
Keress 500 dollárt naponta affiliate marketinggel a Twitteren
Fedezd fel, hogyan kereshetsz napi 500 dollárt affiliate marketinggel a Twitteren, hirdetések vagy weboldal nélkül! Ismerj meg két bevált módszert: találj lelke...
Tanuld meg, hogyan használhatod hatékonyan a Twittert affiliate marketinghez. Építs valódi követőbázist, használd okosan a hashtageket, használd ki a Twitter hirdetések erejét, és elemezd a versenytársakat a maximális affiliate jutalék érdekében.
Az utóbbi időben gondolkodtál már azon, hogy közösségi médiát használj affiliate marketing kampányaidhoz? Több millió embert érhetsz el vele – és még ha csak egy töredékük is kattint az affiliate linkedre vagy meglátogatja a blogodat, az már komoly jutaléknövekedést hozhat. De melyik platformot válaszd? Facebook? Instagram? Vagy talán a Twittert?
A Twitter 192 millió napi aktív felhasználóval és napi 500 millió tweet-tel igazi nagyágyú. Ráadásul rengetegféle embert és céget találhatsz itt – hírességektől és politikusoktól kezdve a legnagyobb márkákon át a neves tudósokig.
Ami viszont kihívást jelenthet a Twitter használatában affiliate feladatokra, az az, hogy a platform egy kicsit másképp működik, mint a többi ismert oldal. De ne aggódj – mindent átbeszélünk, amit tudnod kell a Twitteren történő affiliate marketingről, és meglátod, valójában sokkal egyszerűbb, mint hinnéd.
Vágjunk is bele.
A Twitternek havonta körülbelül 330 millió aktív felhasználója van. Ez azt jelenti, hogy potenciálisan rengeteg ember posztol, olvas vagy oszt meg tweeteket nap mint nap. Ezért kiváló hely lehet új blogkövetők szerzésére vagy affiliate termékeid népszerűsítésére.
Ami azonban megkülönbözteti a Twittert a többi népszerű platformtól, az a karakterkorlát a posztoknál. Míg például Facebookon annyit írhatsz, amennyit csak szeretnél, a Twitteren mindössze 280 karakter áll rendelkezésedre, nem egyel több. Ez logikus is, hiszen a Twitter eredetileg a gyors hírmegosztásra készült. A rövid tweetek ideálisak voltak egy-egy esemény tömör leírására és azonnali közzétételére.
Hogyan érd el, hogy ennyire szűk keretek között is átkattintsanak blogodra és az affiliate linkedre? Ráadásul minden link (még a rövidített is) tovább csökkenti a rendelkezésre álló karaktereket!
Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a Twitter marketingből, lényegre törő, tömör bejegyzéseket kell készítened, amelyek azonnal választ adnak a követőid kérdéseire.
Ne gondold, hogy elég csak regisztrálni, megírni az első posztodat egy affiliate linkkel és várni, hogy özönleni kezdjenek a követők. Akármelyik platformról legyen szó, az üres profil, ami csak affiliate linkeket tartalmaz, spamnek minősül. Ehelyett szánj időt a profilod beállítására és a követőbázisod felépítésére. Hogyan kezdj hozzá? Íme hat fő lépés, amit érdemes követned a Twitteres marketing indulásához.
Amint valaki rákattint a profilodra, rögtön a fotódat és a bio-dat látja – és ez alapján dönt arról, hogy követ-e vagy sem. Mivel ma már a Twitter fiókok közel felét botoknak gyanítják, az emberek joggal óvatosak egy üres, fotó és leírás nélküli profillal szemben. Gondold át, hogyan tudod megmutatni a személyiséged és követésre buzdítani az embereket mindössze 160 karakterben.
Ha van weboldalad vagy blogod, amit szeretnél, hogy mások meglátogassanak, azt is érdemes megadni a bio-ban – de légy óvatos. Ez ugyanis jelentősen csökkenti a felhasználható karakterek számát, ezért gondold át, mit írsz, amikor először találkoznak veled a követőid.
A Twitter egyik nagy előnye, hogy bárki megnézheti a profilodat, sőt, üzenetet is küldhetsz bárkinek – anélkül, hogy előtte „barátok” lennétek. Ez azonban nem jelenti azt, hogy bátran spamelhetsz affiliate linkekkel másokat. Mint minden más közösségi csatornán, először itt is kapcsolatot kell építened a releváns területek Twitter felhasználóival – és ehhez az aktivitás és a segítségnyújtás a leghatékonyabb út.
Keresgélj csevegéseket vagy beszélgetéseket, amelyek kapcsolódnak céged céljaihoz, és légy aktív ott – válaszolj tweetekre, tegyél fel kérdéseket, ossz meg mások bejegyzéseit. Jó ötlet követni azokat is, akik hasonló témákról posztolnak, és gyakran reagálni rájuk – így profilod láthatóbbá válik a követőik számára is, akik szintén kíváncsiak lehetnek rád.
Később, amikor már növekszik a követőszámod, fordíts időt az ő bevonásukra is – például ha valaki retweeteli a posztod, reagálj rá egy válasszal vagy egyszerűen csak kedveld a bejegyzésüket.
Ahhoz, hogy affiliate eladásokat generálj a Twitterről, először is kell egy közönség, akinek bemutathatod az új terméket vagy szolgáltatást. Persze, elkezdhetsz „a semmibe” posztolni, de kicsi az esélye, hogy ebből kattintás lesz – sokkal valószínűbb, hogy a Twitteren megjelenő milliónyi poszt között elveszik a bejegyzésed. Ráadásul a felhasználók gyakran megnézik, hány követője van egy profilnak, és követi-e azt valaki az ismerőseik közül.
Itt jöhet a kísértés, hogy „követőcsomagot” vásárolj az internetről, hogy jobb színben tűnj fel – de ez rossz ötlet. Ezekben a csomagokban legtöbbször csak hamis vagy inaktív fiókok vannak, amit a Twitter felhasználók messziről kiszúrnak. Ha 20 ezer követőd van, de senki sem reagál semmire, amit írsz, akkor egyértelmű, hogy ezek a „követők” nem is léteznek.
Nincs tehát rövidebb út. Ha olyan követőket akarsz, akik tényleg reagálnak a posztjaidra és kattintanak az affiliate linkjeidre, akkor időt és energiát kell fektetned a közösségépítésbe – kövesd a témádhoz kapcsolódó fiókokat, retweetelj a termékedhez illeszkedő bejegyzéseket, és segíts másoknak.
Biztosan tudod, hogyan működnek a hashtagek a Twitteren. Ha rákattintasz egy hashtagre, azonnal megkapod az összes olyan posztot, ahol azt a hashtaget használták, és tetszés szerint rendezheted is őket. Így például, ha csak egy adott témáról szeretnél posztokat olvasni, a hashtagekkel könnyedén megtalálod őket anélkül, hogy ezer másik bejegyzést kellene átböngészned.
Ha azt szeretnéd, hogy mások is ilyen könnyen megtalálják a bejegyzéseidet, nagyon fontos, hogy megtanuld helyesen használni a hashtageket. Hogyan találhatsz relevánsakat? Egyszerű – nézd meg, milyen szavakat vagy kifejezéseket használnak rendszeresen mások vagy cégek a témádban. Kereshetsz a termékedhez kapcsolódó gyakori kifejezésekre is, majd ezeket kicsit módosítva könnyebben elérhetővé teheted a követőid számára a többi posztodat is.
Ne ess azonban túlzásba – mindannyian láttunk már olyan posztokat, ahol 10 vagy több, alig kapcsolódó hashtag volt, ugye? Nem szeretnéd, ha a tartalmad ilyen spam jellegű lenne – ezért egy posztban ne használj kettőnél több hashtaget.
Ha van némi pénzed, amit marketingre szánsz, a Twitter Ads segítségével is népszerűsítheted a posztjaidat és forgalmat terelhetsz a profilodra. A „Promoted Tweets” opcióval a tweetjeid megjelenhetnek a keresési eredményekben vagy olyan felhasználók hírfolyamában, akik egy adott témát követnek vagy nemrég keresetek rá bizonyos hashtagekre.
A promóciós tweetek pontosan úgy működnek, mint a normál tweetek – lehet őket kedvelni, megosztani vagy hozzászólni. Az egyetlen különbség, hogy a bal felső sarokban a „Promoted” (Hirdetett) felirat lesz látható. Egy tweet promóciójának költsége 0,50 és 2,00 USD között mozog minden első interakcióért, így ez nagyon hasznos lehet, ha több emberhez szeretnéd eljuttatni a posztjaidat.
Nem csak a bejegyzéseid promótálására hagyatkozhatsz – a Twitter Ads beállításokban videók promóciójára, applikáció letöltések növelésére vagy márka ismertség építésére is indíthatsz kampányokat.
Tudod, mi még szuper hasznos a Twitterben? A platformon könnyen megnézheted, mit csinálnak a versenytársaid, és tanulhatsz a sikereikből vagy hibáikból. Csak keresd meg a profiljukat, kövesd be őket, és figyeld, mit posztolnak. Milyen hashtageket használnak? Hogyan népszerűsítik a posztjaikat? Hány retweet vagy hozzászólás van a profiljukon?
A bejegyzéseik elemzésével megtudhatod, mi működik (és mi nem) náluk – majd ezeket az ötleteket saját profilodra szabhatod.
Lehet, hogy nem olyan erőteljes, mint a Facebook vagy az Instagram, de a Twitteren is könnyedén találhatsz új követőket és új módokat blogod vagy csatornád népszerűsítésére – így végül több eladást is szerezhetsz. Lehet, hogy eleinte szokatlan lesz rövid, de mégis hatékony tweeteket írni a közönségednek, de amint belejössz, a megfelelő emberek elérése, a márkaismertség növelése vagy a követőid elkötelezése és naprakészen tartása már gyerekjáték lesz.
A Twitter karakterkorlátai és valós idejű interakciói miatt elengedhetetlen rövid, figyelemfelkeltő posztokat készíteni, és aktívan kapcsolatot építeni a sikeres affiliate marketinghez a platformon.
Töltsd ki a profilod, vegyél részt releváns beszélgetésekben, adj értéket, használd helyesen a hashtageket, és kerüld el a rövidítéseket, mint például a hamis követők vásárlását, ha hiteles, elkötelezett növekedést szeretnél.
Igen, a Twitter hirdetések segítenek a tartalmad célzott közönséghez való eljuttatásában, így költséghatékonyan növelheted a profilod és az affiliate ajánlataid forgalmát, ha stratégiával használod őket.
Kerüld a spam profilokat, hashtag túlhasználatot és hamis követők vásárlását. A legjobb eredmények érdekében a valódi elköteleződésre, minőségi tartalomra és következetes interakcióra összpontosíts.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Készen állsz, hogy magasabb szintre emeld affiliate stratégiádat? Fedezd fel a szakértői eszközöket és tippeket, hogy maximalizáld Twitter marketing sikereidet.
Fedezd fel, hogyan kereshetsz napi 500 dollárt affiliate marketinggel a Twitteren, hirdetések vagy weboldal nélkül! Ismerj meg két bevált módszert: találj lelke...
Ismerd meg a szakértői stratégiákat, amelyekkel a Facebookot, az Instagramot, a Twittert, a Pinterestet és a Snapchatet kihasználva növelheted az affiliate mark...
Ismerj meg két hatékony módszert, hogyan használd a Twittert affiliate marketing célokra. Tanuld meg, hogyan kapcsolódj potenciális vásárlókhoz a Twitter kereső...