Népszerűsítse affiliate linkjeit ezekkel a nem szokványos módszerekkel

Népszerűsítse affiliate linkjeit ezekkel a nem szokványos módszerekkel

AffiliateMarketing Promotion DigitalMarketing AffiliateLinks

Ha valódi pénzt szeretne keresni affiliate marketingből, jól átgondolt stratégiákra lesz szüksége.

Biztosan hallott már olyan affiliate marketingszakemberekről, akik havonta akár 10 000 dollárt is keresnek. Azonban ahhoz, hogy sikert érjen el ezen a területen, különféle promóciós módszereket kell ismernie és használnia, beleértve a nem szokványos megoldásokat is.

Tehát mik a különböző lehetőségek affiliate linkek népszerűsítésére?

Mielőtt belevágnánk, el kell magyaráznunk néhány szabályt. Ezek alkalmazásával kihozhatja a legtöbbet mind a hagyományos, mind a nem szokványos promóciós csatornákból az affiliate eladások növeléséért.

Promote your affiliate links with these non-standard methods

Hogyan népszerűsítse sikeresen affiliate linkjeit?

A affiliate linkekből származó pénz nem terem a fán. Nem csak arról van szó, hogy mindenhová elhelyezünk egy-egy linket. Ezt bárki megteheti. Ehelyett érdemes olyan csatornákat és kommunikációs formákat építeni vagy használni, amelyek valóban meggyőzik a közönségét a cselekvésről. Nemcsak azt szeretné, hogy rákattintsanak a linkre, hanem azt is, hogy ténylegesen konvertáljanak. Ehhez pedig minőségi forgalomra van szükség.

1. szabály: Ismerje a piacát

Keresse meg az ideális vásárlót minden termékhez vagy szolgáltatáshoz. Miért lenne szüksége a vevőnek a termékre, és pontosan hogyan segíthet neki? Hogyan oldhatja meg a problémáit?

Azt is érdemes meghatároznia, hogy vállalkozások vagy magánszemélyek számára értékesíti a terméket. Így jobban tudja bemutatni az értékét, és meggyőzőbb üzenetet alkothat.

2. szabály: Igazítsa a csatornát a közönséghez

Ugyanazokat a csatornákat használná üzleti szoftverek és számítógépes játékok népszerűsítésére? Vagy inkább készítene egy szoftver-összehasonlító cikket az egyikhez, és videós értékelést a másikhoz?

Ha ismeri a közönségét, tudja, mely csatornákat használják. Érdemes azt is megtudni, hogy a döntéshozatal melyik szakaszában látogatják a különböző csatornákat. Így ki tudja választani az alsó tölcséres csatornákat, és növelheti a termék eladásának esélyét.

3. szabály: Ne spammeljen, teremtsen értéket

Ne helyezzen el linkeket közösségi médiában vagy fórumokon, ha nem tekinti a közönség szakértőnek az adott témában. Olyan, mintha szívességet kérne egy idegentől.

Készítsen értékes tartalmat és tippeket, majd ezután ajánlja a megvásárlásra érdemes terméket.

Affiliate linkek népszerűsítési csatornái, amelyeket valószínűleg nem ismer

Ha már végigment a legnépszerűbb affiliate csatornákon , akkor lehet, hogy újabb lehetőségeket kell keresnie. Néha a Facebook, blogposztok, Adwords vagy Bing hirdetések nem elegendőek.

Mit próbálhat ki még?

TikTok

A TikTok – egy új, Kínából származó videómegosztó közösségi hálózat – növekedése valóban figyelemre méltó. Az alkalmazás lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy 15 másodperces, zenével aláfestett videókat készítsenek. Az Apptrace szerint a TikTok alkalmazás jelenleg 141 országban érhető el, és ezek közül 135-ben a 25 leggyakrabban letöltött alkalmazás közé tartozik. Becslések szerint az alkalmazásnak 800 millió aktív felhasználója van .

Promote your affiliate links with these non-standard methods

Milyen lehetőségek vannak ott affiliate linkek népszerűsítésére?

Jelenleg linket adhat hozzá a profiljához. De ha már több követője van a TikTok-profilján, megpróbálhatja említeni a promóciós kódokat a videóiban. Ehhez a promóciós partnertől kell kapnia egy személyes kedvezményes kódot, amely az affiliate azonosítójához kapcsolódik.

A fizetett hirdetési lehetőségek tekintetében a TikTok még csak a kezdeti szakaszban jár, amikor kialakítja ajánlatát. Jelenleg inkább promóciós kódot tud említeni, mint linket elhelyezni. Az aktuális hirdetési formátumok a következők:

  • TopView/ Brand Takeover – teljes képernyős hirdetések, amelyek azonnal elindulnak, amikor a felhasználó belép az alkalmazásba.
  • In-Feed Ads – a felhasználó hírfolyamában jelennek meg automatikusan lejátszódó, hangos videóként, akár 60 másodperc hosszúak is lehetnek. A felhasználók kedvelhetik, kommentelhetik, megoszthatják, követhetik, vagy saját videót készíthetnek ugyanazzal a háttérzenével.
  • Branded Hashtag Challenge – márkák indíthatnak kampányt egy adott hashtag köré szervezve, és ösztönözhetik a felhasználókat, hogy készítsenek videókat a témában. Az ilyen kampányok átlagos elköteleződési aránya 8,5% a kedvelések, hozzászólások és megosztások révén.
  • Branded Effects – Egyedi matrica vagy szűrő, amelyet a tartalomkészítők használhatnak a videóikban.

További információkat a TikTok hirdetési lehetőségeiről itt talál .

Slack csoportok

A Slack általában üzleti üzenetküldőként ismert.

Azonban kevesen tudják, hogy ez az eszköz közösségek közötti tudásmegosztásra is remekül használható. Több mint 400 csoporthoz csatlakozhat ingyenesen, így a specializációk tárháza szinte végtelen. Találhat csoportokat termékfejlesztésről, designról, UI-ról, UX-ről és IT-ról. De vannak online marketinggel, HR-rel és pénzügyekkel foglalkozó közösségek is.

A Slack csoportok teljes listáját itt találja. Ne felejtse el rendszeresen keresni új csoportokat, mert folyamatosan jönnek létre újak.

Ha talál megfelelő csoportokat, csatlakozzon hozzájuk, járuljon hozzá a közösséghez, és időnként csempésszen be affiliate linkeket.

WhatsApp csoportok

Ez hasonló a Slackhez. A legtöbben hallottak már arról, hogy a WhatsApp kommunikációs csatornaként működik, amely helyettesítheti a telefonhívásokat és SMS-eket. Azt viszont kevesebben tudják, hogy tematikus csoportokhoz is lehet csatlakozni. Például vannak olyan csoportok, amelyekben vásárlási ajánlatokat osztanak meg. Ez azt jelzi, hogy megengedett eladási információkat megosztani, és így affiliate linkeket is népszerűsíteni.

Kell magának keresni a csoportokat? Nem feltétlenül, valaki már megtette ezt Ön helyett. A legjobb WhatsApp csoportok listáját itt találja .

Solo hirdetések

A solo hirdetések lényegében kattintás alapú hirdetések. Ebben az esetben olyanoktól vásárol kattintásokat, akik e-mail listákkal rendelkeznek. Ezt hívják e-mail blastnak is. Egyszerűen fogalmazva, olyan eladótól vásárol, aki egy vagy több listát tulajdonol egy adott területen, és meghatározott számú kattintásért fizet. Minél több kattintást szeretne, annál magasabb az ár.

Ezt a módszert használhatja eladásra vagy saját e-mail listája bővítésére is. Az együttműködés során meg tudja beszélni, hova helyezze el a linkjeit.

Ha solo hirdetést vásárol egy eladótól, általában közösen egyeznek meg az e-mail blast időpontjában, amely tartalmazza az affiliate linkjét. Az e-mail szövegét is elő kell készítenie. A siker érdekében célszerű figyelmet felkeltő és informatív tárgyat választani.

Hol találhat solo hirdetés eladókat

Kereshet weboldalakat, ahol solo hirdetés eladók listáit találja. Ha szeretné ezt a lépést kihagyni, az Udimi kiváló kiindulópont a solo hirdetésekkel való ismerkedéshez.

Egy másik lehetőség, hogy posztot ír a Warriorforumon , amely a digitális marketingesek fóruma. Itt érdeklődhet, ismer-e valaki jó listát, és megjelölheti, milyen típusú lista érdekli.

Az is egy lehetőség, hogy saját maga keres hirdetőket, ha rákeres a Google-ben a saját piacához kapcsolódó kulcsszavakra. Mindkét módszer időigényes, de így könnyen megtalálhatja a termékéhez legjobban illő hirdetőket.

Ahhoz, hogy hatékonyan népszerűsítse affiliate linkjeit ezen a csatornán, érdemes több hirdetőt is kipróbálni, és előzetesen tájékozódni az egyes e-mail listák minőségéről.

Videós termékbemutatók

Míg a termékértékelések elterjedt módszerei az affiliate linkek népszerűsítésének, a termékbemutató videók kevésbé gyakoriak. Ez az Ön előnye lehet.

A termék használat közbeni bemutatása több okot ad a közönségnek a vásárlásra. Hogy ez a módszer valóban működjön, érdemes:

  • Telepakolni a videót “hogyan csináld” válaszokkal
  • Bemutatni a felhasználók szemszögéből lehetséges helyzeteket
  • Ismertetni a lehetséges előnyöket és hátrányokat
  • Megemlíteni egy kuponkódot a videó során
  • Affiliate linket tenni a videó leírásába
  • Megmutatni, miben maradnak el a versenytárs termékek

Affiliate linkek eredményeinek nyomon követése

Az affiliate linkek népszerűsítésének új lehetőségeinek kipróbálása az egyik dolog. Az eredményességük követése pedig a másik. A rengeteg lehetőség és hirdetési formátum között igazítania kell a követési technikát a választott promóciós módszerhez.

A leggyakrabban használt követési formák:

  • Böngésző cookie követés
  • HTML5 cookie követés
  • Flash cookie követés
  • IP-cím követés
  • Alternatív követési módszerek:
    • Megjelenéskövetés
    • Élethosszig tartó jutalékok
    • Akciókövetés
    • Termékenkénti követés
    • Kuponkövetés
The top countries which use Post Affiliate Pro

Gyakran ismételt kérdések

Melyek a nem szokványos módszerek az affiliate linkek népszerűsítésére?

A nem szokványos módszerek közé tartozik például a TikTok, Slack és WhatsApp csoportok használata, solo hirdetések, valamint videós termékbemutatók alkalmazása, amelyek segítségével új közönségeket érhet el, és növelheti affiliate eladásait a hagyományos csatornákon túl.

Hogyan segíthet a TikTok az affiliate linkek promóciójában?

A TikTok lehetővé teszi, hogy affiliate linkeket adjon a profiljához, említsen promóciós kódokat videóiban, és egyedi hirdetési formátumokat használjon, mint például a TopView, In-Feed Ads, Branded Hashtag Challenges és Branded Effects, hogy bevonja a felhasználókat és növelje a konverziókat.

Mik azok a Slack és WhatsApp csoportok az affiliate marketingben?

A Slack és WhatsApp csoportok online közösségek, ahol releváns csoportokhoz csatlakozhat, értéket adhat hozzá, és stratégiailag megoszthatja affiliate linkjeit egy olyan célközönséggel, amely érdeklődik az Ön témája iránt.

Mik azok a solo hirdetések, és hogyan működnek az affiliate marketingben?

A solo hirdetések olyan kattintás alapú kampányok, amelyek során e-mail listával rendelkező eladóktól vásárol e-mail kiküldést. Ez a módszer segít gyorsan elérni egy adott célcsoportot, és hatékony lehet affiliate ajánlatok népszerűsítésére vagy saját listaépítésre.

Hogyan mérhető az affiliate linkek promóciójának eredményessége?

Az eredmények nyomon követéséhez használjon böngésző cookie-kat, HTML5 és Flash cookie-kat, IP követést, megjelenéskövetést, élethosszig tartó jutalékokat, akciókövetést, termékenkénti követést és kuponkövetést, hogy mérje, mely csatornák és módszerek hozzák a legjobb eredményeket.

Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.

Lucia Halašková
Lucia Halašková
Tartalomszerkesztő

Növelje affiliate marketing sikereit

Ismerje meg az affiliate linkek népszerűsítésének innovatív, nem szokványos módszereit, és növelje eladásait. Tanuljon meg használható stratégiákat, hogy új közönségeket érjen el és maximalizálja konverzióit.

Tudjon meg többet

9 affiliate marketing titok, amivel több pénzt kereshetsz
9 affiliate marketing titok, amivel több pénzt kereshetsz

9 affiliate marketing titok, amivel több pénzt kereshetsz

Ismerd meg azt a 9 bevált affiliate marketing titkot, amelyek növelik bevételed. Tanuld meg, hogyan válaszd ki a megfelelő piacot, építs forgalmat, készíts konv...

10 perc olvasás
AffiliateMarketing DigitalMarketing +3
Hogyan fejleszthető egy partnerprogram promóciók segítségével
Hogyan fejleszthető egy partnerprogram promóciók segítségével

Hogyan fejleszthető egy partnerprogram promóciók segítségével

Ismerje meg, hogyan növelheti partnerprogramja eredményességét stratégiai promóciókkal és különleges ajánlatokkal. Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat a cashbac...

9 perc olvasás
AffiliateMarketing Promotions +6

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface