–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Launch Announcements
  • Sablonok
  • Indítsa el a közleményeket

Indítsa el a közleményeket

Az, hogy partnereit jól tájékoztassa a cégében zajló eseményekről, nagyon fontos tényező a sikerükhöz. És mivel az ő sikerük az Ön sikere is, igazán figyelnie kell a hatékony kommunikáció fenntartására.

A megjelenítőknek tudniuk kell a közelgő promóciókról, a tervezett kampányokról vagy a vállalat márkáját érintő változásokról. Ezenkívül a partnerek ne hagyjanak ki semmilyen információt a termékfrissítésekről, az új funkciókról vagy az ajánlatához hozzáadott teljesen új termékekről vagy szolgáltatásokról.

Ez a cikk pedig ez utóbbihoz, azaz egy termék vagy szolgáltatás bevezetésének bejelentéséhez nyújt segítséget. Öt e-mail sablont hoztunk létre, amelyek segítségével tájékoztathatja a megjelenítőket egy új termék- vagy szolgáltatáskiadásról.

marketing szlogen

A partnereknek küldött bevezetési bejelentésekről szóló e-mailek, szemben a szokásos bevezetési bejelentésekkel

A partnereknek címzett termékbejelentési e-mailek eltérnek az ügyfeleknek vagy potenciális vásárlóknak küldött bevezetési e-mailektől. Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció pusztán promóciós jellegű, célja az izgalom felkeltése és az eladások generálása, míg a kiadóknak szóló üzeneteknek pontosabbnak és informatívabbaknak kell lenniük.

Az ilyen e-mailek abban is segíthetnek a partnereknek, hogy előre megtervezzék munkájukat, és ha lehetséges, biztosítsák számukra az összes szükséges eszközt az új termék vagy szolgáltatás hatékony népszerűsítéséhez. Ez nem jelenti azt, hogy az indulásról tájékoztató üzeneteknek rövidnek és unalmasnak kell lenniük; fontos, hogy a kiadók izgatottak legyenek az új projekt és az új lehetőségek miatt. Azonban ne felejtse el megőrizni a megfelelő egyensúlyt a kommunikáció során, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a partnerek ismerik és mindent megtesznek ahhoz, hogy elterjesszék az Ön új ajánlatát.

Példák a termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail tárgysorába

  • Ismerje meg az új…
  • Végre itt van!
  • [Termék/szolgáltatás] bevezetési bejelentés
  • Egy új módja [valaminek]
  • Egy teljesen új [termék/szolgáltatás] van itt…
  • Készüljön fel az új [termékre/szolgáltatásra]!
  • Az új [termék/szolgáltatás] hamarosan elérhető lesz az Ön számára
  • Tesztelje, mielőtt elmondjuk a Világnak!
  • Imádni fogja új [termékünket/szolgáltatásunkat]

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail-sablon ötletek

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail 1

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail 2

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail 3

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail 4

Termék- vagy szolgáltatásbemutató e-mail 5

FAQs

When should I inform affiliates about a product or service launch?

It’s best to inform affiliates a few days or even a few months in advance.

What information should every product or service launch announcement email include?

You may include a message, a link to a detailed description of the new product or service, information about when affiliates will be able to test it, and a link to promotional materials.

How long should an email informing about a product or service change be?

We believe that it’s up to you whether or not to follow the suggestions affiliates share with you.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN
A partnerekkel való visszajelzés megosztása jó módja annak, hogy javítsák általános teljesítményüket. Nézze meg, hogyan kell ezt megtenni e-mailben.

Visszajelzés megosztása partnerekkel

Az affiliate programok kezelése összetett feladat, amely magába foglalja a partnerek motiválását, támogatását és új partnerek toborzását. A visszajelzés megosztása kiváló módja az együttműködés megkönnyítésének és a program növekedésének elősegítésének. A visszajelzések pozitív és negatív oldalait egyaránt meg kell említeni, a problémára és nem a személyre kell összpontosítani, és különösen fontos a konkrét visszajelzésekkel és rendszeres kommunikációval történő átláthatóság. Az e-mail a visszajelzés megosztására alkalmas csatorna.

Ki ne szeretné a jó híreket? Ezekkel az e-mail-sablonokkal tájékoztassa az affiliate partnereket a jutalékos promóciókról.

Jutalék emelés

A cikk a jutalékemelés fontosságáról szól az affiliate marketing területén, és bemutat néhány tippet az ezzel kapcsolatos e-mail sablonokról. A partnerek motivációja fontos szempont, és a jutalék mértéke, a cookie időtartama, a tájékoztatás és a teljesítmény alapú jutalmazás mind hatékony lehet az ösztönzésre. A cikk azt javasolja, hogy az üzenet érthető legyen, és hosszabb távú előnyöket mutasson be a partnereknek. A Post Affiliate Pro ingyenes tesztelése javasolt.

Nem növelheti az affiliate jutalékjait minden alkalommal, amikor kérik. Itt találja, hogyan utasíthat vissza udvariasan egy ilyen kérést.

Jutalékemelési kérelmek visszautasítása

A cikk arról szól, hogy mit lehet tenni, ha az affiliate partnerek kérnek jutalékemelést. A jutalék mértéke az egyik fontos motivációja a partnerek reklámozásának, és ha magas a jutalék mértéke, akkor könnyebben lehet megtartani a sikeres partnereket. Azonban előfordulhat, hogy a partnerek kérnek magasabb jutalékot, és az affiliate program nem tudja ezt megengedni. Ilyen helyzetben azonban lehet más ösztönzőket is kínálni a partnerek számára, mint például ajándékokat vagy kedvezményeket. A cikkben található pár sablon segítségével értesíthetjük a partnereket, hogy magasabb jutalékot nem tudunk biztosítani, de más ösztönzőket kínálunk számukra.

Olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, miért kell elismernie a affiliate teljesítményét, és hogyan teheti ezt hatékonyan.

A hatékony affiliate elismerése

Az affiliate marketing során fontos a partnerek elismerése. Ennek érdekében adhatunk nekik egyedi kódot vagy személyre szabott ajánlatot, nyilvános elismerést vagy extra eszközöket. Emellett fontos a jutalék mértéke és a kapcsolattartás a partnerekkel. A legjobb affiliate programok komplex stratégiákat használnak a nem pénzbeli motiválásra és bevonásra. A partnerekkel való tartós és értékes kapcsolatok kialakításának érdekében érdemes pozitív visszajelzéseket osztani munkájukról. A partnerek elismerése motiváló tényező, és fontos szerepet játszik a programból kilépő partnerek számának csökkentésében.

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása