Az, hogy partnereit jól tájékoztassa a cégében zajló eseményekről, nagyon fontos tényező a sikerükhöz. És mivel az ő sikerük az Ön sikere is, igazán figyelnie kell a hatékony kommunikáció fenntartására.
A megjelenítőknek tudniuk kell a közelgő promóciókról, a tervezett kampányokról vagy a vállalat márkáját érintő változásokról. Ezenkívül a partnerek ne hagyjanak ki semmilyen információt a termékfrissítésekről, az új funkciókról vagy az ajánlatához hozzáadott teljesen új termékekről vagy szolgáltatásokról.
Ez a cikk pedig ez utóbbihoz, azaz egy termék vagy szolgáltatás bevezetésének bejelentéséhez nyújt segítséget. Öt e-mail sablont hoztunk létre, amelyek segítségével tájékoztathatja a megjelenítőket egy új termék- vagy szolgáltatáskiadásról.
A partnereknek címzett termékbejelentési e-mailek eltérnek az ügyfeleknek vagy potenciális vásárlóknak küldött bevezetési e-mailektől. Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció pusztán promóciós jellegű, célja az izgalom felkeltése és az eladások generálása, míg a kiadóknak szóló üzeneteknek pontosabbnak és informatívabbaknak kell lenniük.
Az ilyen e-mailek abban is segíthetnek a partnereknek, hogy előre megtervezzék munkájukat, és ha lehetséges, biztosítsák számukra az összes szükséges eszközt az új termék vagy szolgáltatás hatékony népszerűsítéséhez. Ez nem jelenti azt, hogy az indulásról tájékoztató üzeneteknek rövidnek és unalmasnak kell lenniük; fontos, hogy a kiadók izgatottak legyenek az új projekt és az új lehetőségek miatt. Azonban ne felejtse el megőrizni a megfelelő egyensúlyt a kommunikáció során, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a partnerek ismerik és mindent megtesznek ahhoz, hogy elterjesszék az Ön új ajánlatát.
It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.
You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.
We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.
Visszajelzés megosztása partnerekkel
Az affiliate programok kezelése összetett feladat, amely magába foglalja a partnerek motiválását, támogatását és új partnerek toborzását. A visszajelzés megosztása kiváló módja az együttműködés megkönnyítésének és a program növekedésének elősegítésének. A visszajelzések pozitív és negatív oldalait egyaránt meg kell említeni, a problémára és nem a személyre kell összpontosítani, és különösen fontos a konkrét visszajelzésekkel és rendszeres kommunikációval történő átláthatóság. Az e-mail a visszajelzés megosztására alkalmas csatorna.
A cikk a jutalékemelés fontosságáról szól az affiliate marketing területén, és bemutat néhány tippet az ezzel kapcsolatos e-mail sablonokról. A partnerek motivációja fontos szempont, és a jutalék mértéke, a cookie időtartama, a tájékoztatás és a teljesítmény alapú jutalmazás mind hatékony lehet az ösztönzésre. A cikk azt javasolja, hogy az üzenet érthető legyen, és hosszabb távú előnyöket mutasson be a partnereknek. A Post Affiliate Pro ingyenes tesztelése javasolt.
Jutalékemelési kérelmek visszautasítása
A cikk arról szól, hogy mit lehet tenni, ha az affiliate partnerek kérnek jutalékemelést. A jutalék mértéke az egyik fontos motivációja a partnerek reklámozásának, és ha magas a jutalék mértéke, akkor könnyebben lehet megtartani a sikeres partnereket. Azonban előfordulhat, hogy a partnerek kérnek magasabb jutalékot, és az affiliate program nem tudja ezt megengedni. Ilyen helyzetben azonban lehet más ösztönzőket is kínálni a partnerek számára, mint például ajándékokat vagy kedvezményeket. A cikkben található pár sablon segítségével értesíthetjük a partnereket, hogy magasabb jutalékot nem tudunk biztosítani, de más ösztönzőket kínálunk számukra.
A hatékony affiliate elismerése
Az affiliate marketing során fontos a partnerek elismerése. Ennek érdekében adhatunk nekik egyedi kódot vagy személyre szabott ajánlatot, nyilvános elismerést vagy extra eszközöket. Emellett fontos a jutalék mértéke és a kapcsolattartás a partnerekkel. A legjobb affiliate programok komplex stratégiákat használnak a nem pénzbeli motiválásra és bevonásra. A partnerekkel való tartós és értékes kapcsolatok kialakításának érdekében érdemes pozitív visszajelzéseket osztani munkájukról. A partnerek elismerése motiváló tényező, és fontos szerepet játszik a programból kilépő partnerek számának csökkentésében.
Nagyra értékeljük, hogy nemrég regisztrált a Post Affiliate Pro szolgáltatásra.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Ha vár egy kicsit, a telepítés befejezése után közvetlenül innen érheti el fiókját.
A folyamat befejezése után a bejelentkezési adatokat elküldjük postafiókjába.
Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk