Probléma meghatározása
A partnerprogram menedzsereknek gyakran kell célzott partnercsoportokat elérniük – például kiválasztott személyeket –, anélkül, hogy az összes partnernek küldenének, vagy egyesével kellene hozzáadniuk a címzetteket. A Post Affiliate Pro hatékony eszközöket kínál a partnerek szűrésére és csoportosítására tömeges kommunikáció céljából.
E-mailek küldése a ‘Felhasználónév szerepel az alábbiak között’ szűrővel a Post Affiliate Pro-ban
Ha a partnerek csoportja nem rendelkezik közös profiljellemzővel (például program, ország vagy státusz), akkor is könnyedén elérheti őket:
- Lépjen a Partnerkezelőbe, és kattintson az “Összetett keresés” gombra.
- Válassza az “Egyedi szűrőmező hozzáadása” lehetőséget.
- Válassza a “Felhasználónév” mezőt, az “szerepel az alábbiak között” operátort, majd írja be a partnerek felhasználónevét (vesszővel elválasztva), akiket el szeretne érni.
- Mentse el ezt a szűrőt a későbbi használathoz.
- Amikor e-mailt ír (E-mailek → Üzenet küldése), válassza ki ezt az elmentett szűrőt, hogy pontosan ezeknek a partnereknek küldje az üzenetet.
Partnerek csoportosítása egyedi profilmező segítségével
Olyan esetekre, amikor rendszeresen szeretne csoportot elérni vagy dinamikusan módosítani a csoport összetételét:
- Lépjen a Beállítások → Partner regisztráció → Mezők menüponthoz.
- Adjon hozzá egy egyedi mezőt, például egy jelölőnégyzetet “Kiemelt partner” névvel (lásd útmutató
).
- Szerkessze minden érintett partner profilját, és állítsa be ezt az egyedi mezőt.
- Az Összetett keresésben szűrjön erre az egyedi mezőre (pl. “Kiemelt partner” bepipálva), és mentse le a szűrőt.
- Használja ezt a szűrőt csoportos e-mailek küldésekor.
Legjobb megoldás ismétlődő vagy dinamikus csoportokhoz (pl. VIP, regionális csapatok)
Ismétlődő vagy dinamikus csoportokhoz, például VIP-khez vagy regionális csapatokhoz, a leghatékonyabb megoldás egy “Partner típus” listbox egyedi mező létrehozása:
- Lépjen a Beállítások → Partner regisztráció → Mezők menüponthoz.
- Adjon hozzá egy új egyedi mezőt, és válassza a “Listbox” típust. Nevezze el például “Partner típusnak”.
- Adja meg azokat az opciókat, amelyeket meghatározni szeretne (például: “VIP”, “A csapat”, “B csapat”, “Európai régió”, “USA régió” stb.).
- Állítsa be minden partner számára a megfelelő csapatot/típust a profiljukban.
- Az Összetett keresésben szűrjön a “Partner típus” mezőre, és válassza ki a kívánt értéket (például minden “VIP” vagy egy adott csapat).
- Mentse le ezt a szűrőt, hogy később könnyen használhassa e-mailezéshez vagy csoportkezeléshez.
Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy rugalmasan kategorizálja partnereit, igény szerint frissítse a csoporttagságot, és néhány kattintással gyorsan kommunikáljon teljes csapatokkal vagy típusokkal.
Hibakeresés
- Ha a szűrő nem jelenik meg az e-mail címzettek listájában, ellenőrizze, hogy helyesen mentette-e el az Összetett keresésben.
- Ellenőrizze, hogy a felhasználónevek pontosan úgy szerepelnek, ahogy a rendszerben, szóköz nélkül.
- Egyedi mezők használatakor győződjön meg róla, hogy azok láthatóak és szerkeszthetőek mind a jelentkezési űrlapon, mind a partnerprofil szerkesztőben.
- Tömeges szerkesztéshez exportálja, majd importálja vissza a partneradatokat frissített egyedi mezőkkel, ha szükséges.
Legjobb gyakorlatok a partnerkommunikációhoz a Post Affiliate Pro-ban
- Használjon beszédes neveket az elmentett szűrőkhöz, hogy könnyen felismerje azok célját.
- Ideiglenes csoportokhoz a “felhasználónév szerepel az alábbiak között” szűrő gyors és hatékony.
- Ismétlődő vagy dinamikus csoportokhoz (például VIP, regionális csapatok) használjon “Partner típus” listbox egyedi mezőt, hogy hozzárendelje partnereit csoportokhoz, és ezek alapján szűrjön.
- Mindig tesztelje le szűrőjét egy próba e-maillel, hogy ellenőrizze a címzettek helyességét.
Mire tudok még szűrni a partnereket a Post Affiliate Pro-ban?
Az Összetett keresés szinte bármely partneradat mezőre enged szűrni: ország, jutalékcsoport, státusz, regisztráció dátuma, egyedi mezők stb. Kombinált szűrőkkel rendkívül célzott címzettlistákat hozhat létre kommunikációhoz, jelentéskészítéshez vagy bónuszkampányokhoz.
Hogyan tudom kezelni és frissíteni a meglévő partner szűrőket?
Az elmentett szűrők szerkeszthetők vagy törölhetők az Összetett keresés felületen. Dinamikus csoportokhoz frissítse az egyedi profilmezőket igény szerint, majd egyszerűen újra használja a szűrőt az új e-mail kampányoknál.
Lépésről lépésre útmutató: Egyéni partnercsoport e-mailezése
- Azonosítsa az elérni kívánt partnereket.
- Az Összetett keresésben szűrjön “Felhasználónév szerepel az alábbiak között” feltétellel (statikus listához), egyedi mező alapján (dinamikus csoporthoz), vagy “Partner típus” listbox mező szerint csapatokhoz, ismétlődő csoportokhoz.
- Mentse el a szűrőt egyedi néven.
- Lépjen az E-mailek → Üzenet küldése menüpontra, és válassza ki az elmentett szűrőt a “Előre definiált szűrő” alatt.
- Írja meg az üzenetet, majd küldje el.
Ez a megoldás leegyszerűsíti a partnerkommunikációt, és biztosítja, hogy csak a kívánt címzettekhez jusson el az üzenet, minimális kézi munkával.