Sharing feedback with affiliates
  • Sablonok
  • Visszajelzés megosztása partnerekkel

Visszajelzés megosztása partnerekkel

Partnerprogramja sikerének biztosításához különféle szempontokra kell figyelni. Folyamatosan figyelemmel kell kísérnie partnerei teljesítményét, motiválnia kell őket, biztosítania kell őket az összes szükséges anyaggal és eszközzel, támogatnia kell őket mindennapi feladataik elvégzésében, valamint rendszeresen új partnereket kell toboroznia és bevonnia. És mivel ez csak néhány a rendszeresen elvégzendő feladatok közül, egyértelmű, hogy az affiliate programok kezelése összetett feladat.

A partnerekkel való rendszeres vagy akár eseti visszajelzések megosztása kiváló módja az együttműködés megkönnyítésének. Hosszú távon megkönnyíti a munkáját azáltal, hogy kiküszöböli az elfogadhatatlan viselkedést, és támogatja az affiliate teljesítményének szempontjait, amelyek elősegítik a program növekedését és terjeszkedését.

Mire kell emlékeznie, amikor visszajelzést oszt meg a partnerekkel (és általában a munkahelyén)?

Visszajelzés megosztása partnerekkel

Tippek a partnerekkel való visszajelzés megosztásához

Egyensúlyozza a pozitív szempontokat és a fejlesztendő területeket

A megfelelő visszajelzések megosztásához a legjobb, ha a partnerek teljesítményének pozitív és negatív oldalait egyaránt megemlítjük: negatívat a javulás elősegítése érdekében, pozitívakat pedig megerősítésük és felhatalmazásuk érdekében.

A visszajelzések megosztásának az az oka, hogy segítse a partnerek motivációját, segítse őket a fejlesztési pontokra összpontosítani, és azt az érzést is átadja nekik, hogy már jó munkát végeznek.

Koncentrálj a problémára, ne a személyre

Ez a visszajelzések megosztásának egyik legfontosabb szempontja. A visszajelzés nem lehet személyes támadás, amelynek célja a hibák felmutatása és az affiliate demotiválása. Ehelyett, mivel nem arról van szó, hogy kik ők, hanem arról, hogy mit csinálnak, a teljesítményüket befolyásoló viselkedési formákkal kell foglalkozni. Ezen kívül kulcsfontosságú, hogy a valós életből származó példákra mutassunk, amikor véleményt osztunk meg az affiliate munkájáról.

Ne általánosítson, legyen konkrét

Minél több részletet ad meg visszajelzésében, annál tartalmasabb lesz az üzenet. A legjobb, ha konkrét viselkedésekre hivatkozik, nem pedig feltételezésekre vagy elvont példákra. Az általánosítások gyakran személyes értelmezésekhez és félreértésekhez vezetnek, mindkettőt minden áron el kell kerülni. Amikor visszajelzést ad, különösen a negatív vélemények megosztásakor, ajánlatos igéket használni, és kerülje a mellékneveket, hogy megjegyzései a lehető legépítőbb jellegűek legyenek.

Legyen átlátható és rendszeresen kommunikáljon

A konkrét célok és az egyértelmű elvárások megkövetelik a sikert. Ezért elengedhetetlen, hogy gyakran lépjen kapcsolatba az affiliate vállalatokkal, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki tudja, hol áll a partnerprogram céljait illetően. Az átláthatóság és a kommunikáció az affiliate programok szintjén is fontos, mert segít fenntartani a nyílt kommunikációt a teljes program során, elősegítve az együttműködési kultúra kialakítását és fenntartását.

A visszajelzés adása és a promóterek irányítása folyamatos feladat. A partnerek felhatalmazása a problémák megoldására és teljesítményük javítására a növekedés és innováció kultúráját teremti meg a programon belül.

Az e-mail az egyik csatorna, amellyel visszajelzést oszthat meg a partnerekkel. Öt e-mail-sablont hoztunk létre, amelyek segítségével pontosan ezt gyorsan és hatékonyan teheti meg. Nyilvánvalóan szerkesztheti őket, hogy a másolatot az Ön igényeihez igazítsa, de az általános elrendezés használatával biztosan sok időt takarít meg.

Visszajelzés megosztása partnerekkel – példák az e-mail tárgysorába

  • Köszönjük, hogy [tesz valamit]
  • Növekedjünk tovább együtt
  • Ideje visszatekinteni együttműködésünk elmúlt [X] hónapjára
  • Reméljük, hogy hasznosnak találja ezt a visszajelzést
  • Visszajelzés az [affiliate program név] által végzett munkájáról
  • A havi teljesítményéről

Visszajelzés megosztása partnerekkel – e-mail sablonötletek

Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 1

Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 2

Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 3

Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 4

Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 5

FAQs

Do I have to share feedback with affiliates?

You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.

Should I share feedback with affiliates regularly?

It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

How to deliver negative feedback?

It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása