Mi az a megtekintésenkénti költség?
A megtekintésenkénti költség vagy a CPV az online reklámozás egyik fizetési módja. Ez azon alapul, hogy pénzértéket – jutalékot – adunk az affiliate-nek minden egyes megtekintésért vagy interakcióért, amelyet egy hirdetés kap. Ezt a módszert gyakran használják a videóhirdetési modellben. Tehát a kereskedők fizetnek azért, hogy a látogatók egy bizonyos ideig megnézhessék videójukat.
Egyszerűen kiszámítható úgy, hogy a költségek összegét elosztjuk az összes megtekintés vagy interakció számával.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!