
Nem szokványos promóciós módszerek: partnerprogramok
Tudja meg, hogyan hirdetheti hatékonyan partnerprogramját, hogy minél több partnert vonzzon be a legjobb pénzügyi megtérülés érdekében.
Ismerje meg lépésről lépésre azokat a stratégiákat, amelyekkel partnereket találhat vállalkozása számára: a partnerprogram láthatóságának növelésétől és vonzó jutalékok kínálatától kezdve a márkaépítésen át egészen a múltbeli sikerek kihasználásáig.
Az internet tele van „jól bevált, garantált útmutatókkal” a sikeres partnerüzlet kiépítéséhez. Mi is közzétettünk nemrég egy egyszerű útmutatót 10 tippel, hogyan találhat partnereket termékei értékesítéséhez .
Íme néhány kiemelésre érdemes módszer.
Helyezzen el egy hivatkozást partnerprogramjára weboldalán. Ezzel növeli annak esélyét, hogy több potenciális ügyfél felfigyel az ajánlatára, és jelentkezik is rá.
Küldjön nekik személyre szabott ajánlatokat, kérje fel őket a partnerprogramja népszerűsítésére. Keresse fel azokat a weboldalakat, amelyek a legjobban kiegészítik szolgáltatását vagy termékét, és írjon nekik e-mailt, hogy csatlakozásra ösztönözze őket .
Hozzon létre egy oldalt a program legfontosabb jellemzőivel. Ne feledje az alábbi fő pontokat:
Legyen nagylelkű, kínáljon motiválóan magas jutalékot partnereinek . Kerülje az alacsony, 5-10%-os jutalékokat, hacsak a termékei nem nagyon drágák; igyekezzen 25-30%-hoz közelíteni a jutalék mértékét.
Még a magas jutalék sem elég: olyan nagyszerű termékkel/szolgáltatással kell rendelkeznie, amely valóban sok vásárlót vonz és elsősorban a partnerei számára is vonzó.
Ne értse félre! Kitartunk tanácsaink mellett, és továbbra is hisszük, hogy bárki számára hasznosak lehetnek, aki szeretne betörni a partnermarketing világába. Másrészt itt az ideje mélyebbre ásni és az alapokkal kezdeni. Íme tehát, amit az évek során, ebben az üzletben tapasztaltunk – olvasson tovább, és ismerje meg a 3 legfontosabb tippet és szemléletet, amelyet el kell sajátítania a sikerhez.
Ha még kezdő a partnermarketing iparágban, és épp átgondolt e-mail kampányokkal keres meg jelentős potenciális partnereket, lehetséges, hogy falba ütközik. Készüljön fel az elutasításokra, csalódásra, vagy akár válasz nélküli megkeresésekre! Ez sokkal gyakrabban előfordul majd, mint a sikeres együttműködés.
A kemény és kellemetlen igazság, hogy mindenkinek számolnia kell a kudarcok sorozatával. Ha azt szeretné, hogy valaki népszerűsítse a termékét, ki kell érdemelnie ezt. Lényeges, hogy a gondolkodásmódja ne sérüljön végzetesen emiatt – ideje előre tekinteni, konstruktívan gondolkodni.
Tegye fel magának a kérdést: miért akarna ez a cég az Ön termékét népszerűsíteni? Ha megtalálja a választ, készen áll az indulásra.
Tegyen meg mindent a márka ismertségének növelése érdekében, és építsen erős pozíciót. A lehetőségek száma végtelen: személyes kapcsolatok, meglévő partnerprogramokhoz való csatlakozás, Quora-szerű fórumok használata, jól célzott kampányok a Facebookon vagy a Google-n, blogírás, értékelések vagy említések szerzése releváns helyeken, ügyfélvisszajelzések értékelése, és a lehető legjobb hírnév kialakítása.
Ez talán tovább tart, mint várta, de higgye el – ezekre érdemes időt és energiát fordítani. Ha ezzel megvan, lépjen tovább egy másik, ugyanolyan fontos területre.
Minden nap dolgozzon keményen a termékein, terjessze jó hírét.
A nehezen megszerzett márkaismertség és tisztelet folyamatos gondoskodást igényel. Ne feledje: mindig a lehető legjobb módon kell üzletelnie. Soha ne engedjen a minőségből, csak a kiválóságra törekedjen!
A verseny éles, mint a japán penge. Ne hagyja, hogy megelőzzék, miközben Ön a sikerét ünnepli. Ez sok partnerségbe kerülhet, amelyek láthatóbbá teszik cégét – összpontosítson a hosszú távú célokra, és ne sajnálja erre az erőforrásokat. Ügyfeleinek (és partnereinek) igazán jó ok kell ahhoz, hogy visszatérjenek Önhöz, és újra vásároljanak, ha egyszer hibázik.
Képzelje el, hogy olyan cégek, mint a Huawei vagy az Orange szeretnének üzletet kötni Önnel. Figyelmesen meghallgatna minden szavukat, mert sikeresek és erős márkával bírnak. Most nézze ezt a helyzetet a másik oldalról.
Ha Ön már sikeres volt korábban – használja ki ezt az erőt. A folyamatosan frissülő ügyfélvélemények, értékelések, és főként olyan esettanulmányok, amelyeknél semmi sem vonz jobban új partnereket.
Ebben a szakaszban a szerénység ideje lejárt. Mindegy, mekkorák vagy kicsik a sikerei. A világ minden egyes eredményről tudjon! Egyik partnerség sem mellékes.
Egy 15 embert foglalkoztató kisvállalkozással elért sikere más hasonló cégeket is inspirálhat. Ha termékét egy nagy nemzetközi vállalat népszerűsítette – és higgye el, ez előfordulhat – ossza meg tapasztalatait minden elérhető csatornán. Minden tapasztalat láthatóvá tétele rávilágít a rugalmasságára, felkészültségére, és hozzájárulhat márkája növekedéséhez.
2. rész: Hol találhat partnereket? 3. rész: Hogyan futtasson sikeres partnerkampányt? 4. rész: A végső összefoglaló
Tegyen ki jól látható hivatkozásokat weboldalán a partnerprogramjára, hogy növelje annak láthatóságát és több potenciális partnert vonzzon be.
Személyre szabottan keresse meg őket, kínáljon vonzó jutalékokat, és emelje ki terméke vagy szolgáltatása egyediségét világos feltételekkel.
Az egyedi márkaarculat kiemeli Önt a potenciális partnerek és ügyfelek előtt, így programja vonzóbbá és megbízhatóbbá válik.
Ossza meg ügyfélvéleményeket, esettanulmányokat és korábbi sikeres együttműködéseket, hogy bizonyítsa programja értékét és megbízhatóságát a leendő partnerek számára.
Lucia tehetséges tartalomszerkesztő, aki biztosítja a tartalom zökkenőmentes közzétételét több platformon.
Foglaljon élő bemutatót a Post Affiliate Pro-ról, és ismerje meg, hogyan segíthet szoftverünk partnerek megtalálásában, kezelésében és motiválásában.
Tudja meg, hogyan hirdetheti hatékonyan partnerprogramját, hogy minél több partnert vonzzon be a legjobb pénzügyi megtérülés érdekében.
Gondot okoz partnerek találása, akik népszerűsítik vállalkozását? Gyakorlati megoldásokat keres? Átfogó útmutatónkból többet is megtudhat.
Nehéznek találja az affiliate marketinget? Tekintse át azokat a kulcsfontosságú lépéseket, amelyeket minden sikeres affiliate marketing kampány követ.