Mik azok a Smartlinkek?
A Smartlinkek linkek egyszerűek. A SmartLink funkció lehetővé teszi, hogy több szalaghirdetés cél URL-jét állítson be minden szalaghirdetéshez. A Smartlink segít a forgalmat pazarlás nélkül hasznosítani. Ezzel az URL-lel átirányíthatja a forgalmat földrajzi hely, eszköz és egyéb célzási beállítások alapján.
A Smartlinks segítségével minden olyan felhasználó számára kiválasztunk egy ajánlatot, aki egyenként követi az ajánló linket. A hirdetések kiválasztása a hivatkozó link alapján automatikusan történik. Más szóval, a SmartLinks olyan kapcsolt linkek, amelyek nem egy adott termékre mutatnak.
Platformunk több tényezőt is figyelembe vesz, beleértve a felhasználói eszközöket, a felhasználó lokalizációját (GEO), és a kiválasztott ágazatot, hogy a felhasználók számára a legtöbb konverziót eredményező ajánlatot kínálja, amelyek nagyobb valószínűséggel eredményeznek fizetendő műveletet, például e-mailben vagy eladás. Smartlink opciónk lehetővé teszi, hogy a linkre/szalaghirdetésre kattintó látogató földrajzi helye és eszköze alapján automatikusan kiválasszon egy cél URL-t egy linkhez/szalaghirdetéshez.
A funkció aktiválása után további cél URL-eket adhat hozzá a szalaghirdetésekhez/linkekhez, és konfigurálhatja a feltételeket. A társult intelligens linkek átkattintási arány (CTR) linkeket biztosítanak, amelyek segítségével több konverziót generálhat.
Feltételek
- eszköz (táblagép, telefon, számítógép)
- ország (több választási lehetőség)
Ha a kattintást végző látogató teljesíti a meghatározott feltételeket, a látogató a megadott cél URL-re lesz átirányítva, amikor a linkre kattint.
Ha a látogató több cél URL-re vonatkozó feltételeknek is megfelel, akkor a cél URL-t a cél URL „Rangja” alapján választja ki a rendszer.
Ha egyetlen cél URL sem felel meg a feltételeknek, az alapértelmezett cél URL-t használja a rendszer.
Miért érdemes smartlinkeket használni az affiliate marketing kampányában?
A Smartlinks segítségével bevételre tehet szert bizonyos kampányok forgalmából, és a legmagasabb megtérülést érheti el. A különböző típusú látogatók számára használható ajánlatok ismerete hasznos lehet, ha megpróbáljuk kideríteni, hogy melyek konvertálnak jól.
Ez egyetlen hiperhivatkozás használatával érhető el. Csak adja meg partnereinek a promócióhoz szükséges linket, és ők terjeszthetik. Ezzel növelheti bevételi lehetőségeit.
Mindig megtekintheti a jelentések szakaszt, hogy mérje a konverziós arányokat, hogy bizonyos ajánlatok hogyan teljesítenek bizonyos látogatóknál, majd következetesebben alkalmazhatja ezeket az összes kampányban!
Tudásbázis források
Frequently asked questions
Mik azok a Smartlinkek?
A SmartLink funkció lehetővé teszik, hogy több szalaghirdetés cél URL-jét állítson be minden szalaghirdetéshez. Ezt a funkciót akkor használhatja, ha különböző cél URL-eket szeretne megcélozni a látogató eszköze és/vagy a látogató országa alapján (földrajzi célzás).
Miért előnyösek a Smartlinkek?
A Smartlink segítségével bevételre tehet szert bizonyos kampányok forgalmából, és a legmagasabb megtérülést érheti el.
A smartlink az interneten található hivatkozás, amely a tényleges objektumra mutat, és releváns információkat nyújt a felhasználóknak. Az affiliate marketing esetén a smartlinkek statisztikaként használhatók egy algoritmus által rangsorolva az ajánlatokat. Hozzáférhető források: SmartLinks, Post Affiliate Pro Linkek, Közvetlen linkelés, Összekapcsolt linkek, Link építés, Bejövő linkelés, Nyomon követési szoftver és Átirányítási Hivatkozás. Hozzon létre ingyenes fiókot a Post Affiliate Pro-nál.
A közvetlen linkelés az affiliate marketing egyik módszere, amely lehetővé teszi a közvetlen hivatkozást a termékekre, ajánlatokra. A Post Affiliate Pro által kínált DirectLinks funkció használata pozitív hatással lehet a Google-bejegyzéseire és növeli az SEO hatékonyságát. A technika előnye, hogy a látogatók nem tudják, hogy egy affiliate linkre kattintanak, és ez jutalékot generál. A Post Affiliate Pro ingyenes fiókot kínál ennek kipróbálására.
A link a weboldalak, dokumentumok és képek közötti kapcsolatot teremti, amelyen keresztül a felhasználó az objektumra juthat. Két típusa van: inaktív és aktív. Az inaktív hivatkozásra nem lehet kattintani, míg az aktívra igen. A link két objektumot köt össze, és fontos szerepet játszik az online marketingben is.