Cost per lead (CPL)

Mi az a cost per lead?

A leadenkénti költség vagy a CPL az internetes promóciós fizetés prototípusa. A kereskedő minden egyes generált lead után fizet a társult vállalkozásnak. Lead azt jelenti, amikor a látogató regisztrál egy webhelyen, vásárol terméket vagy szolgáltatást, vagy tranzakciót hajt végre. A CPL-modell kampánya során a vállalat teljes mértékben uralja a márkáját.

Az egy leadenkénti költséget arra is használják, hogy mérjék, mennyibe került a marketingkampány, és hogy hatékony-e a vállalat számára. Könnyű kiszámítani. Az egyik módszer az, hogy a kattintásonkénti költséget elosztja az összes potenciális ügyfél számával.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása