Mi a maximális költségvetés?
A kereskedő termékeit vagy szolgáltatásait különböző marketingkampányok népszerűsítik. Minden kampányhoz meg kell határozni a maximális költségkeretet.
A maximális költségkeret az a maximális pénzérték, amelyet egy adott kampányra elkölthet. A maximális korlát elérésekor a marketingkampány leáll. Aztán újraindítás után újra fut. Elengedhetetlen a kampányok pontos maximális költségkeretének meghatározása. A költségvetési stratégia fontos része.
A konverziós arány azt fejezi ki, hogy a látogatók hány százaléka vált vásárlóvá. Ez a fő célja az adott weboldal affiliate-jének, így mérhető. Az átváltási arány az iparág típusától és a márkától függ, de meghatározza, hogy hogy járul hozzá a márka a konverzióhoz, és mennyire hatékony a kampány. Ha egy cég növelni akarja a konverziós arányt, akkor hatékonyabb kampányt kell indítania.
A célzott forgalom lehetőséget nyújt arra, hogy meghatározott közönséget célozzunk meg a webhelyünkön. Ez segít abban, hogy az oldalunkra csak az érdeklődő látogatók jussanak el. Ehhez el kell készíteni egy ügyfélcsoportot, akik az Ön termékei iránt érdeklődnek. A Post Affiliate Pro különböző eszközöket kínál, például konverziós arány növelő szolgáltatásokat vagy keresőoptimalizálást. Az INGYENES fiók-regisztráció elkészítésével elérhetőek a funkciók.