
CPS funkció
Mi az a CPS, hogyan használhatod a Post Affiliate Pro-ban, és milyen előnyöket jelent vállalkozásod számára – mindezt megtalálod ebben a cikkben.
Ismerje meg, hogyan működik a CPC (kattintásonkénti költség) hirdetési modell a Post Affiliate Pro-ban, hogyan követheti a kattintásokat, állíthat be jutalékokat, és profitálhat a célzott, költséghatékony affiliate marketingből.
A CPC egy hirdetési bevételi modell, amely a kattintásonkénti költséget jelenti (vagy PPC, pay per click). Ez a bevételi modell azon az elven működik, hogy a partnerek minden kattintás után fizetést kapnak a kereskedő hirdetésére, amely az ő oldalukon helyezkedik el. A CPC egy fontos mutató, amely segít átlátni a marketingkampány teljes költségét.
A kattintásonkénti költséget úgy számítják ki, hogy a marketingkampány teljes költségét elosztják a kattintások számával.
A kattintások követéséhez a Post Affiliate Pro-ban , a landoló oldalaknak tartalmazniuk kell egy kattintáskövető kódot. Ehhez legalább egy aktív kampánnyal kell rendelkeznie. A kattintáskövető kódot a weboldalába vagy landoló oldalaira illesztheti be, amelyet a kereskedői felületén a Tool > Integráció menüben talál.
Amikor egy látogató rákattint egy bannerre egy partner weboldalán, a rendszer az Ön landoló oldalára irányítja, ezen a követőkódon keresztül.
A Post Affiliate Pro minden partnerlink és banner kattintást nyomon követ. Alapértelmezés szerint jutalékot generál egyedi és ismételt kattintások esetén is, ha be van állítva „kattintásonkénti” jutalék. Ha csak egyedi kattintások után szeretne jutalékot fizetni, a kampánya kattintásjutalék-beállításaiban választhatja ezt az opciót. Ha a Post Affiliate Pro régebbi verzióját használja (<5.4.27.4), ezt ismételt kattintások elleni csalásvédelem beállításával érheti el. Erről bővebben a tudásbázisunkban olvashat.
A Post Affiliate Pro támogatja a CPM (ezer megjelenítés utáni költség) jutalékokat is. Ez azt jelenti, hogy a jutalékot csak akkor ítéli oda a rendszer, ha a bannerre legalább 1000-szer kattintottak. Ez a funkció szintén a kereskedői felületen aktiválható.
A CPC hirdetési modell alkalmazásának előnyei számos területen megmutatkoznak. Íme néhány módja, ahogyan a CPC maximalizálhatja vállalkozása lehetőségeit:
A CPC egy hirdetési bevételi modell, ahol a partnerek minden kattintás után fizetést kapnak a kereskedő hirdetésére. A CTR (átkattintási arány) azt mutatja meg, hogy hány felhasználó látta és kattintott a hirdetésre. A magas CTR azt jelenti, hogy a kampány népszerű a célközönség körében.
Nincs más dolga, mint kattintáskövető kódokat integrálni weboldalába/landoló oldalaira, és beállítani a jutalékokat a kampányai kattintásaira. A Post Affiliate Pro ezután képes minden kattintást feldolgozni, és jutalékot generálni a partnerek számára ennek megfelelően.
Mi az a CPS, hogyan használhatod a Post Affiliate Pro-ban, és milyen előnyöket jelent vállalkozásod számára – mindezt megtalálod ebben a cikkben.
A kattintásonkénti fizetés (PPC) egy online hirdetési modell, ahol a hirdetők minden egyes kattintásért díjat fizetnek, gyakran használják affiliate marketingbe...
A kattintásonkénti költség (CPC) modellben a partnerek minden egyes kattintás után keresnek pénzt bannereiken, szöveges linkjeiken vagy egyéb hirdetési anyagaik...