Hogyan találjunk partnereket - 1. rész: Első lépések

Hogyan találjunk partnereket - 1. rész: Első lépések

AffiliateMarketing AffiliateProgram BusinessGrowth BrandBuilding

Az internet tele van „jól bevált, garantált útmutatókkal” a sikeres partnerüzlet kiépítéséhez. Mi is közzétettünk nemrég egy egyszerű útmutatót 10 tippel, hogyan találhat partnereket termékei értékesítéséhez .

Íme néhány kiemelésre érdemes módszer.

Tegye láthatóbbá partnerprogramját

Helyezzen el egy hivatkozást partnerprogramjára weboldalán. Ezzel növeli annak esélyét, hogy több potenciális ügyfél felfigyel az ajánlatára, és jelentkezik is rá.

Szólítsa meg a szakterülete hálózati szereplőit

Küldjön nekik személyre szabott ajánlatokat, kérje fel őket a partnerprogramja népszerűsítésére. Keresse fel azokat a weboldalakat, amelyek a legjobban kiegészítik szolgáltatását vagy termékét, és írjon nekik e-mailt, hogy csatlakozásra ösztönözze őket .

Two primary ways of categorizing influencers

Készítsen világos szabályzatot a programjához

Hozzon létre egy oldalt a program legfontosabb jellemzőivel. Ne feledje az alábbi fő pontokat:

  • jutalékok (mennyit keres a partner egy adott termék eladásán),
  • cookie élettartama (napok, hónapok),
  • ki kapja a jutalékot (az első, utolsó vagy mindkét ajánló partner) - kifizetés (mikor, hogyan).

Kínáljon vonzó jutalékot

Legyen nagylelkű, kínáljon motiválóan magas jutalékot partnereinek . Kerülje az alacsony, 5-10%-os jutalékokat, hacsak a termékei nem nagyon drágák; igyekezzen 25-30%-hoz közelíteni a jutalék mértékét.

Legyen kiváló a terméke

Még a magas jutalék sem elég: olyan nagyszerű termékkel/szolgáltatással kell rendelkeznie, amely valóban sok vásárlót vonz és elsősorban a partnerei számára is vonzó.

Ne értse félre! Kitartunk tanácsaink mellett, és továbbra is hisszük, hogy bárki számára hasznosak lehetnek, aki szeretne betörni a partnermarketing világába. Másrészt itt az ideje mélyebbre ásni és az alapokkal kezdeni. Íme tehát, amit az évek során, ebben az üzletben tapasztaltunk – olvasson tovább, és ismerje meg a 3 legfontosabb tippet és szemléletet, amelyet el kell sajátítania a sikerhez.

1. Építsen egyedi arculatot

Ha még kezdő a partnermarketing iparágban, és épp átgondolt e-mail kampányokkal keres meg jelentős potenciális partnereket, lehetséges, hogy falba ütközik. Készüljön fel az elutasításokra, csalódásra, vagy akár válasz nélküli megkeresésekre! Ez sokkal gyakrabban előfordul majd, mint a sikeres együttműködés.

A kemény és kellemetlen igazság, hogy mindenkinek számolnia kell a kudarcok sorozatával. Ha azt szeretné, hogy valaki népszerűsítse a termékét, ki kell érdemelnie ezt. Lényeges, hogy a gondolkodásmódja ne sérüljön végzetesen emiatt – ideje előre tekinteni, konstruktívan gondolkodni.

Tegye fel magának a kérdést: miért akarna ez a cég az Ön termékét népszerűsíteni? Ha megtalálja a választ, készen áll az indulásra.

Tegyen meg mindent a márka ismertségének növelése érdekében, és építsen erős pozíciót. A lehetőségek száma végtelen: személyes kapcsolatok, meglévő partnerprogramokhoz való csatlakozás, Quora-szerű fórumok használata, jól célzott kampányok a Facebookon vagy a Google-n, blogírás, értékelések vagy említések szerzése releváns helyeken, ügyfélvisszajelzések értékelése, és a lehető legjobb hírnév kialakítása.

Posting a picture preview to give positive feedback

Ez talán tovább tart, mint várta, de higgye el – ezekre érdemes időt és energiát fordítani. Ha ezzel megvan, lépjen tovább egy másik, ugyanolyan fontos területre.

2. Ne vegyen semmit természetesnek

Minden nap dolgozzon keményen a termékein, terjessze jó hírét.

A nehezen megszerzett márkaismertség és tisztelet folyamatos gondoskodást igényel. Ne feledje: mindig a lehető legjobb módon kell üzletelnie. Soha ne engedjen a minőségből, csak a kiválóságra törekedjen!

A verseny éles, mint a japán penge. Ne hagyja, hogy megelőzzék, miközben Ön a sikerét ünnepli. Ez sok partnerségbe kerülhet, amelyek láthatóbbá teszik cégét – összpontosítson a hosszú távú célokra, és ne sajnálja erre az erőforrásokat. Ügyfeleinek (és partnereinek) igazán jó ok kell ahhoz, hogy visszatérjenek Önhöz, és újra vásároljanak, ha egyszer hibázik.

Top 3 countries with most affiliate marketers - canada , USA , UK

3. Használja fel múltját a jövő építésére

Képzelje el, hogy olyan cégek, mint a Huawei vagy az Orange szeretnének üzletet kötni Önnel. Figyelmesen meghallgatna minden szavukat, mert sikeresek és erős márkával bírnak. Most nézze ezt a helyzetet a másik oldalról.

Ha Ön már sikeres volt korábban – használja ki ezt az erőt. A folyamatosan frissülő ügyfélvélemények, értékelések, és főként olyan esettanulmányok, amelyeknél semmi sem vonz jobban új partnereket.

Ebben a szakaszban a szerénység ideje lejárt. Mindegy, mekkorák vagy kicsik a sikerei. A világ minden egyes eredményről tudjon! Egyik partnerség sem mellékes.

Egy 15 embert foglalkoztató kisvállalkozással elért sikere más hasonló cégeket is inspirálhat. Ha termékét egy nagy nemzetközi vállalat népszerűsítette – és higgye el, ez előfordulhat – ossza meg tapasztalatait minden elérhető csatornán. Minden tapasztalat láthatóvá tétele rávilágít a rugalmasságára, felkészültségére, és hozzájárulhat márkája növekedéséhez.

Olvassa el a 2., 3. & 4. részt is:

2. rész: Hol találhat partnereket? 3. rész: Hogyan futtasson sikeres partnerkampányt? 4. rész: A végső összefoglaló

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tehetem láthatóbbá a partnerprogramomat?

Tegyen ki jól látható hivatkozásokat weboldalán a partnerprogramjára, hogy növelje annak láthatóságát és több potenciális partnert vonzzon be.

Milyen tippek segítenek minőségi partnerek bevonzásában?

Személyre szabottan keresse meg őket, kínáljon vonzó jutalékokat, és emelje ki terméke vagy szolgáltatása egyediségét világos feltételekkel.

Miért fontos az egyedi arculat kialakítása a partner marketingben?

Az egyedi márkaarculat kiemeli Önt a potenciális partnerek és ügyfelek előtt, így programja vonzóbbá és megbízhatóbbá válik.

Hogyan használhatom fel a múltbeli sikereket új partnerek bevonzására?

Ossza meg ügyfélvéleményeket, esettanulmányokat és korábbi sikeres együttműködéseket, hogy bizonyítsa programja értékét és megbízhatóságát a leendő partnerek számára.

Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.

Lucia Halašková
Lucia Halašková
Tartalomszerkesztő

Emelje partnerprogramját a következő szintre

Foglaljon élő bemutatót a Post Affiliate Pro-ról, és ismerje meg, hogyan segíthet szoftverünk partnerek megtalálásában, kezelésében és motiválásában.

Tudjon meg többet

Nem szokványos promóciós módszerek: partnerprogramok
Nem szokványos promóciós módszerek: partnerprogramok

Nem szokványos promóciós módszerek: partnerprogramok

Tudja meg, hogyan hirdetheti hatékonyan partnerprogramját, hogy minél több partnert vonzzon be a legjobb pénzügyi megtérülés érdekében.

4 perc olvasás
AffiliateMarketing Promotion +3
Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket
Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket

Hogyan találjunk partnereket - 2. rész: Hol keressük őket

Gondot okoz partnerek találása, akik népszerűsítik vállalkozását? Gyakorlati megoldásokat keres? Átfogó útmutatónkból többet is megtudhat.

3 perc olvasás
AffiliateMarketing FindAffiliates +3
Hogyan találjunk partnereket – 4. rész: Végső összefoglaló
Hogyan találjunk partnereket – 4. rész: Végső összefoglaló

Hogyan találjunk partnereket – 4. rész: Végső összefoglaló

Nehéznek találja az affiliate marketinget? Tekintse át azokat a kulcsfontosságú lépéseket, amelyeket minden sikeres affiliate marketing kampány követ.

3 perc olvasás
AffiliateMarketing BusinessGrowth +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface