Mi az a megtekintésenkénti költség?
A megtekintésenkénti költség vagy a CPV az online reklámozás egyik fizetési módja. Ez azon alapul, hogy pénzértéket – jutalékot – adunk az affiliate-nek minden egyes megtekintésért vagy interakcióért, amelyet egy hirdetés kap. Ezt a módszert gyakran használják a videóhirdetési modellben. Tehát a kereskedők fizetnek azért, hogy a látogatók egy bizonyos ideig megnézhessék videójukat.
Egyszerűen kiszámítható úgy, hogy a költségek összegét elosztjuk az összes megtekintés vagy interakció számával.
Fedezze fel, mi az a URL és hogyan működik a weboldal címeként. Ismerje meg a protokollok, gazdagépnevek és fájlnevek szerepét az online világban. Látogasson el, hogy többet tudjon meg az affiliate programokról, mint a Rubio Monocoat USA és a DataCash, és fedezze fel a Post Affiliate Pro szolgáltatásait egy ingyenes próbaverzióval!
Fedezze fel a TradingView Partnerprogramot a Post Affiliate Pro weboldalán! Csatlakozzon a pénzügyi és biztosítási szektorban működő CPA affiliate programhoz, és szerezzen fix százalékos jutalékot az eladások után. Tekintse meg a részleteket, mint az elfogadott forgalmi források, országok, és a promóciós anyagok. Tudjon meg többet a kifizetési módokról és gyakoriságról, és ismerje meg a program előnyeit Alexander Bondar affiliate menedzserrel!
Ismerje meg a PageRank jelentőségét a Google keresési rangsorolásában! Fedezze fel, hogyan befolyásolja a weboldal tekintélye és a linkek minősége a helyezését, és hogyan használhatja a ‘nofollow’ címkét a PageRank értékének megőrzésére. Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára további részletekért és ingyenes fiók létrehozásához!