Partner marketing e-mail sablonok – Bevezető bejelentések

Partner marketing e-mail sablonok – Bevezető bejelentések

AffiliateMarketing EmailTemplates LaunchAnnouncements AffiliateCommunication

Az affiliált partnereit naprakészen tájékoztatni a cége történéseiről kulcsfontosságú tényező a sikerük szempontjából. És mivel az ő sikerük az Ön sikere is, érdemes nagy hangsúlyt fektetni a hatékony kommunikációra.

A kiadók számára fontos tudniuk a közelgő promóciókról, tervezett kampányokról vagy a cég arculatát érintő változásokról. Ugyanakkor a partnerek nem maradhatnak le a termékfrissítésekről, új funkciókról vagy teljesen új termékekről/szolgáltatásokról sem.

Ez a cikk az utóbbihoz nyújt segítséget, vagyis hogy miként jelentse be egy termék vagy szolgáltatás bevezetését. Öt e-mail sablont állítottunk össze, amelyeket felhasználhat a kiadók tájékoztatására egy új termék vagy szolgáltatás megjelenéséről.

marketing szlogen

Partnereknek küldött bevezető e-mailek vs. általános bevezető bejelentések

A partnereknek szóló termékbejelentő e-mailek eltérnek az ügyfeleknek vagy leendő vásárlóknak küldött bevezető üzenetektől. Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció elsősorban promóciós célú, az izgalomkeltést és az értékesítések generálását szolgálja, míg a partnereknek szóló üzeneteknek informatívabbnak és specifikusabbnak kell lenniük.

Ezeknek az e-maileknek segíteniük kell a partnereket abban, hogy időben megtervezhessék munkájukat, és ha lehetséges, minden szükséges promóciós eszközt biztosítani kell számukra az új termék vagy szolgáltatás hatékony népszerűsítéséhez. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a bevezetésről szóló üzeneteknek rövidnek és unalmasnak kell lenniük; fontos, hogy a kiadók is izgatottak legyenek az új projekt és a felmerülő lehetőségek miatt. Ugyanakkor ügyeljen az egyensúlyra a kommunikációban, hogy a partnerek minden szükséges információt kézhez kapjanak az új kínálat népszerűsítéséhez.

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail tárgy javaslatok

  • Ismerje meg az új…
  • Végre megérkezett!
  • [Termék/szolgáltatás] bevezetésének bejelentése
  • Egy új módja [valaminek]
  • Teljesen új [termék/szolgáltatás] érkezett…
  • Készüljön fel az új [termékre/szolgáltatásra]!
  • Az új [termék/szolgáltatás] hamarosan elérhető lesz Önnek is
  • Tesztelje, mielőtt világgá kürtöljük!
  • Imádni fogja az új [termékünket/szolgáltatásunkat]

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail sablon ötletek

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail 1

Szia [név]!

Végre megoszthatjuk veled! Kevesebb mint [X] [nap/hét/hónap] múlva elindítjuk vadonatúj brand [termékünket/szolgáltatásunkat].

Nagyra értékeljük hozzájárulásodat a [cég neve] növekedéséhez, ezért még azelőtt értesítünk a bevezetésről, hogy az ügyfeleink is megtudnák.

Lehetőséget biztosítunk, hogy [termék/szolgáltatás neve]-t körülbelül [X] [nap/hét/hónap] múlva kipróbáld.

Addig is kérjük, olvasd el a [termék/szolgáltatás neve] leírását, és tekintsd meg a promóciós anyagokat, amelyeket számodra készítettünk:

[Link a termék/szolgáltatás oldalához]
[Link a promóciós anyagokhoz]

Reméljük, neked is tetszeni fog a [termék/szolgáltatás neve]!

Bármikor kereshetsz minket ötletekkel, kérdésekkel vagy visszajelzéssel.

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] csapata

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail 2

Kedves [név],

Üdvözöld új [termékünket/szolgáltatásunkat], amelyet [konkrét dátum] napján indítunk el.

Biztosak vagyunk benne, hogy te és a követőid is szeretni fogjátok a [termék/szolgáltatás neve]-t!

[Fizikai termék esetén]: A jövő hét elején csomagot küldünk neked, hogy már azelőtt kipróbálhasd a [termék nevét], mielőtt az boltokba kerül.

[Digitális szolgáltatás esetén]: A jövő hét elején hozzáférést kapsz a [szolgáltatás nevéhez], hogy még a nagyközönség előtt tesztelhesd.

További információt itt találsz a [termék/szolgáltatás neve]-ről. Ha van észrevételed, kérjük, oszd meg velünk!

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] csapata

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail 3

Szia [név], Eljött a nagy nap: végre elindítjuk a [termék/szolgáltatás]-t.

Ez olyasmi, amire ügyfeleink és az egész cégünk már régóta várnak. Reméljük, te is legalább annyira izgatott vagy, mint mi!

A [termék/szolgáltatás neve] bevezetése új lehetőségeket jelent számodra. Biztosak vagyunk benne, hogy a [termék/szolgáltatás neve] promóciója nagyon egyszerű lesz, és könnyű lesz meggyőzni az ügyfeleket a vásárlásról!

Hogy jobban megismerhesd a [termék/szolgáltatás neve]-t, készítettünk néhány videót az előnyeiről és az egyedi értékajánlatáról:

Első videó linkje
Második videó linkje
Harmadik videó linkje

Mindegyik videó 15 perc hosszú, és gyakorlati tippeket tartalmaz arról, hogyan népszerűsítheted a [termék/szolgáltatás neve]-t a követőid körében.

A [termék/szolgáltatás neve]-t a jövő [héten/hónapban] már tesztelheted.

Szólj, ha bármilyen kérdésed van!

Köszönettel,
[e-mail küldő neve és pozíciója]

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail 4

Szia, [név]!

Emlékszel arra az e-mailre, amit [X] [nap/hét/hónap] ezelőtt küldtünk, és amiben valami nagy dologra utaltunk?

Hadd frissítsük fel az emlékezeted – egy új [termék/szolgáltatás] fejlesztésén dolgoztunk, amely [a termék/szolgáltatás leírása és hogy miért egyedi/értékes a piacon].

Ma végre jó hírt közölhetünk – a [termék/szolgáltatás neve] elkészült! Körülbelül [X] [nap/hét/hónap] múlva lesz nyilvánosan elérhető.

Új [termékünk/szolgáltatásunk] kiegészíti a következő [termékeket/szolgáltatásokat]:

Kiegészítő [termék/szolgáltatás] 1
Kiegészítő [termék/szolgáltatás] 2
Kiegészítő [termék/szolgáltatás] 3

Ez azt jelenti, hogy számos keresztértékesítési lehetőséget kínál a meglévő kampányaidon keresztül.

Hogy hangzik?

Kérjük, oszd meg velünk véleményed az új [termékről/szolgáltatásról]!

Szép napot kívánunk,
A [partnerprogram neve] csapata

Termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mail 5

Szia [név],

Büszkén és izgatottan jelentjük be új [termékünk/szolgáltatásunk] bevezetését.

Termék- és fejlesztőcsapatunk hónapokat dolgozott ezen a projekten, és örülünk, hogy végre megoszthatjuk veled.

A [termék/szolgáltatás neve] [a termék/szolgáltatás rövid leírása].

Kérjük, ezt az információt kezelje bizalmasan, amíg el nem indítjuk promóciós kampányunkat. A kampány indulásának időpontjáról külön e-mailben értesítjük.

Addig is javasoljuk, hogy olvass el többet a [termék/szolgáltatás neve]-ről:

Link a termék/szolgáltatás oldalához
Műszaki specifikációk
GYIK szekció

Ha bármilyen kérdésed van a [termék/szolgáltatás neve] funkcióival kapcsolatban, vagy javaslatod lenne számunkra, írj nekünk a [e-mail címre].

Üdvözlettel,
A [partnerprogram neve] csapata

Gyakran ismételt kérdések

Mikor érdemes értesítenem a partnereket egy új termék vagy szolgáltatás bevezetéséről?

A legjobb, ha néhány nappal vagy akár néhány hónappal előre értesíti őket.

Milyen hosszú legyen egy e-mail, amely egy termék vagy szolgáltatás változásról tájékoztat?

Úgy gondoljuk, hogy Ön dönti el, megfogadja-e partnerei javaslatait vagy sem.

Milyen információkat kell mindenképp tartalmaznia egy termék vagy szolgáltatás bevezetését bejelentő e-mailnek?

Tartalmazhat üzenetet, linket az új termék vagy szolgáltatás részletes leírásához, információt arról, hogy a partnerek mikor próbálhatják ki, valamint linket a promóciós anyagokhoz.

Egyszerűsítse partnerei tájékoztatását a bevezetések során

Használja ezeket a bevált e-mail sablonokat, hogy partnereit mindig naprakészen és lelkesedéssel értesítse legújabb termék- vagy szolgáltatásbevezetéseiről.

Tudjon meg többet

Partneri marketing üdvözlő email sablonok - Post Affiliate Pro
Partneri marketing üdvözlő email sablonok - Post Affiliate Pro

Partneri marketing üdvözlő email sablonok - Post Affiliate Pro

Ez a cikk üdvözlő email sablonokat kínál a Post Affiliate Pro-ban, melyekkel köszöntheti az új partnereket programjához való csatlakozáskor.

4 perc olvasás
AffiliateMarketing EmailTemplates +3
Hogyan találjunk partnereket - 1. rész: Első lépések
Hogyan találjunk partnereket - 1. rész: Első lépések

Hogyan találjunk partnereket - 1. rész: Első lépések

Olyan módszereket keres, amelyekkel partnereket találhat vállalkozásához? Ismerje meg azokat az alapvető tippeket, amelyek segítenek elindítani partnerprogramjá...

4 perc olvasás
AffiliateMarketing AffiliateProgram +3
5 módszer a sikeres partnerprogramos beillesztéshez
5 módszer a sikeres partnerprogramos beillesztéshez

5 módszer a sikeres partnerprogramos beillesztéshez

A beillesztés kulcsfontosságú a teljesítményalapú partnerprogramok sikeréhez. Tekintse meg tippjeinket a gördülékeny beillesztési folyamat kialakításához....

6 perc olvasás
AffiliateMarketing Onboarding +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface