Statisztikai jelentőség
A statisztikai szignifikancia egy szám, amely azt fejezi ki, hogy mennyire megbízhatóak a mért adatok. Sokan, akik kezdik vállalkozásukat, nem tudják, mennyi idő szükséges egy méréshez. Általában túl kevés adatot vesznek igénybe, és csak feltételezik az eredményeket. A hosszú távú mérések azonban eltérő eredményeket hozhatnak. Emiatt sok eladó sok pénzt és üzleti lehetőséget veszít. A statisztikai szignifikancia mérése jó gyakorlat, és segít elkerülni a hibákat. Az ajánlott statisztikai szignifikancia 95% vagy több.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!