Integration logo
Calendly

Calendly

Calendly AffiliateMarketing Scheduling Productivity

Calendly integráció

A Calendly a modern időpontfoglaló platform, amellyel a „megfelelő időpont megtalálása” gyerekjáték. Ha a kapcsolódás egyszerű, a csapatok többet érhetnek el.

Az űrlapbeküldések nyomon követéséhez használhatja az esemény egyik kiegészítő lehetőségét – a Megerősítő oldalt. Ez a rész lehetőséget ad arra, hogy átirányítson egy külső oldalra, majd továbbítsa az esemény adatait oda. Az integráció ezt a lehetőséget használja.

Hogyan integrálható a PostAffiliatePro a Calendly-vel

Első lépések

Az első lépés, hogy szerkessze azt az eseményt, amelyet követni szeretne, és állítsa be az átirányítást a Megerősítő oldal szekcióban. Egy speciális kódot kell hozzáadnia az átirányítási oldalhoz, ezért válassza meg körültekintően. Végül engedélyezze a ‘Esemény részleteinek továbbítása az átirányított oldalra’ opciót, mert ez elengedhetetlen a beküldési adatok követéséhez.

Átirányítási URL

Ahogy fentebb említettük, a beküldések követéséhez speciális kódot kell elhelyezni ezen az oldalon. Alapvetően két lehetősége van. Használhat PHP kódot a Calendly által az átirányítási URL-re küldött GET adatok beolvasásához, vagy JavaScriptet is használhat. A JavaScript kliensoldali kód, így a weboldal kódjába kell beilleszteni, míg a PHP szerveroldali kód, amelynek először fel kell dolgoznia a GET paramétereket, előkészíteni az értékesítési követőkódot, majd az eredményt továbbítani a kliensnek.

Az egyszerűbb bemutatás érdekében nézzük a JavaScript megoldást. Valami ilyesmire lesz szüksége:

<script id="pap_x2s6df8d" src="https://URL_TO_PostAffiliatePro/scripts/trackjs.js" type="text/javascript"></script>
<script type="text/javascript">
    var urlParams = new URLSearchParams(window.location.search);

    function getVarFromUrl(name) {
        if (urlParams.get(name) != null) {
          return urlParams.get(name);
        }
        return '';
    }
    PostAffTracker.setAccountId('Account_ID');
    var sale = PostAffTracker.createSale();
    sale.setTotalCost('0');
    sale.setOrderID(getVarFromUrl('invitee_email'));
    sale.setProductID(getVarFromUrl('event_type_name'));
    sale.setData1(getVarFromUrl('invitee_email'));

   PostAffTracker.register();
</script>

A fenti kód a JavaScript beépített ‘URLSearchParams’ objektumát használja arra, hogy az URL-t külön paraméterekre bontsa. Maga az értékesítési követőkód egyedi ‘getVarFromUrl()’ függvényt használ a paraméterek értékének lekérdezéséhez.

Ahhoz, hogy megtudja az űrlap paraméterneveit, legalább egy tesztbeküldést kell végeznie, és az átirányítási URL-ben meg kell néznie a paraméterneveket. Ezután a követőkódban a getVarFromUrl(‘név’) hívással használhatja őket.

Ennyi az egész. Innentől kezdve a beküldések nyomon lesznek követve. Győződjön meg róla, hogy az oldalán implementálta a kattintáskövető kódot, és hogy a landing oldal ugyanazon a domainen van, mint az átirányítási URL.

Mi az a Calendly?

A Calendly egy üzleti kommunikációs platform, amely forradalmasítja az egyének és szervezetek külső találkozóinak ütemezését. Freemium modellt követ, vagyis ingyenes és prémium verziókat is kínál, fejlett funkciókkal. Egyszerűsíti az időpont egyeztetés folyamatát, megszüntetve a fárasztó e-mailezést az ülések szervezése során azáltal, hogy automatizálja a foglalásokat. Videokonferencia- és fizetési szolgáltatásokkal való integrációjának köszönhetően széles körű szakmai igényeket elégít ki.

A platformot 2013-ban alapította Tope Awotona Atlantában (Georgia), saját tapasztalataiból fakadóan, hogy mennyire hatékonytalan tud lenni a hívások időpontjának egyeztetése. Awotona a megtakarításait és egy kisvállalkozói kölcsönt fektetett a projektbe, hogy megvalósítsa elképzelését. A platform freemium szolgáltatásként indult, és gyorsan népszerű lett a naptárkezelés hatékonyabb módját kereső szakemberek körében. 2014-ben jelent meg a prémium verzió, amely további funkciókkal bővült. 2021-re, jelentős befektetések után, a cég értéke elérte a 3 milliárd dollárt. Ma a Calendly globális, távmunkában dolgozó csapattal működik, több mint 20 millió felhasználót szolgál ki, és vezető szerepet tölt be az ütemezés-automatizálásban.

A Calendly egyének, csapatok és szervezetek számára kínál hatékony időpontfoglalási megoldásokat. Felhasználói bázisába tartoznak kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok, szolgáltatók és oktatási intézmények is. Az időpont egyeztetés leegyszerűsítésével a Calendly segíti az átláthatóbb munkafolyamatokat és növeli a termelékenységet számos iparágban.

A Calendly fő funkciói

  • Időpontfoglalás automatizálása: Egyszerűsíti a találkozók foglalását automatikus ütemezéssel.
  • Csapat-alapú ütemezés: Olyan funkciókat kínál, amelyek a csapatmunkát támogatják.
  • Folyamatok és integrációk: Zökkenőmentesen integrálható különféle eszközökkel és platformokkal.
  • Weboldalba ágyazott foglalás: Lehetővé teszi a foglalási linkek beágyazását közvetlenül a weboldalakra.
  • CRM integráció: Összekapcsolható ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekkel.
  • Automatikus emlékeztetők: Emlékeztetőket küld, hogy csökkentse a meg nem jelenéseket.
  • Riportok és analitika: Elemzéseket és betekintést nyújt az időpontfoglalási tevékenységekbe.
  • Többplatformos elérés: Weben és mobil eszközökön is elérhető.
  • Biztonság és megfelelőség: Magas szintű biztonsági és megfelelőségi szabványok szerint működik.

A Calendly árai

A Calendly árazása különböző felhasználói igényekhez igazodik:

  • Basic (Ingyenes): Alapvető időpontfoglalás egyéneknek.
  • Essentials (8 USD/fő/hó): Több funkció egyéni szakembereknek.
  • Professional (12 USD/fő/hó): Haladó funkciókat igénylő felhasználóknak.
  • Teams (16 USD/fő/hó): Közös csapatütemezéshez tervezve.
  • Enterprise (15 000 USD-tól/év): Testreszabott megoldások nagyvállalatok számára.

Felhasználói tapasztalatok a Calendly-vel kapcsolatban

Előnyök:

  • Könnyű használat: Felhasználóbarát felület, amely leegyszerűsíti az ütemezést.
  • Integrációs lehetőségek: Számos alkalmazással és szolgáltatással összekapcsolható.
  • Automatizálási funkciók: Automatizálja az időpontfoglalási feladatokat, időt spórolva.
  • Időmegtakarítás: Csökkenti a találkozók egyeztetésére fordított időt.

Hátrányok:

  • Árképzési aggályok: Egyes felhasználók drágának találják a prémium csomagokat.
  • Testreszabhatósági korlátok: Bizonyos területeken korlátozottak a személyre szabási lehetőségek.

Összességében a felhasználók pozitív tapasztalatokról számolnak be, kiemelve a termelékenység növekedését és a zökkenőmentes integrációkat, mint legfőbb előnyöket.

Calendly értékelések és oktatóvideók a YouTube-on

Alternatívák a Calendly-re

Ha a Calendly-n kívül más időpontfoglaló eszközöket is keres, vegye fontolóra az alábbi lehetőségeket:

  • Sprintful : Testreszabhatóságra fókuszáló időpontfoglaló platform.
  • Acuity Scheduling : Lehetővé teszi az ügyfelek önálló időpontfoglalását és kezelését.
  • YouCanBookMe : Integrálható naptárakkal a könnyű foglalás érdekében.
  • Doodle : Csoportos időpont-egyeztetést egyszerűsít felmérésekkel.
  • 10to8 : Automatikus emlékeztetőket és online foglalásokat kínál.
  • HubSpot Meetings : A HubSpot Sales részeként segíti a találkozók szervezését.
  • Setmore: Online foglalási oldalakat és fizetésfeldolgozást kínál.
  • Microsoft Bookings : A Microsoft 365 részeként kínál időpontfoglalást.
  • Engageware : Vállalati szintű időpontfoglalási megoldásokat kínál.

Gyakran ismételt kérdések

Mi az a Calendly?

A Calendly egy üzleti kommunikációs platform, amely automatizálja a találkozók időpontjának egyeztetését, megszünteti a felesleges e-mailezgetést, és integrálható különféle videokonferencia- és fizetési szolgáltatásokkal. Ingyenes és prémium csomagokat kínál egyének, csapatok és vállalatok számára.

Hogyan integrálhatom a Calendly-t a Post Affiliate Pro-val?

Az integrációhoz állítson be átirányítási URL-t a Calendly megerősítő oldalán, engedélyezze az 'Esemény részleteinek továbbítása az átirányított oldalra' opciót, és adjon hozzá követőkódot JavaScript vagy PHP segítségével, hogy rögzítse a beküldési adatokat a partnerkövetéshez.

Melyek a Calendly fő funkciói?

A Calendly időpontfoglalás-automatizálást, csapat-alapú ütemezést, integrációkat eszközökkel és CRM-ekkel, weboldalba ágyazható foglalásokat, automatikus emlékeztetőket, analitikát, többplatformos elérhetőséget, valamint magas szintű biztonságot és megfelelőséget kínál.

Mik a Calendly használatának előnyei és hátrányai?

Az előnyök közé tartozik a könnyű használat, a széles körű integrációk, az automatizáció és az időmegtakarítás. Hátrányként említhető a prémium csomagok ára és néhány testreszabási korlát.

Milyen alternatívái vannak a Calendly-nek?

Alternatívák többek között a Sprintful, Acuity Scheduling, YouCanBookMe, Doodle, 10to8, HubSpot Meetings, Setmore, Microsoft Bookings és Engageware.

Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.

Lucia Halašková
Lucia Halašková
Tartalomszerkesztő

Próbálja ki a Calendly integrációt a Post Affiliate Pro-val

Tapasztalja meg a zökkenőmentes időpontfoglalást és partnerkövetést a Calendly és a Post Affiliate Pro integrációjával. Indítsa el ingyenes próbaverzióját, és növelje vállalkozása termelékenységét még ma!

Tudjon meg többet

FormAssembly
FormAssembly

FormAssembly

Tudja meg, hogyan integrálhatja a FormAssembly-t a Post Affiliate Pro-val, hogy biztonságosan gyűjtse, kövesse és optimalizálja az egyedi űrlapokból származó ad...

4 perc olvasás
Integration AffiliateMarketing +3
Zenler
Zenler

Zenler

Ismerje meg, hogyan integrálhatja a Zenlert a Post Affiliate Pro-val, hogy regisztrációkat kövessen, automatizálja az értékesítési értesítéseket, és fejlessze p...

4 perc olvasás
Zenler Integration +3
Celery
Celery

Celery

Integráld a Celery e-kereskedelmi platformot a Post Affiliate Pro-val, hogy zökkenőmentesen kezeld az előrendeléseket, a közösségi finanszírozást és a partnerkö...

4 perc olvasás
Celery Integration +4

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface