
6 dolog, amit érdemes átgondolni, mielőtt elindítod partnerprogramodat
A partner marketing során influenszerek promótálják a termékeket vagy szolgáltatásokat, így a márkák növelhetik elérésüket és eladásaikat, miközben az influensz...
Fedezze fel szakértők által készített partneri marketing üdvözlő email sablonjainkat, hogy köszönthesse és onboardingolja új partnereit, növelje az elköteleződést és elősegítse programja sikerét.
A partnerekkel való kapcsolatépítés már azelőtt elkezdődik, hogy csatlakoznának programjához. Minden számít: a weboldal kinézetétől és hangulatától kezdve online hirdetései minőségén át a cége jelenlétéig és aktivitásáig a partner marketingről szóló csoportokban vagy fórumokon. És legfőképpen: hogyan szervezi meg partnerprogramját, milyen jutalékokat és ösztönzőket kínál, és mennyire egyszerű a regisztráció. Ha ezek az elemek összhangban vannak, és megfelelnek a partner marketingesek elvárásainak, akkor szívesen fogják promotálni termékét vagy szolgáltatását.
Ha sikerült elnyernie bizalmukat és meggyőzni őket, hogy csatlakozzanak programjához, folytatnia kell a pozitív kapcsolat erősítését kiadóival. A következő lépés az üdvözlő email elküldése.
Az üdvözlő email általában olyan üzenet, amelyet azoknak a felhasználóknak küldenek, akik fiókot hoznak létre egy szolgáltatónál, feliratkoznak egy hírlevélre vagy csatlakoznak egy szervezethez, egy bizonyos kezdeményezéshez vagy egy affiliate programhoz . Az üdvözlő emailek tranzakciós emailek, ami azt jelenti, hogy egy adott felhasználói művelet váltja ki őket.
Az üdvözlő emailek nem promóciós üzenetek, ezért általában gyakrabban nyitják meg őket, mint a többi, postafiókba érkező emailtípust. A GetResponse adatai szerint az üdvözlő emailek átlagos megnyitási aránya 86,03%! Éppen ezért érdemes odafigyelni az új partnereknek küldött üdvözlő üzenetek tartalmára, és bölcsen kihasználni azt a néhány percet, amikor teljes figyelmüket élvezi.
A jó üdvözlő emailek nemcsak kedves szavakkal köszöntik a címzettet, hanem hasznos információkat is tartalmaznak, amelyek segítik a partnereket az onboarding folyamat zökkenőmentes végigvitelében. Ide tartozhat például tudásbázis linkje, oktatóanyagok, promóciós anyagok , a kampánymenedzsment szoftver használatának részletes leírása vagy a partneri irányítópulthoz való hozzáférés módja. Gondoskodjon róla, hogy partnerei már a kezdetektől tájékozottak legyenek, hiszen a gördülékeny onboarding révén hamarabb kezdhetik meg terméke vagy szolgáltatása promótálását. Ennek eredményeit pedig hamarosan a mérlegében is látni fogja.
Ahogy említettük, az üdvözlő emailek egy felhasználói műveletet követően, automatizáltan kerülnek kiküldésre. Ez azonban nem jelenti azt, hogy mindenkinek teljesen azonos üzenetet kellene küldenie – éppen ellenkezőleg! Érdemes személyre szabni ezeket az emaileket, és ha lehet, szegmentálni a partnereket például:
Ez csak néhány példája a partner szegmentációnak. A szegmentáció révén olyan üdvözlő emaileket küldhet, amelyek nem tűnnek tömeges, személytelen üzenetnek. Ez pedig újabb lépés a partnerek motiválása és a hosszú távú kapcsolatépítés felé.
Összeállítottunk néhány üdvözlő email sablont, amelyeket felhasználhat új partnerei megfelelő köszöntésére.
Szia [név],
Nagyon örülünk, hogy csatlakoztál a(z) [partnerprogram neve]-hez! Biztosak vagyunk benne, hogy élvezni fogod a(z) [promótált termék/szolgáltatás] népszerűsítését.
Hogy könnyebb legyen az indulás, összegyűjtöttünk néhány hasznos linket:
Első lépések partnerként a(z) [cégnél]
A(z) [partnerprogram neve] feltételei
[partnerprogram neve] tudásbázis
Ha bármire szükséged van, ne feledd, bármikor elérhetsz minket!
Üdvözlettel,
A(z) [partnerprogram neve] csapata
Szia [név]!
Üdvözlünk a(z) [partnerprogram neve]-ben. Kattints erre a linkre a partneri felület eléréséhez, ahol minden fontos információt megtalálsz programunkról.
Van néhány kérdés, amit gyakrabban kapunk, ezért javasoljuk, hogy olvasd el ezt a három rövid cikket. Ez a tudás megkönnyíti a beilleszkedésedet, és sok időt spórolhatsz vele!
A jutalékrendszer a(z) [partnerprogram neve]-ben
Promóciós anyagok linkje
A(z) [partnerprogram neve] feltételei
Itt találod a partneri linkedet is: [link] – hamarosan hasznodra válhat ;)
Még egyszer köszönjük, hogy csatlakoztál a(z) [partnerprogram neve]-hez!
Üdv,
A(z) [partnerprogram neve] csapata
Üdvözlöm,
Köszönjük, hogy csatlakozott a(z) [partnerprogram neve]-hez! A nevem [email küldő neve], és személyesen szeretném üdvözölni Önt a(z) [partnerprogram neve]-ben.
A(z) [cég] jól tudja, hogy a kezdetek néha kihívást jelenthetnek – de nálunk, a partnerprogramban nem így van. Az onboarding folyamat megkönnyítése érdekében sorozatban küldünk majd Önnek üzeneteket, amelyek oktatóanyagokat, értékes forrásokat és hasznos linkeket tartalmaznak.
Kezdheti az utat ezzel a cikkel: [hasznos forrás linkje], ha ajánlhatok valamit.
Ne feledje, bármikor elérhet minket, és örömmel segítünk minden, a(z) [partnerprogram neve]-hez kapcsolódó kérdésben.
Hamarosan újra jelentkezem,
[email küldő neve és pozíciója]
Szia [név]!
Köszönjük, hogy regisztráltál a(z) [partnerprogram neve]-ben!
Itt találod a partneri linkedet: [partner link] – használd minden olyan promóciós anyagban, amelyben a(z) [promótált termék/szolgáltatás] szerepel, akár blogon, YouTube csatornán vagy Instagram profilodon.
Ezen a linken keresztül éred el az általunk létrehozott partneri irányítópultot. A belépéshez kérjük, használd ezt az egyszeri jelszót: [jelszó], majd állíts be saját, biztonságos jelszót.
Az irányítópulton többek között megnézheted a statisztikáidat, a várható jutalékot, valamint hozzáférsz a promóciós anyagokhoz vagy a tudásbázishoz. Javasoljuk, hogy még az első kampány indítása előtt szánj egy kis időt az irányítópult böngészésére.
További szép napot kívánunk!
A(z) [partnerprogram neve] csapata
Érdemes linkeket, partneri linket, hozzáférést a partneri felülethez, promóciós forrásokhoz vezető linket, a program feltételeihez való hozzáférést, valamint a jutalékszámítás módjának leírását is elhelyezni.
A legjobb, ha az üdvözlő üzenetet egy felsővezető vagy partnerprogram menedzser email címéről küldi.
Mint minden más típusú üdvözlő emailt, a partneri üdvözlő emailt is akkor érdemes elküldeni, amikor új partnere jelentkezik affiliate programjába.
Fokozza a partnerek elköteleződését már az első kapcsolatfelvételtől kezdve üdvözlő email sablonjainkkal. Személyre szabja, informálja és motiválja új partnereit!
A partner marketing során influenszerek promótálják a termékeket vagy szolgáltatásokat, így a márkák növelhetik elérésüket és eladásaikat, miközben az influensz...
Ez a cikk olyan e-mail sablonokat mutat be, amelyekkel tájékoztathatja partnereit egy termék vagy szolgáltatás bevezetéséről.
Ismerd meg, hogyan állíthatod be könnyedén saját partnerprogramodat a Post Affiliate Pro segítségével. Tanuld meg az alapokat, például egy vonzó értékesítési ol...