“Thank you” email to loyal affiliates
  • Sablonok
  • Elismerés a hűséges partnereknek

Elismerés a hűséges partnereknek

A partnerek elsősorban anyagi haszonszerzés céljából dolgoznak Önnel, ez tagadhatatlan tény. Motivációjuk ellenére azonban ügyeljen arra, hogy olyan erős és tartós kapcsolatokat építsen ki velük, amelyek nem kizárólag a pénzen alapulnak. Ezt sokféleképpen megteheti, és ezek egyike a rövid „köszönő” üzenetek rendszeres küldése.

Számos oka lehet arra, hogy köszönetet mondjon partnereinek, amelyeket ki kell használnia, de ezt különösen a hűségük és a cégével töltött idő miatt kell megtennie. Ha időt szán arra, hogy kifejezze háláját hűségükért, megmutatja partnereinek, hogy értékeli őket, és elismertnek és megbecsültnek érezheti magát. És ha minden affiliate számára személyre szabott üdvözletet tud küldeni (ez nagy kérés, tudjuk!), üzenetei még jobb eredményeket hoznak majd.

köszönő email marketing

Bár ez talán nem egy úttörő ötlet, sok vállalat egyszerűen nincs tudatában vagy elfelejti a hatékony „köszönöm” üzenetek kihasználásának fontosságát. Ez a fajta kommunikáció azonban jelentősen befolyásolhatja a partnerek viselkedését és az Ön vállalatához való hozzáállásukat. Ezek kulcsfontosságú e-mailek a partnerek hűségének javítása során.

Mivel sok cég folyamatosan keres partnereket toborozni, és ezért hajlamosak kiváló pénzügyi feltételeket kínálni az affiliate programjaikhoz, az apró részletek, például a „köszönő” üzenetek jelenthetik a legnagyobb változást abban, hogy partnereit a vállalatnál tartsa és elégedettek legyenek.

Mielőtt rátérnénk a „köszönő” megjegyzéseket tartalmazó e-mail-sablonokra, foglaljuk össze az ilyen típusú üzenetek partnereinek küldésének előnyeit.

A „köszönő” e-mailek előnyei

Amint azt már Ön is tudja, ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy javítsák a partnerek lojalitását, ami a „köszönő” üzenetek küldésének egyik legnagyobb előnye. Ennek a fajta e-mailnek azonban más nagy előnyei is vannak:

  • Segítenek abban, hogy pozitív, kétirányú kapcsolatot tartson fenn partnereivel. Ennek az az oka, hogy az önzetlen köszönet emlékezteti a címzettet az általa ismert és fontos emberekkel fennálló kapcsolataira, ami így humanizálja márkáját.
  • Kiváló módja annak, hogy javítsa márkája hírnevét, különösen azért, mert nem minden cég küld „köszönő” üzenetet partnereinek.
  • Dolgozhatnak azon is, hogy motiválják azokat a partnereket, amelyek hűségesek, de az utóbbi időben nem voltak aktívak. Megköszönheti nekik azt az időt, amit korábban az Ön cégével töltöttek, és ez egyfajta emlékeztetőként fogja tudatni velük, hogy még mindig ott van.
  • Negatív hatásuk nem lehet, mert mindenki szereti a kedves üzeneteket.

Most vessen egy pillantást a „köszönöm” üzenetsablonokra, amelyeket az Ön számára készítettünk, és válassza ki azokat, amelyek a leginkább megfelelnek az Ön igényeinek.

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – példák az e-mail tárgysorába

  • Köszönjük, hogy velünk dolgozik!
  • Ma van az [első/második/harmadik stb.] évfordulója annak, hogy csatlakozott a [partnerprogram neve]
  • [x hónap/év/két év, stb.] telt el
  • Köszönjük, hogy fantasztikussá tette [ezeket az elmúlt hónapokat/idét/az elmúlt két évet stb.]
  • Nem tudjuk eléggé megköszönni
  • [Egy év/6 hónap] mérföldkövek
  • Emlékszik, mi történt [6 hónap/egy év/két év stb.] ezelőtt? Mi igen!
  • Már eltelt [6 hónap/év/két év, stb.]

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – e-mail sablonötletek

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – 1. e-mail

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – 2. e-mail

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – 3. e-mail

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – 4. e-mail

„Köszönöm” üzenet a hűséges partnereknek – 5. e-mail

FAQs

What’s the goal of “thank you” messages?

The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.

How long should a “thank you” email be?

A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.

How often should I send “thank you” messages to affiliates?

The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása