Motivating inactive affiliates
  • Sablonok
  • Inaktív affiliate motiválása

Inaktív affiliate motiválása

A promóterek hatékony és sikeres toborzása csak az egyik eleme a sikeres affiliate program elindításának. Gyakori tévhit az affiliate programok tulajdonosai körében, hogy a legtöbb affiliate ugyanazon a napon válik aktívvá, amikor csatlakozik egy programhoz, így a kezdetektől értékesítést generál, és mindaddig aktív marad, amíg a program fut.

Sajnos ez nem ilyen egyszerű. Az affiliate program menedzsereinek folyamatosan figyelemmel kell kísérniük a promóterek munkáját, viselkedését és az általuk elért eredményeket, hogy a tevékenység hiánya esetén azonnal reagálhassanak, és minimalizálják annak negatív következményeit.

Nyilvánvalóan ugyanez vonatkozik az új promóterekre is – az affiliate program működéséért felelősöknek meg kell figyelniük, hogy az új csatlakozók elkezdenek-e lépéseket tenni vagy sem. Noha egy jól megtervezett és megfelelően végrehajtott beléptetési folyamatnak elegendőnek kell lennie a programban való aktív részvétel biztosításához a kezdetektől fogva, ez nem olyan egyszerű, ha olyan partnerről van szó, amelyek inaktívvá válnak a folyamatos és hatékony munka kezdeti időszaka után.

Mielőtt rátérnénk az inaktív affiliate motiválására, határozzuk meg a különbséget köztük és az aktívak között.

inaktív affiliate

Különbség az aktív és inaktív affiliate között

Az inaktív promóterek azok, akik leállították az Ön programjának eredményét, azaz nem generáltak megjelenítést, kattintást vagy értékesítést egy bizonyos ideig. Ezzel szemben az aktív affiliates azok, akik jelenleg hatékonyan reklámozzák az Ön termékeit vagy szolgáltatásait, és kapcsolatba lépnek a célközönségükkel. Előfordulhat, hogy az aktív affiliate nem hozza meg a várt eredményeket, de Ön továbbra is láthatja, hogy mindent megtesznek azért, hogy elterjesszék az Ön ajánlatát.

Noha az affiliate tevékenység hiánya ébren tarthatja éjszaka, ne feledje, hogy jobb, ha inaktív partnerei vannak, mintha azok sem lennének.

Végtére is, az inaktív promóterek legalább korábban kifejezték érdeklődésüket az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak reklámozása és a programhoz való csatlakozás iránt. Talán csak további támogatásra, útmutatásra vagy ösztönzőkre van szükségük, hogy bátorítsák őket, hogy továbbra is részt vegyenek a programjában.

A partnerek több okból is inaktívvá válhatnak:

  • Nincsenek megfelelő eszközeik az Ön ajánlatának népszerűsítésére.
  • Nem ad nekik elegendő támogatást, sem technikai, sem tartalmi szempontból.
  • Nem értik megfelelően a márkáját, termékét vagy szolgáltatását.
  • Más kereskedők vonzóbb ösztönzőket ajánlottak nekik.

Nehéz megállapítani, hogy mi okozza a partnerek inaktívvá válását, ha nem hallott róluk. Éppen ezért a legjobb, ha felveszi a kapcsolatot azokkal a partnerekkel, akik már nem vesznek részt a programban, és megpróbálják feltárni inaktivitásuk okait, feltérképezni, mi történik, és onnantól olyan megoldásokat keresni, amelyek lehetővé teszik, hogy továbbléphessen és megoldja a problémát.

Az inaktív partnerek motiválása érdekében elkészítettünk öt e-mail sablont, amelyek segítségével megkeresheti őket, és emlékeztetheti őket programjára és a rájuk váró lehetőségekre.

Inaktív partnereket motiváló e-mail – tárgysor példák

  • Egy ideje nem láttunk…
  • [termék/szolgáltatás] az Ön promóciójára vár
  • Egy hónap telt el azóta, hogy hallottunk felőled
  • Hajtsa végre az első eladását [X] napon belül, hogy megkapja [Y]
  • [affiliate program neve] várja Önt
  • Hogyan segíthetünk a [termék/szolgáltatás] értékesítésének újrakezdésében?
  • Valamit rosszul csináltunk…?

Inaktív affiliates motiválása – e-mail sablonötletek

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 1

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 2

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 3

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 4

Inaktív affiliates motiválása – e-mail 5

FAQs

What’s the definition of an inactive affiliate??

An inactive affiliate is a promoter who has stopped actively promoting your products or services and hasn’t done so for a certain period of time.

How fast should I react after an affiliate becomes inactive?

It’s best to react quickly when a promoter stops participating in your program, so don’t wait longer than one month after an affiliate becomes inactive.

When should I consider an affiliate churned?

If an affiliate hasn’t opted out of your program but remains inactive for three or more months, you can consider that they have left your program.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre fiókot INGYEN

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása