–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Az affiliate programokban való visszajelzés megosztása kulcsfontosságú a partnerkapcsolatok ápolásában és a teljesítmény javításában. A pozitív és negatív visszajelzések megosztása segíti a partnereket a fejlődésben, miközben megőrzi motivációjukat. Fontos, hogy konkrét példákkal és átlátható kommunikációval adjuk át az üzenetet. A rendszeres visszajelzés segíti az affiliate programok növekedését és terjeszkedését.
Partnerprogramja sikerének biztosításához különféle szempontokra kell figyelni. Folyamatosan figyelemmel kell kísérnie partnerei teljesítményét, motiválnia kell őket, biztosítania kell őket az összes szükséges anyaggal és eszközzel, támogatnia kell őket mindennapi feladataik elvégzésében, valamint rendszeresen új partnereket kell toboroznia és bevonnia. És mivel ez csak néhány a rendszeresen elvégzendő feladatok közül, egyértelmű, hogy az affiliate programok kezelése összetett feladat.
A partnerekkel való rendszeres vagy akár eseti visszajelzések megosztása kiváló módja az együttműködés megkönnyítésének. Hosszú távon megkönnyíti a munkáját azáltal, hogy kiküszöböli az elfogadhatatlan viselkedést, és támogatja az affiliate teljesítményének szempontjait, amelyek elősegítik a program növekedését és terjeszkedését.
Mire kell emlékeznie, amikor visszajelzést oszt meg a partnerekkel (és általában a munkahelyén)?
A megfelelő visszajelzések megosztásához a legjobb, ha a partnerek teljesítményének pozitív és negatív oldalait egyaránt megemlítjük: negatívat a javulás elősegítése érdekében, pozitívakat pedig megerősítésük és felhatalmazásuk érdekében.
A visszajelzések megosztásának az az oka, hogy segítse a partnerek motivációját, segítse őket a fejlesztési pontokra összpontosítani, és azt az érzést is átadja nekik, hogy már jó munkát végeznek.
Ez a visszajelzések megosztásának egyik legfontosabb szempontja. A visszajelzés nem lehet személyes támadás, amelynek célja a hibák felmutatása és az affiliate demotiválása. Ehelyett, mivel nem arról van szó, hogy kik ők, hanem arról, hogy mit csinálnak, a teljesítményüket befolyásoló viselkedési formákkal kell foglalkozni. Ezen kívül kulcsfontosságú, hogy a valós életből származó példákra mutassunk, amikor véleményt osztunk meg az affiliate munkájáról.
Minél több részletet ad meg visszajelzésében, annál tartalmasabb lesz az üzenet. A legjobb, ha konkrét viselkedésekre hivatkozik, nem pedig feltételezésekre vagy elvont példákra. Az általánosítások gyakran személyes értelmezésekhez és félreértésekhez vezetnek, mindkettőt minden áron el kell kerülni. Amikor visszajelzést ad, különösen a negatív vélemények megosztásakor, ajánlatos igéket használni, és kerülje a mellékneveket, hogy megjegyzései a lehető legépítőbb jellegűek legyenek.
A konkrét célok és az egyértelmű elvárások megkövetelik a sikert. Ezért elengedhetetlen, hogy gyakran lépjen kapcsolatba az affiliate vállalatokkal, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki tudja, hol áll a partnerprogram céljait illetően. Az átláthatóság és a kommunikáció az affiliate programok szintjén is fontos, mert segít fenntartani a nyílt kommunikációt a teljes program során, elősegítve az együttműködési kultúra kialakítását és fenntartását.
A visszajelzés adása és a promóterek irányítása folyamatos feladat. A partnerek felhatalmazása a problémák megoldására és teljesítményük javítására a növekedés és innováció kultúráját teremti meg a programon belül.
Az e-mail az egyik csatorna, amellyel visszajelzést oszthat meg a partnerekkel. Öt e-mail-sablont hoztunk létre, amelyek segítségével pontosan ezt gyorsan és hatékonyan teheti meg. Nyilvánvalóan szerkesztheti őket, hogy a másolatot az Ön igényeihez igazítsa, de az általános elrendezés használatával biztosan sok időt takarít meg.
Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 1
Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 2
Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 3
Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 4
Visszajelzés megosztása a partnerekkel e-mail 5
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk