket, fennáll annak a veszélye, hogy videóját eltávolítják az Általános Szerződési Feltételek megsértése miatt.

  • Keresőmotorok: A SEO valóban az egyik legnagyobb ingyenes forgalmi forrás az affiliate marketing számára. Ha tartalma jó helyen szerepel a keresőkben, akkor többen találják meg, és potenciálisan rákattintanak a linkekre. A SEO elérése a kívánt eredmények elérése érdekében azonban kissé bonyolult lehet, ezért a későbbiekben írunk egy kicsit többet a SEO használatáról.

  • Közösségi média: A Facebook, Twitter, Instagram és más közösségi média csatornákat sok marketingszakember használja nap mint nap ingyenes forgalomforrásként affiliate marketing kampányaihoz. Óvatosnak kell lennie, ha közösségi média fiókokat használ az affiliate vállalkozások promócióihoz, mivel a Facebook és mások nem késlekednek a „spammeremnek” minősített fiókok kitiltásával, mert túl gyakran tettek közzé túl sok linket. Tehát ahelyett, hogy privát fiókjából ad hozzá bejegyzéseket, hozzon létre egy külön Facebook-oldalt vagy csoportot a résnek, és tegye közzé a tartalmait. Ha termékeket vagy szolgáltatásokat szeretne népszerűsíteni közösségi média csoportokban, mindig ellenőrizze, hogy a moderátorok engedélyezik-e az ilyen bejegyzéseket!

  • Fizetett hirdetések: Ha nem bánja, ha egy kicsit költ a forgalom növelésére, használhat kattintásonként fizető hirdetéseket vagy közösségi média hirdetéseket. Előnyként a fizetett hirdetések szinte azonnal nagy forgalmat generálhatnak. De ahhoz, hogy a forgalom ne menjen kárba, pontosan meg kell szabnia, hogy kire szeretné megjeleníteni a hirdetéseket. Ellenkező esetben pénzt költhet hirdetésekre anélkül, hogy konverziót látna cserébe.

Nem kell azonban az összes forgalmi forrást egyszerre használnia. Bölcs dolog lenne kiválasztani 2 vagy 3 lehetőséget, amelyen keresztül úgy gondolja, hogy a legkönnyebben elérheti a közönségét. A Google Analytics segítségével kiderítheti, honnan érkezik közönsége nagy része, és mennyire értékes az egyes forrásokból származó forgalom. Ne feledje azonban, hogy nem csak arra kell törekednie, hogy sok forgalom irányuljon webhelyére. Ha a forgalom nem alakul át, akkor gyakorlatilag használhatatlan lehet.

Hogyan iratkozzon fel egy affiliate programra?

Find companies running affiliate marketing programs

Ha talál egy partnerprogramot a népszerűsíteni kívánt termékekkel, és amely megfelel blogjának és/vagy közösségimédia-fiókjának, ideje regisztrálni! Általában van egy CTA gomb vagy link, amely egy nyitóoldalra vezet, ahol kitöltheti az affiliate vállalkozás regisztrációs űrlapját, és annak kitöltése után megvárhatja a program tulajdonosának vagy vezetőjének válaszát. Azonban, hogy a későbbiekben időt és idegeket spóroljon meg, először érdemes ellenőriznie néhány dolgot a programmal kapcsolatban. Ezután dönthet úgy, hogy csak akkor regisztrál, ha biztos benne, hogy ez egy jó hírű és megbízható program. A következőket kell megtudnia:

Melyek az Affiliate programok típusai?

Attól függően, hogy milyen promóciós módszereket használnak elsősorban, többféle affiliate program létezik. 100%-ban megéri mindegyikről tanulni egy kicsit, mielőtt jelentkezik egy programra, hogy megtalálja a stílusához leginkább illőt. Nem csak ez – ha el szeretné kerülni, hogy túl sok visszautasítást kapjon, mert a fő promóciós csatornája nem felel meg a vállalat igényeinek, akkor sok időt takaríthat meg, ha megtudja, milyen típusú program segíti elő ezt az egyezést. Itt vannak ezek a típusok:

  • Közösségi programok – Ezeknek a programoknak a tulajdonosai szívesebben dolgoznak a közösségi médiában aktív és népszerű emberekkel.

  • Keresés – Ezeknek a programoknak a tulajdonosai a keresőmotorok forgalmára támaszkodnak, és függetlenül attól, hogy az organikus vagy fizetős.

  • Tartalom – A leggyakoribb típusú programok, cikkeket, videókat és más típusú tartalmakat használnak beillesztett affiliate linkekkel.

  • Kupon – Ezek a programok kuponokhoz kapcsolódó ajánlatokon keresztül reklámozzák magukat.

Milyen tulajdonságai vannak a jó hírű affiliate programoknak?

Tehát amint látja, számos lehetőség közül választhat, amikor az affiliate program kiválasztásáról van szó. De hogyan tudhatja meg, hogy a program, amelyre jelentkezik, megéri-e az időt és az erőfeszítést? Egyszerűen úgy, hogy elolvassa a program feltételeit, lejegyzi a legfontosabbakat, majd összehasonlítja a különböző programokat. Íme, mire kell odafigyelni:

  • Partnervállalkozási jutalék mértéke és minden „apróbetűs” megjegyzés, ha van ilyen. Ha több korlátozás, kizárás és homályos mondat szerepel a szerződési feltételekben, akkor előfordulhat, hogy a program nem lesz megbízható.
  • A kifizetéshez szükséges összes követelmény, beleértve azt is, hogy milyen gyakran kapja meg a pénzt, és milyen fizetési módok állnak rendelkezésre
  • Mi a program adatvédelmi szabályzata?
  • Mennyi időre szól az affiliate vállalkozás szerződése? És milyen esetekben bontható fel a szerződés.
  • Az affiliate cookie időtartama – ez nagyon fontos, mivel nyomon követi, hogy mennyi időbe telt, amíg a felhasználó a linkre kattintott a vásárlásig, és hogy kell-e fizetnie az eladásért vagy sem.
  • Biztosít-e a vállalat bónuszt, ösztönzőt vagy ingyenes jutalékot a partnerek számára jutalékuk részeként?
  • Ad-e a cég speciális ajánlatokat a partnerek számára, hogy felhasználhassák a tartalmaikat? – Ha igen, milyen gyakran?
  • Van olyan személy, akihez bármilyen kétség, kérdés vagy probléma esetén fordulhat, például egy elhivatott ügyfélmenedzser? Milyen gyorsan reagálnak?

Érdemes azt is megnézni, hogy vannak-e vélemények, ajánlások vagy megjegyzések a programról, amelyhez csatlakozni szeretne. Ezek előre figyelmeztethetik a program során esetlegesen felmerülő problémákra. Figyelmeztetni kell azonban; Ha szinte nincsenek értékelések, vagy a legtöbb gyanúsan hasonlónak hangzik, akkor óvatosan járjon el. Sajnos bevett gyakorlat, hogy egyes gátlástalan cégek „társprogramot” indítanak, majd néhány hónappal később eltűnnek, gyakran a partner nehezen megkeresett pénzéből. Nem arról van szó, hogy minden új program átverés, de mindig jobb résen lenni.

Példák affiliate linkekre

Egyrészt nagyszerű, hogy ilyen sok affiliate program közül választhat. Függetlenül attól, hogy milyen iparággal, résszel vagy hobbival rendelkezik, nem okozhat túl sok problémát, ha olyan programot talál a termékkel, amelyet ki szeretne próbálni, majd népszerűsíteni. De másrészt hogyan kell kiválasztani egy-két programot a több száz közül? Ha még csak most kezdi el az affiliate iparágat, akkor a legjobb megoldás lehet, ha csatlakozik a legismertebb affiliate programokhoz és hálózatokhoz, és tanul tőlük.

Ha bármelyik keresőbe beírja a „Partnerprogramok rangsorolása” vagy a „Legjobb társprogramok” kifejezést, rengeteg rangsort találhat a legnépszerűbb vagy legjobban fizető partnerprogramokról. És ezek között nagy valószínűséggel a következő márkákat fogja említeni:

  • CJ leányvállalat

  • Ebay Partnerhálózat

  • ClickBank

  • Amazon Associates

  • WPengine

  • Coursera

  • NordVPN

  • SEMrush

  • Fivver

  • Cloudways

  • Sendinblue

  • BigCommerce

  • Shopify

  • Aweber

  • Clickfunnels

Természetesen sokkal-sokkal több affiliate hálózat létezik, mint az általunk felsoroltak. Ezek a hálózatok és programok egyszerűen azok, amelyek már sikeresnek bizonyultak, és megbízhat bennük, hogy nem tűnnek el a ködben, amikor partnereik fizetéséről van szó.

Hogyan reklámozza a affiliate termékeit

Affiliate marketingesként, az Ön fő feladata az, hogy az embereket a vállalat céloldalára irányítsa, vagy vásároljon az affiliate vállalkozás linkjén keresztül. Pontosabban: Ön pénzt keres azzal, hogy meggyőzi webhelye látogatóit, hogy kattintson a tartalomban lévő hivatkozásra, és vásároljon, mielőtt a cookie (a látogató böngészőjében elhelyezett nyomkövető, ha a fogyasztó a linkre kattint) lejár. Ez azt jelenti, hogy az Ön affiliate linkje feltétlenül nélkülözhetetlen az affiliate eladások generálásához – ezért a lehető leghatékonyabban kell használnia. De hogyan?

Íme néhány kulcsfontosságú tipp:

  • A legfontosabb, hogy mindig egyértelműen jelölje meg affiliate linkjeit. Udvarias, és sok helyen kötelező gyakorlat az, hogy weboldala tetejére egy affiliate-felelősségi nyilatkozatot helyez el, amely tájékoztatja a webhely látogatóit, hogy promóciós linkeket használ webhelyén, és minden kattintással végrehajtott vásárlás után jutalékot kap.
  • Győződjön meg arról, hogy a linkek relevánsak a bejegyzésben szereplő ötletekhez, és elmagyarázta, hogy az olvasói milyen előnyökkel járnának egy termék vagy szolgáltatás használatából, mielőtt megkérné őket, hogy kattintson a hivatkozásra.
  • Ne vigyük túlzásba a bejegyzésben található linkek számát. Ha túl sok link van egy cikkben vagy bejegyzésben, vagy azok nem éppen relevánsak, akkor azt gondolhatják az olvasók, hogy csak az eladást szorgalmazza. Ráadásul a Google botokat használva figyeli, hogy hány link látható egy webhelyen. Ha az algoritmus úgy ítéli meg, hogy túl sok közülük spam jellegűnek tűnik, akkor webhelyének helyezése a keresőmotorokban zuhanhat.
  • Több terméket reklámoz egy bejegyzésben? Hasznos lenne olvasóinak, ha az összes affiliate linkjét egy blokkban helyezné el a bejegyzés végén.
  • Végül mindig használjon URL-rövidítőket. Az affiliate linkek meglehetősen hosszúak és értelmetlenek, és elriaszthatják webhelyének látogatóit. Az URL lerövidítésével a linkek tisztábbá és látványosabbá válnak.

Példák affiliate linkekre

#1 Linkek a CTA-k mögött

Links behing CTAs

Néha, hogy az egész élményt felhasználóbarátabbá tegyék, az affiliate marketingszakemberek elfedik az affiliate vállalkozás linkjeit, például gombokkal. Ez a This Is Why I’m Broke stratégiája, akik ahelyett, hogy hosszú linkeket osztanának meg az affiliate ajánlatukra (jelen esetben az Amazonon), vagy ahelyett, hogy lerövidítenék ezeket a linkeket, egyszerűen elrejtik őket narancssárga gombok alá, mondván: „Nézd meg! ”.

#2 Natívan rövidített linkek

Sok program (és az alábbiakban példát mutatunk be, az Amazon) hivatalos linkrövidítőt ad partnereinek, amelyet használniuk kell. Így a hosszú, bonyolult és érthető Amazon-affiliate linkek sokkal rövidebbek, de az olvasó továbbra is egyértelműen láthatja, hogy a link az Amazontól származik. Általában van egy lehetőség az affiliate vállalat irányítópultján, ahol gyorsan lerövidítheti a használni kívánt hivatkozásokat, így nem kell semmilyen más linkrövidítő szolgáltatást igénybe vennie.

Példa: https://amzn.to/30jvRlI

#3 A hivatkozások URL-rövidítőkkel rövidítve

Ha a program, amelyhez csatlakozott, nem rendelkezik natív linkrövidítővel, akkor más hivatkozásrövidítőkre kell támaszkodnia, mint például a Bit.ly, a Google URL Shortener, a TinyUrl, a Snip.ly vagy mások. Legtöbbször csak be kell illesztenie affiliate linkjét a megadott területre, és a szolgáltató elvégzi a többit, és rövidített hivatkozássá alakítja át. Ezt követően a hivatkozás használatra kész. Például így néz ki egy Bit.ly-vel lerövidített hivatkozás:

Példa: bit.ly/839372094

#4 A linkek lerövidítve az egyéni URL-rövidítővel

Ha nem csak kattintások és eladások szerzésére, hanem márkaismertség növelésére is szeretné használni az affiliate linkeket, akkor egy egyéni URL lehet az az eszköz, amelyre szüksége van a hír terjesztéséhez. A hivatkozás lerövidítésére használt szolgáltatás neve helyett a link elején elhelyezheti a márkája nevét – így ez így nézne ki:

Példa: yourbrand.co/short

#5 Hosszú linkek

Mindannyian tudjuk, hogyan néz ki egy szabványos hivatkozás. Kicsit hosszú ugye? Ha szöveges üzenetben, vagy mondjuk Tweetben szeretné közzétenni, akkor előfordulhat, hogy a hivatkozások elfoglalják az üzenet engedélyezett karaktereinek nagy részét. Arról nem is beszélve, hogy nem mondja meg pontosan, hová vezet a link, azon kívül, hogy az oldal az Amazonhoz tartozik, így előfordulhat, hogy olvasói vagy követői haboznak rákattintani.

Példa: https://www.amazon.com/dp/B08YH144XD/?tag=097-20&ascsubtag=v7_1_3_2q15_5ljk_0_x01_-srt5-

Mi az a konverziós arány optimalizálása, és hogyan segítheti az affiliate marketingszakembereket?

Conversion rate optimization for affiliate marketers

Az affiliate termékek reklámozása elméletben egyszerűnek hangzik – hozzon létre hasznos tartalmat közönsége számára, és adjon hozzá affiliate linkeket. Olvasói rákattintanak a linkekre, megvásárolják az ajánlott termékeket, és Ön jutalékot kap. De a gyakorlatban? Nagyon gyakran nem olyan könnyű elérni ezeket a kattintásokat. Vagy lehet, hogy az emberek elolvassák a cikkeit, és rákattintanak a linkekre, de nincs eladás. Akárhogy is, ha nem keres pénzt a kemény munkával. És most?

Szerencsére van néhány trükk, amellyel növelheti a konverziós arányt. Ezeket a trükköket “Konverziós ráta optimalizálásnak” nevezik, vagy kevésbé szaknyelven, azoknak a problémáknak a felderítésének és kijavításának, amelyek az olvasói vagy követői számára előfordulhatnak, amelyek megakadályozzák őket abban, hogy a linkekre vagy a CTA-gombokra kattintsanak. Ha azt szeretné, hogy affiliate vállalkozása virágozzon, akkor az egyik legfontosabb elsajátítandó készség, ha megtanulja, hogyan azonosítsa be a követőinek a konverzióhoz vezető útjában álló akadályokat, és hogyan módosítsa stratégiáját. A magasabb konverziós arány több értékesítést jelent termékpartnerei számára, és ezáltal magasabb bevételt az Ön számára. Szóval mit tehet?

Tesztelje a kilépési előugró ablakokat

A kilépési szándékú felugró ablakok nem olyanok, mint a szokásos, bosszantó felugró ablakok, amelyek a semmiből ugranak elő. Az ilyen típusú felugró ablakok csak akkor jelennek meg, ha a látogatók éppen elhagyják az oldalt, például ha az egeret a jobb sarokba mozgatják az X gomb felett. Ha takarékosan használja ezeket az előugró ablakokat, és minden látogatóra vonatkozó releváns információkat tartalmaz, akkor pillanatok alatt javíthatják webhelye teljesítményét. Ha túl gyakran jelennek meg, vagy általános üzeneteket tartalmaznak, akkor a látogatók úgy kezelik őket, mint bármely más felugró ablakot – bezárják és távoznak.

Ellenőrizze webhelye teljesítményét.

Biztosan mindannyiunknak vannak emlékei az első weboldalakról, igaz? Nem számít, mennyi ideig ültünk és vártuk, hogy megnézzük, mi van az oldalon, mindig türelmesen vártuk, hogy betöltsék. Nos, ez már nem így van. A mutatós, szemet gyönyörködtető weboldalak inkább bosszantóak lehetnek a látogatók számára, mintsem hogy lenyűgözzék őket, ugyanis lényegesen tovább tart a betöltődés. És ha egy webhely néhány másodpercnél tovább töltődik be, akkor több mint valószínű, hogy a webhely látogatója egyszerűen rákattint a „kilépés” gombra, és távozik.

Ha úgy gondolja, hogy ez lehet az Ön problémája, akkor először érdemes ellenőriznie webhelyét a számos elérhető webhelysebesség-ellenőrző segítségével. Ideális esetben azt szeretné, ha webhelye három másodpercen belül betöltődne, vagy két másodpercen belül, ha e-kereskedelmi webhelyről van szó. Ha ennél tovább tart, akkor van egy kis tennivalója.

Kezdetnek vessen egy pillantást webhelye dizájnjára. Minden egyes képre, videóra és bővítményre szüksége van? Ha csökkenti némelyiküket, és optimalizálja a többit, hatalmas növekedést tapasztalhat webhelye sebességében. A sebességellenőrző eszközök (ha úgy dönt, hogy ezeket használja) szintén tippeket adnak arra vonatkozóan, hogy hol lehet a probléma.

Csináljon egy A/B tesztet

Az egyik leghasznosabb és leghatékonyabb módszer a webhely konverzióinak növelésére az A/B teszt elvégzése. – Mi a franc ez? – Kérdezheti. Ez egy teszt, ahol egy adott oldal két vagy több változata jelenik meg véletlenszerűen a felhasználók számára, és válaszaik alapján megtudhatja, melyik verzió adja a várt eredményeket. A kettő közötti különbségnek nem kell nagynak lennie; lehet, hogy csak a CTA gomb szövegét, a színt vagy a céloldal hátterét változtatja meg. Sok A/B tesztelőeszköz rendelkezik vizuális szerkesztővel, amely megkönnyíti a módosítások végrehajtását és a tesztek futtatását.

E-mail marketinghez, használjon lead magnets-eket

Biztosan látott már felugró ablakokat ingyenes e-könyvekkel, kedvezményekkel az első vásárlásnál vagy webináriumon való részvétellel, cserébe azért, hogy feliratkozzon a cég e-mailes hírlevelére, igaz? Most, hogy az e-mail postafiókjaink zsúfolásig megteltek azzal, amiről sajnos kiderül, hogy spam, az emberek nem szívesen osztják meg e-mail címüket bárkivel, aki kéri. Cserébe akarnak valamit – és ez a lead magnet feladata.

A lead magnet bármi lehet, amire a közönsége vágyik; fentebb említettünk néhány példát; e-könyv, PDF útmutató, webinárium-meghívó, kedvezménykupon vagy kiterjesztett próbakód. Itt gyakorlatilag végtelenek a lehetőségei – csak győződjön meg arról, hogy valami az Ön vállalkozásához kapcsolódik, és olyasmi, amit a közönség értékesnek találhat.

Rendszeresen lépjen kapcsolatba olvasóival vagy követőivel

Gyakorlatilag lehetetlen jelentős forgalmat irányítani az affiliate csatornájára, és több eladást generálni, ha nem dolgozik keményen a kapcsolat kialakításán a közönségével. Partnerként az Ön „üzleti céljai” nem csupán az eladás. Arra is összpontosítaniuk kell, hogy elnyerjék a közönség bizalmát, hogy higgyenek az Ön ajánlásaiban, és meg akarják osztani a tartalmat másokkal. Az egy dolog, hogy olyan tartalmat hozzanak létre, amelyről úgy gondolja, hogy értékes és hasznos lesz számukra – de emellett rendszeresen kapcsolatba kell lépnie velük.

Gondolja át, hogyan vonhatja be követőit tartalmaival; kérdezze meg őket, hogy legközelebb milyen témát válasszon. Vagy esetleg melyik terméket vagy termékcsoportokat érdemes legközelebb megvizsgálni. Talán még ötleteik vagy javaslataik is vannak arra vonatkozóan, hogy mit kellene javítania webhelyén.

Még jobb, ha megjutalmaz néhány követőt a betekintésért, vagy versenyeket rendez. Példa erre egy fotópályázat, amelynek jutalma a céges szajré.

Elemezze versenytársait

Az utolsó tipp, amit adunk, az az, hogy tartsa szemmel riválisait, mivel sok mindent megtudhat róluk, és talán még saját magáról is, ha elemezi affiliate stratégiájukat. Milyen típusú tartalmat használnak leggyakrabban? Hogyan adják hozzá a kapcsolt linkjeit? Hány ember kedveli és kommentálja a weboldalukat?

Ha rendszeresen ellenőrzi, hogy az Ön által megcélzott résből a többi társult marketingszakember hogyan teljesít, nem csak új ötleteket kaphat saját webhelyéhez, hanem azt is megtudhatja, hogy a stratégiáján hol kell még finomítani, vagy mit csinál jobban, mint ők, és hogyan tudja ezt a javára fordítani.

Kerülendő hibák az affiliate marketingben

Kerülendő hibák az affiliate marketingben

Ha végzett egy kis kutatást az affiliate marketinggel kapcsolatban (és valóban, ennek a cikknek a elolvasásával már meg is tette!), akkor láthat egy rémisztő statisztikát – nevezetesen azt, hogy hány partnermarketinges bukik el és feladja. Sokan közülük olyanok vannak, akik egyszerűen alábecsülték a partnermarketingesként elvégzendő munkát, vagy abban a reményben kezdték el, hogy ez egy „gyors meggazdagodás” megoldás.

De vannak olyanok is, akiknek nem volt eredménye a kemény munkájuknak, mert egy vagy több hibát követtek el a tartalom létrehozása során, vagy amikor olyan programokat kerestek, amelyekhez csatlakozhatnak. Szeretné tudni, mik ezek a hibák? Elkészítettük – íme néhány nagyon gyakori hiba, amelyet az affiliate marketingszakemberek elkövetnek, és amelyek akadályozzák az eladásokat.

Nem használ felhívást a cselekvésre

Ha egy hosszú szövegben vagy bejegyzésben van néhány link elrejtve, előfordulhat, hogy olvasói vagy követői nem veszik észre őket. Vagy azt mondják magukban, hogy később visszajutnak hozzájuk, de elfelejtik.

Ha a linket a többitől eltérő színűre helyezzük, ez kis mértékben segíthet, de itt valóban szüksége van egy egyértelmű cselekvésre ösztönző gombra. Enélkül előfordulhat, hogy olvasója vagy látogatója azon töprenghet, mit tegyen ezután, és előfordulhat, hogy a következő lépés nem az Ön által kívánt lépés lesz. A CTA gomb célja, hogy elmondja az olvasónak, mit kell tennie, ha érdekli a webhelyén említett ajánlat, és mit nyerhet a gomb megnyomásával.

Túlságosan eladhatóvá teszi a blog tartalmát

Természetesen az Ön célja az eladások generálása és a jutalék megszerzése. De ha az Ön által megosztott tartalom inkább eladásra ösztönöz, nem pedig arra, hogy segítsen olvasóinak megoldani egy problémát, akkor előfordulhat, hogy az olvasók azonnal elhagyják webhelyét, amint megérkeztek. Ha pusztán elmondja követőinek, hogy a termék miért csodálatos, és miért érdemes azonnal megvenniük, az ellenkező hatást válthat ki – kétségbe vonhatja követőit szándékaiban.

Ehelyett meg kell mutatnia nekik, hogyan használta a terméket, hogyan segített Önnek, és ami a legfontosabb, hogyan segíthet nekik. Ha vannak fényképei vagy videói az „előtte” és „utána”-ról, még jobb.

És ahelyett, hogy a termékkel büszkélkedő funkciók hosszú listáját említené, mondja el követőinek, hogyan használhatnák ezeket a funkciókat probléma megoldására vagy eredményre. Ha mondjuk egy turmixkészítőt reklámoz, nincs sok értelme annak minden egyes funkcióját leírni. Ehelyett próbáljon meg egy videót rögzíteni, amelyben leírja, hogyan használta a turmixkészítőt italok készítéséhez egy esti találkozóhoz a barátaival, és hogyan reagáltak az eredményre. Sokkal jobb igaz? És sokkal kevésbé valószínű, hogy elidegeníti a közönséget.

Nem összpontosít eléggé a forgalomnövelő stratégiákra, mint például a SEO és az e-mail marketing.

Mivel sok márka használ affiliate marketinget, és sok marketinges próbál keresni belőle, kihívás lehet elegendő forgalom generálása a webhelyén – enélkül azonban egyszerűen nem fog sikerülni. Szóval hogyan hozhatna több embert a világába?

Itt kulcsfontosságú a SEO használatának megtanulása. Egy kis know-how-ra van szükség ahhoz, hogy a kívánt módon működjön, de ha egy kis kutatást végez a be- és kilépési pontokon, az emberek sokkal könnyebben megtalálják blogját vagy videócsatornáját. Ez azt eredményezi, hogy többen látják cikkét vagy közösségi médiás bejegyzését, és nagyobb az esélye, hogy valaki rákattint a linkjeire, és megvásárolja az ajánlott terméket. Nagyon megéri az erőfeszítést. Mit tehet annak érdekében, hogy a tartalmat kedveljék a keresők?

  • Olyan long-tailed kulcsszavak kutatása, amelyekre könnyen rangsorolhat
  • A tartalom optimalizálása az olvashatóság érdekében.
  • (Optimalizált) képek használata cikkében vagy bejegyzésében
  • Kiváló minőségű tartalom rendszeres közzététele
  • A webhely sebességének vizsgálata és az esetleges problémák megoldása
  • Győződjön meg arról, hogy minden linkje megfelelően közzé van téve, aktív és releváns

Az e-mailes hírlevelek kiváló hely a tartalmaira mutató linkek közzétételére vagy promóciós ajánlatok megosztására. A hírlevelekkel azonban ne küldjön spamet az embereknek – amellett, hogy rámenős eladónak bélyegzi magát, bajba kerülhet az e-mail kézbesítési rendszerekkel.

Elkerülendő ötlet, hogy vásároljon egy előre elkészített e-mail listát. Ez szinte garantált módja annak, hogy e-mailjei a címzettek spam mappájába kerüljenek. Még azt is megkockáztatja, hogy feketelistára kerül. E-mail-listájának felépítése tartalommal és vezetőmágnesekkel eltart egy ideig, de legalább biztos lehet benne, hogy olyan embereknek küld e-maileket, akik meg akarják kapni őket, és nagyobb valószínűséggel kattintanak a benne lévő hivatkozásokra.

Vakon feliratkozás minden olyan affiliate programra, amely az útjába kerül

Csábítónak érezheti, hogy kivételes jutalékokkal iratkozzon fel arra a társult programra, még akkor is, ha az nem egyezik meg pontosan a megszokott tartalommal, vagy több társult programnál dolgozhat, abban a reményben, hogy sokkal többet, sokkal gyorsabban fog keresni. Itt csalódást fogok okozni Önnek – ez egyszerűen nem működik olyan jól, mint ahogyan remélné.

Ha ugyanabból az iparágból hasonló termékeket reklámoz, akkor ez megvalósítható, bár előfordulhat, hogy még mindig rájön, hogy nincs elég ideje minden termékhez jó minőségű tartalmat készíteni, és nem teheti meg, hogy mindig ugyanazt a stílusú cikket posztolja újra és újra, örökké. (a közönség csak annyi „10 legjobb termék…” stílusú cikket tud elolvasni, mielőtt érdektelenné válik) De feliratkozni több résből származó programokra? Ez a katasztrófa receptje. Nemcsak, hogy nehéz lehet teljesen más termékekre koncentráló tartalmat létrehozni, de az ilyen tartalom közzététele gyanút kelthet a közönségben, és még azt is elhiteti velük, hogy csak a pénzért foglalkozik velük.

Önön a sor

Okosan csinálva az affiliate marketing nagyon hatékony marketing módszer lehet. A vállalkozások megtalálhatják a fogyasztókat a célterületükön, és könnyebben vásárlókká alakíthatják őket, míg a bloggerek és a YouTube-felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy valami pluszt adhassanak rendszeres bevételükhöz. És ehhez nincs szükség komoly kezdeti befektetésekre vagy több éves tapasztalatra. Nincs kockázat.

Mindaddig, amíg van egy szenvedélye, amit meg akar osztani másokkal, és van néhány óra, amit csatornája bővítésére fordíthat, azonnal elkezdheti az affiliate marketinget. Sok szerencsét!

Frequently asked questions

Szükséges-e az affiliate marketinghez kódolás?

Nincs szükség sok technikai tudásra vagy bizonyos technikai készségekre az affiliate marketing elindításához, és természetesen nem kell tudnia kódolni sem. Néhány tudás azonban hasznos. Kezdetnek tudnia kell, hogyan hozhatja létre és frissítheti webhelyét, és hol találhat teljesítménymutatókat a tartalomhoz. A többit majd idővel megtanulja.

Az affiliate marketing piramisjáték?

Nem, kategorikusan nem, de sok rosszindulatú cég van, akik piramisjátékokat folytatnak az „affiliate marketing” leple alatt. Tehát mielőtt bármilyen programra jelentkezne, nagyon figyelmesen olvassa el a feltételeket – és ha valami gyanússá teszi, akkor ne jelentkezzen a programra, bármilyen csábító is legyen a jutalék mértéke. Célszerű lenne a programmal kapcsolatos véleményeknek és megjegyzéseknek is utánanézni – ha a programról nincs online információ, vagy a megjegyzések másolt beillesztésnek tűnnek, akkor előfordulhat, hogy a program nem legitim.

Az affiliate marketing piramisjáték?

Az affiliate marketingben egyáltalán nincs piramisjáték, és nem kell fizetni a csatlakozásért. Ön kiválasztja és eladja azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat, amelyeket népszerűsíteni szeretne, és ha a kereskedő jutalékot ajánl az értékesítésükért, akkor azt átveheti.

Megéri az affiliate marketing?

Nem, kategorikusan nem, de nagyon sok árnyékos cég van, akik piramisjátékokat működtetnek affiliate marketing leple alatt. Tehát mielőtt bármilyen programra jelentkezne, nagyon figyelmesen olvassa el a feltételeket – és ha valami gyanússá teszi, akkor ne jelentkezzen a programra, bármilyen csábító is legyen a jutalék mértéke. Célszerű lenne a programmal kapcsolatos vélemények és megjegyzések is utánanézni – ha a programról nincs online információ, vagy a megjegyzések másolt beillesztésnek tűnnek, akkor előfordulhat, hogy a program nem legitim.

Könnyű az affiliate marketing?

Könnyű lehet, ha már kiismeri, de ne számítson arra, hogy egyszerű! Összehasonlítva azzal, amit sok megkérdőjelezhető hírnévvel rendelkező webhely elmondhat Önnek, az affiliate marketing meglehetősen sok időt és energiát igényel, és úgy tűnik, hogy a látogatók meggyőzése arról, hogy az Ön által javasolt terméket vásárolják meg, minden évben csak csalásnak tűnik. Tehát ha egy gyors gazdagodási módszert keres, az affiliate marketing nem a megfelelő hely. De ha plusz pénzt szeretne keresni hobbijával vagy szenvedélyével, akkor az affiliate marketing nagyszerű módja a munka és a szórakozás keverésének.

Mennyi ideig tart pénzt keresni affiliate marketinggel?

Ez attól függ, hogy a nulláról kezdi-e, vagy van-e már működő csatornája a partnermarketinghez, mennyire jól konvertál a reklámozott termék, mennyibe kerül, és sok egyéb lehetséges tényezőtől. Átlagosan akár 6 hónapba is beletelhet, mire a társult vállalkozással kapcsolatos erőfeszítései látható eredményeket kapnak.

Mikor és hogyan kapnak fizetést a partner marketingesek?

Minden, ami a pénzzel kapcsolatos, a program feltételeitől függ. Egyes programokban hetente egyszer, másoknál havonta egyszer, másokban pedig csak bizonyos jutalék elérése után fizetnek. A fizetési módok is vadul változhatnak. A programok többségében PayPal, feltöltőkártyás betéti kártya, ajándékkártya, csekk használatos, de kedvezményes ingyenes termékekhez vagy szolgáltatásokra prémium előfizetéshez is juthat.

Lehetőség az affiliate marketing arra, hogy milliomossá váljak?

Ez teljes mértékben Öntől függ, és attól, hogy milyen keményen fog dolgozni a csatornáján – és őszintén szólva, egy csipetnyi szerencsétől is. Vannak emberek, akik fantasztikus pénzt keresnek társult munkájukkal; Pat Flynn több mint 3 millió dollárt keresett affiliate marketingből, miközben John Chow még könyvet is írt az affiliate marketingből származó látványos bevételhez vezető útjáról; de az igazat megvallva ez nem gyakran fordul elő. Az affiliate marketingszakemberek mindössze 3%-a keres évi 150 000 dollár felett. Biztosan meg lehet keresni annyit egy hónapban, hogy „második fizetése” legyen, de az első naptól kezdve életre szóló jövedelmet keressen? Ez sajnos elég valószínűtlen.

Mely társult programok termelik a legtöbb bevételt?

Ez is attól függ. Noha a bevételek tekintetében rendszeresen vezető partnerprogramok neveit könnyű megtalálni (és korábban már említettük ezeket a legnépszerűbb társult programokról szóló részben), az ezekkel a cégekkel való együttműködés semmiképpen sem garantálja, hogy keresni fog pénzt az első naptól kezdve. Az affiliate marketing teljesítményalapú, vagyis szinte minden attól függ, hogy mennyi időt és energiát fordít a webhelyére és a tartalomra – és hogy mennyire teljesítenek az affiliate linkjei.

Mi a YouTube affiliate bevételi stratégiája?

A YouTube az egyik legnépszerűbb webhely az interneten, világszerte 2,3 milliárd felhasználóval, így tökéletes hely a hobbijainak megosztására, miközben az affiliate vállalkozása profitját is növelheti. Számos lehetőség áll rendelkezésére a platformon található termékek bemutatására vonatkozóan; a barkácsolástól és a termékekről/szolgáltatásokról szóló áttekintő videóktól a oktatóvideók készítéséig, amelyek bemutatják, hogyan csinált valamit az Ön által reklámozott termékek valamelyikével. Ami a linkeket illeti, a legtöbb partner hozzáadja azokat a videók leírásához vagy a megjegyzés rovathoz – bár létrehozhat kattintható videólinkeket is.

Vissza az Akadémiára Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.