–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Welcome messages

Üdvözlő üzenetek

A partnerekkel való kapcsolatépítés már azelőtt megkezdődik, hogy csatlakoznának a programhoz. Itt minden számít, a webhely megjelenésétől és érzésétől az online hirdetései minőségén át a vállalati jelenlétig és tevékenységig az affiliate marketinggel foglalkozó csoportokban vagy fórumokon. És ami a legfontosabb, a partnerprogram megszervezésének módja, milyen jutalékokat és ösztönzőket kínál, valamint mennyire egyszerű a regisztráció. Ha ezek az elemek mindegyike kompatibilis és megfelel az affiliate marketingszakemberek elvárásainak, akkor hajlandóak lesznek reklámozni az Ön termékeit vagy szolgáltatásait.

Feltéve, hogy sikerül elnyernie a bizalmukat, és meggyőzni őket, hogy csatlakozzanak a programhoz, továbbra is erősítenie kell a pozitív kapcsolatokat önmaga és a kiadói között. És a következő lépés az üdvözlő e-mailek küldése.

Üdvözlő üzenetek

Mi az üdvözlő e-mail?

Az üdvözlő e-mailek általában olyan felhasználóknak küldött üzenetek, akik fiókot hoznak létre a szolgáltatónál, feliratkoznak egy hírlevélre, vagy csatlakoznak egy szervezethez, egy adott kezdeményezéshez vagy affiliate programhoz. Az üdvözlő e-mailek a tranzakciós e-mailek egy fajtája, ami azt jelenti, hogy ezeket az üzeneteket a felhasználó egy bizonyos művelete kéri.

Az üdvözlő e-mailek nem egyfajta promóciós üzenetek, ezért általában gyakrabban nyitják meg őket, mint a beérkező levelek között landoló más típusú e-maileket. A GetResponse adatai azt mutatják, hogy az üdvözlő e-mailek átlagos megnyitási aránya 86,03%. Éppen ezért érdemes az új partnereknek küldött üdvözlő üzenetek tartalmára koncentrálni, és okosan használni az osztatlan figyelmük néhány pillanatát.

A jó üdvözlő üzenetek nemcsak néhány kedves szóval köszöntik a címzetteket, hanem olyan hasznos információkat is tartalmaznak, amelyek segítik a partnereket, hogy zökkenőmentesen haladjanak át a bekerülési folyamaton. Ez jelentheti egy tudásbázisra mutató hivatkozás beszúrását, az oktatóanyagokra mutató hivatkozásokat, a promóciós eszközökhöz való hozzáférést, a kampánykezelő szoftver használatának részletes leírását vagy az affiliate vállalat irányítópultjának elérésére vonatkozó információkat. Győződjön meg arról, hogy a partnereket már a kezdetektől jól tájékoztassa, mert a zökkenőmentes bevezetés azt jelenti, hogy a megjelenítők gyorsabban kezdhetik meg termékének vagy szolgáltatásának reklámozását. És ennek eredményét látni fogja a mérlegében.

Említettük, hogy az üdvözlő e-maileket egy felhasználó által végrehajtott művelet után küldjük el, ami azt jelenti, hogy azok automatizáltak. Ez azonban nem jelenti azt, hogy azonos üzeneteket kell küldenie mindenkinek, aki csatlakozik az Ön affiliate marketing programjához – éppen ellenkezőleg. Minden tőle telhetőt meg kell tennie, hogy személyre szabja ezeket az e-maileket, és ha lehetséges, szegmentálja az affiliate kapcsolattartókat például a következők alapján:

  • tapasztalataik (nem kell elmagyarázni a tapasztalt kiadóknak, mi az az affiliate irányítópult),
  • a termék vagy szolgáltatás, amelyet reklámozni fognak,
  • az általuk használt csatornák (más üzeneteket lehet küldeni a YouTube-osoknak és egyebeket a bloggereknek).

Ez csak néhány példa az affiliate vállalkozások szegmentálására. A szegmentálás lehetővé teszi olyan üdvözlő e-mailek küldését, amelyek nem úgy néznek ki, mint 1000 embernek elküldött üzenetek. Ez viszont egy újabb lépés lesz a partnerek motiválása és a velük való hosszú távú kapcsolatok kialakítása felé.

Létrehoztunk néhány üdvözlő e-mail sablont, amelyek segítségével megfelelően üdvözölheti az új partnereket.

Példák az üdvözlő e-mail tárgysorába

  • Köszönjük, hogy csatlakozott affiliate programunkhoz!
  • Örülök, hogy itt látlak!
  • Végre! Már vártunk rád, [a címzett neve]
  • Üdv a fedélzeten, [címzett neve]
  • Üdvözöljük a bolygó legjobb affiliate programjában
  • Üdvözöljük a(z) [affiliate program neve] közösségében
  • Üdvözöljük a [partnerprogram neve] családjában
  • Bent van! A következőképpen érheti el a [partnerprogram neve] irányítópultját
  • Szia [a címzett neve]! Örülünk, hogy itt látunk
  • Itt kezdődnek az új lehetőségek
  • Ön csatlakozott a(z) [affiliate program neve] programhoz, ez történik ezután
  • Ju Hú! Az Ön [partnerprogram neve] fiókja most már aktív

Affiliate üdvözlő e-mail sablonötletek

Affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailje 1

Affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailje 2

Affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailje 3

Affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailje 4

Affiliate üdvözlő e-mail sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen elemeket tartalmazhatnak az affiliate vállalkozások üdvözlő e-mailjei?

Nincs egyetlen végleges lista azokról a dolgokról, amelyeket minden affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailnek tartalmaznia kell. Mindazonáltal ajánlatos értékes forrásokra mutató hivatkozásokat hozzáadni, amelyek segítenek az új partnereknek megérteni, hogyan működik a program, és hol kereshetnek támogatást, ha szükséges. Az egyéb elemek, amelyeket fontolóra vehet, a következők: partnerhivatkozás, hozzáférés a partnerpanelhez, hivatkozás a promóciós forrásokhoz, hozzáférés a program feltételeihez és például a jutalék kiszámításának leírása.

Mikor küldjek üdvözlő e-mailt az affiliate vállalkozás számára?

Mint minden más típusú üdvözlő e-mail, az affiliate vállalkozások üdvözlő e-maileket is el kell küldeni az új megjelenítőknek, amikor feliratkoznak az affiliate programra. Ha nem kapnak azonnal értesítést Öntől, akkor azt gondolhatják, hogy valami probléma lépett fel a regisztrációs folyamat során, és a fiók létrehozása nem sikerült.

GYIK

Milyen elemeket tartalmazhatnak az affiliate vállalkozások üdvözlő e-mailjei?

Célszerű hivatkozásokat, affiliate linket, hozzáférést az affiliate panelhez, linket promóciós forrásokhoz, hozzáférést a program feltételeihez, valamint a jutalék kiszámításának leírását hozzáadni.

Ki legyen az affiliate vállalkozás üdvözlő e-mailjének feladója?

A legjobb, ha üdvözlő üzenetet küld egy C-szintű vezető vagy affiliate programvezető e-mail címéről.

Mikor küldjek üdvözlő e-mailt az affiliate vállalkozás számára?

Mint minden más típusú üdvözlő e-mail, az affiliate vállalkozások üdvözlő e-maileket is el kell küldeni az új megjelenítőknek, amikor feliratkoznak az affiliate programra.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása