–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Motivating inactive affiliates
  • Sablonok
  • Inaktív affiliate motiválása

Inaktív affiliate motiválása

A promóterek hatékony és sikeres toborzása csak az egyik eleme a sikeres affiliate program elindításának. Gyakori tévhit az affiliate programok tulajdonosai körében, hogy a legtöbb affiliate ugyanazon a napon válik aktívvá, amikor csatlakozik egy programhoz, így a kezdetektől értékesítést generál, és mindaddig aktív marad, amíg a program fut.

Sajnos ez nem ilyen egyszerű. Az affiliate program menedzsereinek folyamatosan figyelemmel kell kísérniük a promóterek munkáját, viselkedését és az általuk elért eredményeket, hogy a tevékenység hiánya esetén azonnal reagálhassanak, és minimalizálják annak negatív következményeit.

Nyilvánvalóan ugyanez vonatkozik az új promóterekre is – az affiliate program működéséért felelősöknek meg kell figyelniük, hogy az új csatlakozók elkezdenek-e lépéseket tenni vagy sem. Noha egy jól megtervezett és megfelelően végrehajtott beléptetési folyamatnak elegendőnek kell lennie a programban való aktív részvétel biztosításához a kezdetektől fogva, ez nem olyan egyszerű, ha olyan partnerről van szó, amelyek inaktívvá válnak a folyamatos és hatékony munka kezdeti időszaka után.

Mielőtt rátérnénk az inaktív affiliate motiválására, határozzuk meg a különbséget köztük és az aktívak között.

inaktív affiliate

Különbség az aktív és inaktív affiliate között

Az inaktív promóterek azok, akik leállították az Ön programjának eredményét, azaz nem generáltak megjelenítést, kattintást vagy értékesítést egy bizonyos ideig. Ezzel szemben az aktív affiliates azok, akik jelenleg hatékonyan reklámozzák az Ön termékeit vagy szolgáltatásait, és kapcsolatba lépnek a célközönségükkel. Előfordulhat, hogy az aktív affiliate nem hozza meg a várt eredményeket, de Ön továbbra is láthatja, hogy mindent megtesznek azért, hogy elterjesszék az Ön ajánlatát.

Noha az affiliate tevékenység hiánya ébren tarthatja éjszaka, ne feledje, hogy jobb, ha inaktív partnerei vannak, mintha azok sem lennének.

Végtére is, az inaktív promóterek legalább korábban kifejezték érdeklődésüket az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak reklámozása és a programhoz való csatlakozás iránt. Talán csak további támogatásra, útmutatásra vagy ösztönzőkre van szükségük, hogy bátorítsák őket, hogy továbbra is részt vegyenek a programjában.

A partnerek több okból is inaktívvá válhatnak:

  • Nincsenek megfelelő eszközeik az Ön ajánlatának népszerűsítésére.
  • Nem ad nekik elegendő támogatást, sem technikai, sem tartalmi szempontból.
  • Nem értik megfelelően a márkáját, termékét vagy szolgáltatását.
  • Más kereskedők vonzóbb ösztönzőket ajánlottak nekik.

Nehéz megállapítani, hogy mi okozza a partnerek inaktívvá válását, ha nem hallott róluk. Éppen ezért a legjobb, ha felveszi a kapcsolatot azokkal a partnerekkel, akik már nem vesznek részt a programban, és megpróbálják feltárni inaktivitásuk okait, feltérképezni, mi történik, és onnantól olyan megoldásokat keresni, amelyek lehetővé teszik, hogy továbbléphessen és megoldja a problémát.

Az inaktív partnerek motiválása érdekében elkészítettünk öt e-mail sablont, amelyek segítségével megkeresheti őket, és emlékeztetheti őket programjára és a rájuk váró lehetőségekre.

Inaktív partnereket motiváló e-mail – tárgysor példák

  • Egy ideje nem láttunk…
  • [termék/szolgáltatás] az Ön promóciójára vár
  • Egy hónap telt el azóta, hogy hallottunk felőled
  • Hajtsa végre az első eladását [X] napon belül, hogy megkapja [Y]
  • [affiliate program neve] várja Önt
  • Hogyan segíthetünk a [termék/szolgáltatás] értékesítésének újrakezdésében?
  • Valamit rosszul csináltunk…?

Inaktív affiliates motiválása – e-mail sablonötletek

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 1

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 2

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 3

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 4

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 5

FAQs

What’s the definition of an inactive affiliate??

An inactive affiliate is a promoter who has stopped actively promoting your products or services and hasn’t done so for a certain period of time.

How fast should I react after an affiliate becomes inactive?

It’s best to react quickly when a promoter stops participating in your program, so don’t wait longer than one month after an affiliate becomes inactive.

When should I consider an affiliate churned?

If an affiliate hasn’t opted out of your program but remains inactive for three or more months, you can consider that they have left your program.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN
Szeretné még tovább fejleszteni affiliate szoftverét? Tekintse meg a Post Affiliate Pro E-junkie integrációját.

E-junkie

A PAP-ban az Ejunkie integrációs bővítmény aktiválása, url-értesítés beállítása az Ejunkie Admin panelen és integrációs kód hozzáadása az E-junkie gomb kódjaihoz szükséges. A Post Affiliate Pro ingyenesen kipróbálható és az E-junkie IPN megoldással integrálódik. Az Ejunkie összes eladási oldalára cookie-értéket adhatunk az egyéni nevű tulajdonsághoz.

A kedvezménykuponok offline vagy online marketingre is felhasználhatók. A kuponok hatékony módja annak, hogy jobb árat kínáljanak, és motiválják a partnereket.

Kedvezményes kuponok

A kuponok hatékony marketingstratégiák, amelyek a fogyasztók pénztakarítási vágyait célozzák, és partnerek kínálják népszerűsítési célból. A kuponok lehetőséget adnak a kereskedőknek, hogy speciális árakat kínáljanak és motiválják a partnereket a weboldaluk gyakoribb hirdetésére. A Post Affiliate Pro kínál szalaghirdetéseket és bármennyi kuponcsoportot hoz létre egy kampányon belül, ami jelentős hatással lehet a vásárlók hűségére és elégedettségére.

Az affiliate vállalkozási megállapodás a kereskedő és az affiliate vállalkozás között létrejött írásbeli szerződés. Tudjon meg többet az affiliate szerződésről a cikkben.

Affiliate megállapodás

Az affiliate megállapodás egy írásbeli szerződés, amelyet a kereskedő és az affiliate vállalkozás kötnek. Az affiliate vállalkozás reklámozza a kereskedői ajánlatokat és jutalékot kap az értékesítésekért és a leadekért. Az affiliate megállapodásnak tartalmaznia kell az affiliate megállapodás feltételeit, az affiliate vállalkozás és a kapcsolat meghatározását, az affiliate vállalkozás minden felelősségét, promóciós anyagokat és egy szabványos szerződési terminológiát.

Szeretné még tovább fejleszteni affiliate szoftverét? Tekintse meg a HikaShop (Joomla! Extension) integrációt a Post Affiliate Pro számára.

HikaShop (Joomla! Extension)

The text describes how to integrate Post Affiliate Pro into the Joomla HikaShop extension to track sales and improve business management. The integration involves inserting a tracking code into HikaShop file templates to monitor order information and customer data. The article also offers alternative steps if the initial integration fails.

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása