Konverziós arány

Mi az a konverziós arány?

Tranzakciók, regisztrációk, hírlevélre való feliratkozás vagy bármilyen egyéb művelet. Ez a látogató vásárlóvá alakítása. Ez minden affiliate fő célja. Lehetőség van mérni. A konverziós arány azt fejezi ki, hogy a látogatók hány százaléka vált vásárlóvá.

Az átváltási arány az iparág típusától és a márkától is függ. Meghatározza, hogy a márka hogyan járul hozzá a konverzióhoz, és mennyire jó és hatékony a kampány. Ha egy cég növelni akarja eladásait, akkor emelni kell a konverziós arányt.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása