–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Keresési és tartalmi hálózatok

Mik azok a keresési és tartalmi hálózatok?

A Google AdWords két fő részből áll. Ezek a Keresési hálózat és a Tartalmi hálózat.

A keresőhálózat arra összpontosít, hogy releváns keresési eredményeket hozzon az embereknek. Keresőmotorokat használ a problémamentes munka érdekében. Ez a rész akkor fontos, ha gyorsan szeretne megkeresni egy adott területhez kapcsolódó adatokat.

A második rész egy tartalmi hálózat. Felelős azért, hogy Önt érdeklő minőségi tartalmat hozzon létre. A tartalmi hálózat a Google AdSense programjának része.

Vissza a szószedethez Hozzon létre fiókot INGYEN
A Követő valós időben nyújt tájékoztatást kampányairól. A nyomkövető eszközök könnyen letölthetők és azonnal telepíthetők.

Követő

A Nyomkövető egy jelentéskészítésre használt rendszer, amely valós időben nyújt tájékoztatást kampányokról. A rendszerek továbbfejlesztett változatával információkat kaphat a vásárlóiról és kereskedőiről. Javasolják a Thrive és a Voluum kipróbálását. Letölthető és telepíthető. Hozzon létre INGYEN fiókot a Post Affiliate Pro-nál.

A minőségi pontszám egy fontos mérőszám, amely betekintést nyújt a kulcsszó relevanciájába a hirdetésszöveg, a keresési lekérdezés vagy a céloldal tekintetében.

Minőségi pontszám

A minőségi pontszám a vállalkozás fontos mérőszáma, amely figyelembe veszi a keresés minőségét, és betekintést nyújt a kulcsszó relevanciájába. A minőségi keresést a Google AdWords biztosítja, és számos kapcsolódó forrással áll rendelkezésre. A Quality Unit, LLC által biztosított szolgáltatások beváltak, és ingyenes konzultácót kínálnak.

Az eladások növeléséhez a vállalatnak növelnie kell a konverziós arányt. Az átváltási arányok iparágonként eltérőek. További információkért tekintse meg a cikket.

Konverziós arány

A konverziós arány azt fejezi ki, hogy a látogatók hány százaléka vált vásárlóvá. Ez a fő célja az adott weboldal affiliate-jének, így mérhető. Az átváltási arány az iparág típusától és a márkától függ, de meghatározza, hogy hogy járul hozzá a márka a konverzióhoz, és mennyire hatékony a kampány. Ha egy cég növelni akarja a konverziós arányt, akkor hatékonyabb kampányt kell indítania.

Szeretné még tovább fejleszteni affiliate szoftverét? Tekintse meg a Post Affiliate Pro Iono integrációját.

Iono

A szöveg a Post Affiliate Pro online üzleti lehetőségét és az Iono-s integrációs módszert mutatja be. A szövegben szerepel egy regisztrációs link, amely lehetővé teszi az ingyenes fiók létrehozását. Az Iono teljes körű ügyfélszolgálati megoldást kínál a számlázás, ügyfélkezelés és e-mail marketing terén. A szöveg bemutatja, hogyan lehet integrálni a Post Affiliate Pro-t az Iono rendszerébe a jutalék generálása céljából.

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása