3 módszer, amivel még több profitot hozhatsz ki a hirdetési kampányaidból

3 módszer, amivel még több profitot hozhatsz ki a hirdetési kampányaidból

AffiliateMarketing AdCampaigns ProfitOptimization Retargeting

Ahhoz, hogy sikeres légy az affiliate marketing és a lead generálás világában, tudnod kell, hogyan kövesd, mérd és javítsd a profitrátaidat. Ez az egyik legfontosabb aspektusa a sikeres vállalkozás működtetésének, amiben sok vállalkozó hajlamos elhanyagolni magát. Ennek oka általában egyszerű — vagy nincs elegendő érdeklődés vagy tudás arról, hogyan kell ezt csinálni, vagy egyszerűen túl nagy a fókusz az összesített volumenre és számokra.

Mindezt szem előtt tartva szerettem volna egy gyors útmutatót adni három hasznos módszerről, amivel még több profitot hozhatsz ki a hirdetési kampányaidból. Az egészben a legjobb, hogy mindegyik módszer alkalmazható affiliate marketing kampányokhoz, bármilyen termékhez vagy szolgáltatáshoz, amit jelenleg kínálsz, vagy akár egy egyszerű webáruház esetén is.

A lényeg… ha hajlandó vagy időt és energiát fektetni a profitráta javításába, a vállalkozásod korlátlanul növekedhet tovább.

1. Kövesd külön minden forgalmi forrást és hirdetésszöveget

Korábban a forgalomgenerálás főként a SEO-ról és a keresőhirdetésekre alapuló PPC-ről szólt. Ez nagyrészt egyszerű volt abból a szempontból, hogy könnyen lehetett követni, mely kulcsszavak és keresési kifejezések hozták a legjobb megtérülést. Ma már azonban rengeteg forgalmi forrás létezik, amelyek a világ különböző részeiről, számtalan számítógépről és mobil eszközről érkeznek.

Mit jelent ez az átlagos marketingesnek vagy online vállalkozásnak? Egyszerű… helyesen kell követned a konverziókat, a hirdetési költségeket és a bevételeket a lehető legtöbb szinten. Nemcsak a fizetett forgalmi forrásaidat, hanem az ingyenes organikus forgalmat is.

A legtöbb esetben ezt egyedi követőrendszerrel vagy az általad használt CRM-mel is meg lehet oldani, amelyen keresztül nyomon tudod követni az értékesítéseket/leadeket/ügyfeleket. A Post Affiliate Pro például a legtöbb ilyen funkciót már tartalmazza . Ha kizárólag külső hálózatokból szerzed a forgalmat, a legtöbbjük biztosít pixelkövetést vagy pixel elhelyezést, hogy pontosan nyomon tudd követni az összes értékesítést.

pap-blog-track-every-traffic-source-and-ad-copy-separately

A haladó affiliate marketingesek és márkák számára ez magától értetődő — mégis sokan nem használják ki maximálisan.

A mai technológiákkal és követőplatformokkal semmi akadálya annak, hogy tudd, mennyit költesz naponta, mely hirdetéseid teljesítenek a legjobban, mekkora a profitod, és mely kampányok visznek el pénzt**.** Tartsd meg a nyerő kampányokat, és szabadulj meg a vesztes vagy gyengén teljesítőktől. Ez egy egyszerű üzenet, amelyet helyesen alkalmazva azonnal javíthatod profitodat.

2. Legyen mindent egyben marketingrendszered

A hirdetési kampányaid minden elemének követése mellett ügyelj arra is, hogy vállalkozásod és marketinged kezelése a lehető leghatékonyabb és legösszehangoltabb legyen. Régebben ehhez webszerver, listakezelő, követőrendszer, webinár platform és egy külön megoldás kellett az e-kereskedelemhez és marketinghez. Ma már a folyamat sokkal automatizáltabb és gördülékenyebb lett.

Tökéletes példa erre egy olyan cég, amely az évek során maga is végigment ezen az átalakuláson, és ügyfelei növekedését is segítette: GetResponse . Mindent egyben megoldásukkal bárki pillanatok alatt létrehozhat új landoló oldalakat, e-mail feliratkozási űrlapokat, webináriumokat és sok minden mást. Az igazi előny, hogy mindezt össze is lehet kötni, így tölcsérré formálva a folyamatot, miközben nyomon tudod követni, hol esnek ki a látogatók vagy nem fejezik be a folyamatot. Az alábbi példában láthatod, hogyan kapcsolódhatnak össze ezek a folyamatok, és hogyan hozhatsz létre eltérő cselekvésre ösztönzéseket és eredményeket a feliratkozók számára az alapján, hogy épp merre járnak az oldaladon.

pap-blog-have-an-all-in-one-marketing-system-in-place

Bár a tölcsérek és automatizált megoldások nem újdonságok, mégis egyre időigényesebb és költségesebb mindegyik összetevőt külön szolgáltatón keresztül működtetni. Az egyik legjobb módja bármely online vállalkozás megtérülésének javítására, ha automatizált marketingmegoldást használsz. Ez jobb adatkezelést és követést tesz lehetővé, ráadásul időt és erőforrást takarítasz meg. Már egy egyszerű e-mail gyűjtő eszközzel is megkezdheted a kapcsolatfelvételt és az utánkövetést. Később, ha már magabiztosabb vagy, fejlettebb követést és utánkövetést is bevezethetsz.

Minél több kézi munkát és időt tudsz kiváltani a vállalkozásodban, annál több profit marad a zsebedben. Ha még nincs automatizációs rendszered vagy tölcséred, mindenképp érdemes elgondolkodni rajta.

3. Használd az újracélzást az elveszett ügyfelek visszaszerzésére

Az újracélzás az egyik leghatékonyabb módszer a profitod növelésére. Az elv egyszerű. Ha részletes bemutatót szeretnél látni a folyamatról, a HubSpot-nak van egy jó útmutatója , de röviden én is elmagyarázom.

pap-blog-use-retargeting-to-bring-back-lost-customers

Ha valaki járt a weboldaladon vagy a webshopodban, és végrehajtott egy bizonyos műveletet, tökéletes! Ha nem, akkor valószínűleg elveszett, és már nem tér vissza. Az újracélzással a weboldal tulajdonosok és marketingesek nyomon követhetik a látogatókat, és továbbra is hirdetéseket jeleníthetnek meg nekik, miközben más oldalakat böngésznek. A technológia mögötte igen fejlett, de hirdetőként elég egy pixelt elhelyezni az oldalon, majd létrehozni egy hirdetési kampányt.

Olyan platformok, mint a Google Adwords, Facebook Ads és sok egyéb harmadik fél már mind kínálja ezt a marketingtípust. Az újracélzás azért működik ilyen jól, mert kizárólag olyan közönségnek hirdetsz, akik már bizonyítottan érdeklődnek az oldalad és szolgáltatásod iránt, ráadásul magasabb átkattintási és konverziós arányokat is tapasztalhatsz.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki az újracélzásból , érdemes minden oldaladon és aloldaladon pixeles követést alkalmazni. Ajánlom, hogy hallgasd meg ezt az interjút Larry Kim-mel is, aki milliókat keresett már vállalkozásaival az újracélzás révén weboldalakon, közösségi médián és mobilon egyaránt. Minél jobb a követésed és az utánkövető hirdetéseid, annál magasabb lesz a konverzió, a reakció és az elköteleződés.

Hogyan javítsd a profitrátaidat 2017-ben

Az affiliate marketing és az online lead generálás világa folyamatosan növekszik, de vele együtt a verseny is egyre élesebb. Ahhoz, hogy tartani tudd a lépést ebben a nyílt és versengő környezetben, folyamatosan finomítanod kell a hirdetési kampányaidat, hogy mindenhol növeld a profitodat, ahol csak lehet.

A lényeg, amit itt érdemes észben tartani, hogy egy kis növekedés a profitráta terén hosszú távon óriási többleteredményt jelent. Már egy 5%-os javulás is több százezer dollárt eredményezhet egy marketingkampánynál vagy webáruháznál egy év alatt.

Nézd át a meglévő kampányaidat, és fuss végig még egyszer a fenti listán. Még ha csak néhány kampányod optimalizálásába fektetsz időt és energiát, az is elég lehet ahhoz, hogy elinduljanak a változások, és meglásd, milyen eredmények várhatók a többi kampányodnál is. Ne próbáld túllicitálni vagy túlszárnyalni a versenytársakat — egyszerűen csak javíts azon, amid már van.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan követhetem külön-külön minden forgalmi forrás és hirdetésszöveg eredményét?

Használj egyedi követőrendszert vagy CRM-et, hogy minden egyes forgalmi forrás és hirdetésszöveg konverzióit, hirdetési költségeit és bevételeit nyomon tudd követni. A Post Affiliate Pro például beépített eszközöket kínál az átfogó követéshez.

Miért fontos a mindent egyben marketingrendszer a hirdetési kampányok során?

A mindent egyben marketingrendszerek automatizálják és egységesítik a kampánymenedzsmentet, lehetővé téve a landoló oldalak, e-mail feliratkozások, webináriumok és még sok más zökkenőmentes integrációját. Segítségükkel nyomon követheted a felhasználók útját, optimalizálhatod a tölcséreket, és időt takaríthatsz meg.

Hogyan segít a retargeting a profit növelésében?

Az újracélzás (retargeting) lehetővé teszi, hogy újra elérd azokat a látogatókat, akik nem konvertáltak, miközben más oldalakon böngésznek. Ezzel a stratégiával olyan érdeklődő közönséget célozhatsz meg, amely nagyobb átkattintási és konverziós arányt eredményez.

Több mint 20 éve keresek pénzt online, és szívesen segítek neked is ebben. Ezért hoztam létre a saját blogomat, a ZacJohnson.com-ot. Több mint 1000 eredeti, valós tapasztalatokon alapuló cikkel továbbra is végigvezetlek a sikereken és kudarcokon.

Zac Johnson
Zac Johnson
Vendégszerző

Maximalizáld a hirdetési kampányaid profitját

Valósítsd meg a bevált stratégiákat, optimalizáld hirdetési kampányaid, és növeld profitodat fejlett követéssel, automatizációval és újracélzással.

Tudjon meg többet

10+ tipp az affiliate marketing bevételeinek növeléséhez
10+ tipp az affiliate marketing bevételeinek növeléséhez

10+ tipp az affiliate marketing bevételeinek növeléséhez

Olyan módszereket keresel, amelyekkel növelheted a profitodat? Tekintsd meg az affiliate marketing tippeket, és kezdj el azonnal javítani eredményeiden.

5 perc olvasás
AffiliateMarketing Revenue +4
Hogyan tartsd boldogan és motiváltan az affiliáltjaidat
Hogyan tartsd boldogan és motiváltan az affiliáltjaidat

Hogyan tartsd boldogan és motiváltan az affiliáltjaidat

Tudod, mennyire függsz az affiliáltjaidtól. Nézd meg ezeket a tippeket, hogyan hozhatod ki a legtöbbet az affiliate piacodból, és hogyan érheted el, hogy tovább...

8 perc olvasás
AffiliateMarketing AffiliateProgram +5
3 módszer, amivel azonnal növelheted affiliate bevételeidet
3 módszer, amivel azonnal növelheted affiliate bevételeidet

3 módszer, amivel azonnal növelheted affiliate bevételeidet

Növeld affiliate bevételeidet azonnal Matt Diggity három szakértői tippjével: tárgyald újra affiliate partnerségeidet magasabb jutalékért, add bérbe Facebook pi...

2 perc olvasás
AffiliateMarketing Earnings +3

Jó kezekben lesz!

Csatlakozzon elégedett ügyfeleink közösségéhez és nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot a Post Affiliate Pro-val.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface