A Post Affiliate Pro egy robusztus szoftver, amely mindenféle elemzést megmutat, hogy segítse az affiliate marketing sikerét. Íme egy rövid áttekintés néhány fontos jelentési mérőszámról, amelyeket a Post affiliate Pro platformon találhat meg. És mivel minden platform személyre szabható az egyes felhasználók preferenciáihoz, e jelentések bármelyike elhelyezhető az oldala elejére.
Trendek
A Trend Jelentés adatmezőket és diagramokat jelenít meg, amelyek megjelenítik a tranzakciók trendjeit. A jelentés világos képet ad a társult program teljesítményéről. A szűrők segítségével megtekintheti tranzakcióit dátum, állapot, kampány és társult vállalkozás szerint.
Az affiliate marketing trendek felhasználása segítheti a marketingeseket abban, hogy megjósolják, mely társult marketingstratégiák fognak a legjobban teljesíteni a következő évben, felmérve, hogy mi működött a múltban, és mit értékelnek jelenleg az ügyfelek.
Térkép átfedés
A Post Affiliate Pro hatékony térkép átfedő jelentést tartalmaz, amely nemzetközi földrajzi szegmentációs információkat jelenít meg webhelye látogatóiról. Lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy meghatározzák, mely országokban teljesítenek jól társult programjaik, és melyekben van szükségük különböző társult marketing stratégiákra.
Ha tisztában van azzal, hogy webhelye látogatói honnan származnak, olyan eMarketing-stratégiát alakíthat ki, amely maximalizálja a költségvetést azokban a régiókban, amelyek a legnagyobb ROI-t produkálják, miközben minimalizálja a kiadásokat azokon a területeken, amelyek a működési földrajzi hatókörén kívül esnek, vagy nem tudják elérni a kívánt eredményeket.
A legnépszerűbb partnerek
A legnépszerűbb partnerek jelentés megjeleníti a társult programban szereplő leányvállalatok listáját, teljesítményük szerint rendezve. A következő teljesítményparaméterek segítségével rangsorolhatja társult vállalkozásait: Eladások száma, Teljes eladási érték, Jutalékok, konverziók, megjelenítések és egyebek.
A társult szoftverek sikeres kezelése a leányvállalatok összehasonlításának és a kiemelt leányvállalatok azonosításának képességétől függ. Annak biztosítása érdekében, hogy szuper-partnerei motiváltak legyenek termékei eladására, és hogy javítsák értékesítési készségeiket, motiváltan kell tartania őket úgy, hogy lehetőség szerint jutalmazza őket.
Kampányok
A marketing kampányok különféle módokon reklámoznak egy terméket, de az online a legnépszerűbb. A kampányok a hirdetéseken kívül tartalmazhatnak bemutatókat, videokonferenciákat és egyéb interaktív technikákat.
A kampányok a leghatékonyabb módja annak, hogy elérje ügyfeleit és érdeklődőit. Ezekkel a módszerekkel biztosíthatja a találkozókat a meglévő, vagy potenciális ügyfelekkel. Egy több érintkezési ponttal rendelkező figyelemfelkeltő kampány sokkal jobban teljesít, mint egyetlen hirdetés. Amikor reklámozza márkáját, az ösztönzők segíthetnek Önnek vagy partnereinek kitűnni a tömegből.
A kampány befejezése után az ösztönzők segíthetnek az ügyfelek követésében is. Ez hasznos a szolgáltatások ismertetésében és a márka népszerűsítésében. A B2B értékesítési stratégiákhoz marketingkampányok szükségesek. Ezt az eszközt használhatja jelenlegi ügyfelekkel való kapcsolattartásra vagy új ügyfelek felkutatására. Ha rendelkezik egy hatékony stratégiával, képes lesz megragadni az ügyfelek figyelmét és kitűnni a tömegből.
Bannerek
A szalaghirdetés egy olyan grafika, amely felülről lefelé vagy a webhely vagy a digitális médiatulajdon egyik oldalától a másikig terjed. A társult marketingszakemberek szalaghirdetéseket használhatnak termékei vagy szolgáltatásai népszerűsítésére, és vizuális hirdetéseket kínálhatnak, amelyek csábítják a potenciális ügyfeleket, hogy kapcsolatba lépjenek velük. A Clickbait kedvcsinálók kiváló módja annak, hogy ösztönözze az embereket, hogy kattintsanak egy linkre, és regisztráljanak, vagy többet megtudjanak webhelyéről.
Egy vonzó banner hirdetés felkelti az olvasó figyelmét, és felkelti a kíváncsiságot a hirdetett termék vagy szolgáltatás iránt. A legtöbben szöveg helyett képeket használnak üzenetük kifejezésére. Statikus képek és animációk egyaránt használatosak.
Növelheti márkája online láthatóságát, és láthatóbbá teheti termékeit és szolgáltatásait szalaghirdetésekkel. Ezek a hirdetések nem csak új potenciális ügyfeleket generálhatnak, hanem arra is ösztönözhetik az embereket, hogy próbálják ki termékeit vagy szolgáltatásait, vagy regisztráljanak az e-mail listára. Végül pedig megkönnyítik a közönség újracélzását. Emlékeztetjük azokat a látogatókat, akik még nem vásárolták meg a terméket vagy nem fizettek elő a szolgáltatására!
Tudásbázis források
Learn more about campaigns and banners in Post Affiliate Pro
Legnépszerűbb URL-ek
Az URL-ekhez azonosítók hozzáadása lehetővé teszi a társult kereskedők számára, hogy megállapítsák, mely marketingcsatornák teljesítenek jól, valamint meghatározzák azokat a tartalmakat, amelyek hivatkozási forgalmat és eladásokat generálnak.
A leghatékonyabb affiliate marketing kampány a pontos üzenetig vagy témáig pontosan meghatározható, ha minden marketingtevékenységhez egyedi követőkódot ad hozzá. A kereskedők könnyen nyomon követhetik, hogy marketingkampányukban mely tartalom generál konverziót, és melyik nem, az URL követés segítségével.
A kampánymenedzserek jobban tudják kezelni kampányaikat az URL-követéssel. A ROI-elemzés felhasználható annak meghatározására, hogy mely tevékenységek biztosítják a legnagyobb megtérülést, így az erőforrások és az idő okosan osztható be. A legkisebb költségvetés mellett is valódi eredményeket lehet látni.
Online felhasználók
A Post Affiliate Pro online felhasználói jelentése megmutatja, hogy ki van bejelentkezve a telepítésbe valós időben. A világszerte leányvállalatokkal és kereskedőkkel rendelkező vállalatok számára ez a funkció hasznos. A kereskedők nyomon tudják követni a partnerek elhelyezkedését és teljesítményét saját területükön.
Ügyfelei származási helyének ismeretében létrehozhat egy e-marketing stratégiát, amely maximalizálja költségvetését a legmagasabb ROI-t produkáló régiókban, miközben minimalizálja a kiadásokat azokon a területeken, amelyek nem tartoznak a működési körébe, vagy amelyek nem hoznak elegendő megtérülést.
Ellenőrzési napló
A Post Affiliate Pro tartalmaz egy audit napló szolgáltatást, amely dokumentálja a kereskedők és társult partnerek által végzett tevékenységek sorrendjét. Átfogó áttekintést nyújt a Post Affiliate Pro fiókjában végzett összes műveletről, eljárásról, eseményről, végrehajtott műveletről és még sok másról.
Annak nyomon követése, hogy az alkalmazottak milyen gyakran férnek hozzá a fájlokhoz és dokumentumokhoz, betekintést nyújthat az auditorok számára abba, hogy kik férnek hozzá. A felhasználói tevékenység megismerése mellett a naplók segítségével javíthatja a hatékonyságot, a biztonságot és a teljesítményt. A rendszergazdák, a hálózati mérnökök, az ügyfélszolgálat munkatársai és a szoftverfejlesztők belső naplózást használhatnak a teljesítmény javítása, az elszámoltathatóság növelése és a stabil rendszerek fenntartása érdekében. A naplófájlok karbantartása áttekintést nyújt a tevékenységekről, így nem marad le a fontos változásokról.
Gyors jelentés
A Post Affiliate Pro rendelkezik egy olyan funkcióval, amelyben megtekintheti a kapcsolt marketingplatform összes KPI-jének gyors áttekintését. Értékes betekintést nyújthat a partnerprogramja trendjeibe valós időben, így az adatok alapján optimalizálhatja és testreszabhatja affiliate marketingstratégiáját.
A Post Affiliate Pro gyorsjelentés funkciója nagyon fontos funkció, mivel átfogó, gyors, egyszerű és megbízható megoldást nyújt a partnereiről és kampányairól. Elemezze a részleteket, beleértve a megjelenítéseket, kattintásokat, CTR-eket, eladásokat, jutalékokat és egyebeket. A panel akár személyre is szabható, hogy először az Ön számára legrelevánsabb jelentéseket jelenítse meg.
Manapság a marketingesek számos jelentési lehetőséggel rendelkeznek, de semmi sem jobb, mint amit a Post Affiliate Pro-ban talál. További információkért tekintse meg a funkciók oldalunkat.