
10 fajta affiliate marketing tartalom 2025-re
Nehéz affiliate marketing tartalom ötletekkel előállni? Nézd meg listánkat, amely tele van affiliate tartalom ötletekkel, és meríts inspirációt.
Fedezz fel hat bizonyított módszert, amivel kihozhatod a legtöbbet affiliate marketing költségvetésedből: közösségi hirdetések, influenszerek, egyedi ajánlatok, landing oldalak fejlesztése és megfelelő eszközök kiválasztása.
Jó lenne, ha marketingesként korlátlan költségvetés állna a rendelkezésünkre, és sosem kellene aggódnunk a kampányokra költött pénz miatt. De valószínűleg még az olyan óriásoknak sincs ilyen luxusuk az affiliate iparban, mint az Amazon Associates vagy a CJ Sales. A jelenlegi pandémiás időkben pedig minden fillérnek még nagyobb jelentősége van. Szóval ha épp azon töröd a fejed, hogy „Hová költsem az affiliate költségvetésemet?”, nem vagy egyedül.
Több száz csatorna áll rendelkezésedre az affiliate marketinghez , és még több eszközt vásárolhatsz, hogy csökkentsd a munkaterhedet. De akkor mégis, mire érdemes a nehezen megkeresett pénzedet elkölteni, hogy a legjobb eredményt érd el?
Ebben a blogbejegyzésben hat olyan lehetőséget mutatunk be, amelyekbe érdemes lehet időt és pénzt fektetni.
Manapság már nem titok, hogy érdemes közösségi média fiókot létrehozni ahhoz, hogy hírt adj termékeidről vagy ajánlataidról, ha azt szeretnéd, hogy a márkád ismertté váljon. Ha releváns tartalmat készítesz, rendszeresen posztolsz és kapcsolatot tartasz a követőiddel, lassan nevet szerezhetsz magadnak a választott piaci résben. De mit tehetsz még, hogy márkádat mások elé tárd? A válasz: használj közösségi média hirdetéseket.
Akár azt szeretnéd, hogy márkád láthatósága nőjön a piacon, akár azt, hogy olyan embereket találj, akik megfelelnek az ideális célközönségednek, vagy egyszerűen csak növelnéd az eladásokat, egy hirdetési kampánnyal milliók elé kerülhetsz. Ami a közösségi hirdetéseket hatékonyabbá teszi a hagyományos hirdetéseknél, az a célzott megjelenés. Ha terméked vagy szolgáltatásod egy adott csoportnak szól, meghatározhatod, kik lássák a hirdetéseid. Kijelölheted a célcsoport életkorát, lakhelyét, munkakörét, hobbijait és érdeklődési körét. Így csak azoknak jelennek meg a bejegyzéseid vagy videóhirdetéseid, akiket valójában érdekelhetnek.
A Twitteren például elősegítheted, hogy posztjaid megjelenjenek azok keresési eredményei vagy hírfolyamaiban, akik egy adott témára vagy hashtagre kerestek rá nemrég. A Facebookon pedig akár carousel hirdetést is létrehozhatsz, amelybe akár 10 képet vagy videót is beilleszthetsz termékeidről.
Félsz attól, hogy a közösségi hirdetések túlságosan megterhelik a költségvetésed? Valójában ez nem gond – könnyedén nyomon követheted , mennyit költöttél hirdetésekre a hirdetési felületen belül. Ha szűkös a büdzséd, érdemes napi hirdetési költési limitet vagy egy fix összeget beállítani, amit el tudsz különíteni a hirdetés teljes időtartamára. Így a hirdetések minden nap leállnak, miután elérték a beállított limitet. Így elkerülhető a túlköltés.
Ha többet szeretnél kihozni a marketing költségvetésedből, érdemes elgondolkodni niche influenszerekkel való együttműködésen. Miért érdemesebb őket választani a „nagy nevek” helyett, akiknek milliós követőbázisuk van? Először is, egy híres Instagram-sztár vagy ismert blogger felkérése a terméked reklámozására nagyon drága lehet. Ráadásul, bár a követőszámuk impozáns, az elköteleződési arányuk sokkal alacsonyabb lehet. Ez azt jelenti, hogy jóval kevesebben látják, és még kevesebben reagálnak a posztokra ahhoz képest, amennyit fizettél.
Ezzel szemben, ha egy technológiai rajongót vagy feltörekvő bloggert kérsz fel, akinek „csak” 10-30 ezer követője van, jóval kedvezőbb költséggel dolgozhatsz, miközben hasonló eredményeket érhetsz el. A mikro-influenszerek és niche követők általában nagyon aktívak, valóban érdeklődnek a témájuk iránt, és rendszeresen reagálnak az influenszerek bejegyzéseire. Nem tekintik őket hírességeknek, inkább barátként, így a tőlük származó ajánlásokat sokkal nagyobb eséllyel fogadják meg a követők.
És mivel a mikro-influenszerekkel való együttműködés sokkal olcsóbb, akár gyakrabban is dolgozhatsz velük. Emellett több niche influenszert is elérhetsz, és nem kell egyetlen személyre támaszkodnod.
A vásárlók szeretik a kedvezményeket, a kuponokat és az egyedi „csak most” promóciókat. Lehet, hogy már eldöntötték, hogy megvásárolják a terméket vagy szolgáltatást, de sokan előtte gyorsan utánanéznek, található-e kupon vagy akció, amellyel pénzt spórolhatnak, mielőtt a „Megrendelés megerősítése” gombra kattintanak. Ha pedig kupon elérhető a affiliate blogodon vagy weboldaladon, az hármas győzelem – a vásárló örül, hogy kevesebbet fizet vagy valami extrát kap, az affiliátod jutalékot keres , te pedig eladást realizálsz.
A kuponok és kedvezmények különösen akkor működnek jól, ha új terméket szeretnél kipróbáltatni az emberekkel. Ha nem ismerik eléggé, vagy drágának találják, lehet, hogy haboznak rákattintani az affiliate linkre és megvenni. De ha kedvezményt vagy valami extra ajánlatot kínálsz az első vásárlás mellé, nagyobb eséllyel kockáztatnak.
Még jobb, ha a „speciális ajánlatot” vagy egyedi kedvezménykupont a legjobban teljesítő affiliátjaidnak adod jutalmul. Ha olyat tudnak kínálni, amit más nem, az biztosan felkelti a követőik figyelmét, így még többet kereshetnek.
A vásárláshoz a felhasználóknak először a landing oldaladra kell eljutniuk, majd ott megerősíteniük a rendelésüket. De ha az oldal zsúfolt, lassan töltődik be, vagy a termékleírások (és árak) eltérnek attól, amit az affiliate oldalán láttak, könnyen előfordulhat, hogy elhagyják az oldalt anélkül, hogy vásárolnának. Ha azt látod, hogy az affiliate partnereid jelentik a linkjeikre érkező kattintásokat, de nem látsz konverziókat, érdemes alaposabban megvizsgálni a landing oldalt , és úgy alakítani, hogy egyszerűbb legyen a vásárlók számára.
Alapvető szempontok, amiket érdemes ellenőrizni:
Ezután érdemes különböző elemeket (CTA gomb, címsor, színek, szöveg) A/B tesztelni. Ezek a tesztek sokat elárulnak arról, mit kedvelnek az oldalad látogatói, így könnyebben igazíthatod az oldalt az elvárásaikhoz.
Ha sikeres affiliate kampányokat szeretnél futtatni és átlátni az affiliátjaidat, szükséged lesz néhány hasznos eszközre, hogy egyszerűbbé tedd a mindennapi feladatokat. Persze, technikailag mindent megcsinálhatnál kézzel is, anélkül, hogy előfizetnél valamilyen szoftverre. De a közösségi média posztolása, a hirdetési eredmények követése, hírek küldése affiliátoknak, influenszerekkel való kapcsolattartás, a landing oldalak mérőszámainak figyelése – mindez együtt rengeteg munka egy embernek.
Itt jönnek képbe a megfelelő eszközök. Például egy email marketing platformmal nem kell aggódnod a hírlevelek manuális kiküldése miatt – beállíthatsz automatizált email sorozatokat, amelyek pontosan a kívánt időben érkeznek a feliratkozókhoz. Ha túl sok időt töltesz a közösségi média posztolásával, a mérőszámok követésével, egy közösségi médiás ütemező segíthet, hogy következetesen posztolj, és minden fontos mérőszámot egy helyen láss.
A kampányaid összes releváns adatának összegyűjtéséhez és az affiliátok kezeléséhez szintén léteznek hasznos eszközök.
A Post Affiliate Pro automatikusan gyűjti össze az affiliate csatornáid minden adatát, és tárolja azokat a platformon belül, így soha többé nem kell aggódnod a legutóbbi kampányod vagy az affiliátjaid teljesítményének eredményei miatt. Sőt, akár a jutalékok és teljesítmény alapú jutalmak kifizetését is átadhatod a rendszernek – csak hozz létre egy fizetési ütemezést az affiliátjaidnak, és minden alkalommal, amikor a feltételek teljesülnek, automatikusan megtörténik az utalás.
A piacon rengeteg eszköz található, így könnyű elveszni abban, hogy pontosan mire van szüksége a programodnak. Ezért érdemes először kipróbálni néhányat, hogy lásd, valóban segítik-e a mindennapi munkádat, majd kiválasztani a legmegfelelőbbeket.
Az affiliate marketing talán az egyik legolcsóbb marketing stratégia, de ez nem jelenti azt, hogy ne kellene odafigyelned a költségvetésedre. Akár közösségi média hirdetéseken keresztül népszerűsíted a márkád, akár influenszert bérelsz kampányhoz, mindenképpen költségekkel jár – ráadásul nem garantál biztos eredményt, ezért előtte mindig tájékozódj.
Ha azonban a fenti stratégiák közül egyet vagy többet is beindítasz, azt tapasztalhatod, hogy nemcsak a ráfordításaid térülnek meg többszörösen, hanem az ügyfelek és affiliátok is elégedettebbek lesznek.
A közösségi média napjainkban a legtöbb vállalat számára a siker egyik legmeghatározóbb tényezője.
Az affiliate marketing az egyik legkedvezőbb árú marketing stratégia. Minimális erőfeszítéssel és jelentős eredményekkel a legjobb megtérülést biztosítja a befektetésednek.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Ismerd meg, hogyan segíthetnek az okos stratégiák és a megfelelő eszközök, hogy a legtöbbet hozd ki affiliate marketing költségvetésedből. Optimalizáld kiadásaidat és maximalizáld eredményeidet még ma.
Nehéz affiliate marketing tartalom ötletekkel előállni? Nézd meg listánkat, amely tele van affiliate tartalom ötletekkel, és meríts inspirációt.
Ismerd meg azt a 9 bevált affiliate marketing titkot, amelyek növelik bevételed. Tanuld meg, hogyan válaszd ki a megfelelő piacot, építs forgalmat, készíts konv...
Ismerd meg a szakértői stratégiákat, amelyekkel a Facebookot, az Instagramot, a Twittert, a Pinterestet és a Snapchatet kihasználva növelheted az affiliate mark...