Mi az a megosztott jutalék?
Az osztott jutalék egy nagyszerű funkció, amelyet először a Post Affiliate Pro-ban vezettek be, és amely lehetővé teszi, hogy a vállalata jutalmazza az összes olyan leányvállalatot, aki részt vesz egy adott értékesítésben. Jelentősen javítsa partnerprogramját most!
Miért érdemes osztott jutalékot használni?
Marketingesként néha több értékesítési jutalékot kell egyszerre kifizetnie. Képzelje el ezt:
„János látogató” Dave blogját böngészte, és érdeklődött Dave blogjának „best-product.com” webhelyre mutató linkje iránt. János látogató átkattint a „best-product.com” webhelyre Dave blogjáról.
János látogató ezután böngészi a „best-product.com” webhelyet, és 5 perc múlva kilép.
János látogató úgy dönt, hogy megvizsgálja a „best-product.com” webhelyet, hogy véleményeket, referenciákat vagy árazási információkat kapjon.
A keresést tovább folytatva John látogató megtalálja a „best-product-review.com” webhelyet, és ismét megtekinti a „best-product.com” webhelyet, de most a leányvállalat Tom, a véleményíró webhelyéről tekinti meg.
János látogató újra keres, és talál egy fórumbejegyzést, ahol Mike leányvállalat pozitív kijelentéseket tett a „best-product.com” webhelyről. Ezen a ponton John látogatót ismételten felhívták arra, hogy elolvassa Mike leányvállalata által a fórumon elmondott pozitív dolgokat.
János látogató meghozza a vásárlási döntést, és végül a „best-product.com” ügyfele lesz.
Az „első és utolsó hivatkozó” beállítással rendelkező szabványos társult program jutalék struktúrájában a jutalék Dave-hez (első hivatkozó) vagy Mike-hoz (utolsó hivatkozó) jár. Mindkét lehetőség meglehetősen alapvető, és minden elterjedt társszoftverben megtalálható az újraírási cookie opciókkal.
A Standard Affiliate Commission Structure-ban a „Dave’s Blog”-tól származó Dave megkapja a teljes jutalékot, de Tom, a bíráló és Mike, a társult vállalkozás, akik a „best-product.com” webhelyen segítenek elvezetni John látogatót a vásárlási döntéshez. Minden érintett leányvállalat pozitívan befolyásolta “János látogatóját”, és szervesen részt vett az értékesítés népszerűsítésében. Mindezek a leányvállalatok megérdemlik, hogy kompenzációt kapjanak erőfeszítéseikért.
Hogyan működik a megosztott jutalék?
A Post Affiliate Pro megosztott jutaléka lehetővé teszi a társult vállalkozások jutalmazásának többféle változatának meghatározását:
1. lehetőség) Átlagos, osztott jutalék mindenki számára
A példában szereplő mindhárom leányvállalat egyenlő jutalékot kap.2. lehetőség) Az első hivatkozó a siker kulcsa
Az első ajánló 60%-os bónuszt kap, a maradék két leányvállalat pedig, akik részt vettek az eladásban, felosztja a 40%-os különbséget, vagy 20%-ot.3. lehetőség) Az utolsó hivatkozó a siker kulcsa
Az utolsó ajánló 60%-os bónuszt kap, a fennmaradó két leányvállalat pedig a fennmaradó 40%-os egyenleg 20%-át kapja.4. lehetőség) Az első és az utolsó hivatkozó leányvállalatot tekintik a siker kulcselemeinek
Első leányvállalat – 50% bónuszt kap
Utolsó partner – 30% bónuszt kap
További leányvállalatok – mindegyik 20% nyereség
MEGJEGYZÉS: A Post Affiliate Pro lehetővé teszi a hagyományos jutalékbeállítást is, ha 100%-ra állítja be az első ajánlói bónuszt, nem fizetnek ki más jutalékot az eladáskor.
Miért fontos az osztott jutalék az Ön partnerprogramja számára?
A sikeres affiliate program kulcsa az összes affiliate vállalkozás kompenzációval való motiválása. Ha az összes leányvállalat motivált az Ön termékeinek népszerűsítésére, a SEO növekedni fog, és ez több értékesítést jelent.
A jutalékon keresztüli kompenzáció a fő motiváló tényező az affiliate marketingszakemberek számára.
Az osztott jutalékkal a leányvállalatai jutalékot kapnak minden egyes általuk hivatkozott eladás után, és ez a siker arra ösztönzi őket, hogy egyenletesebben és fokozott elkötelezettséggel, összességében növeljék a jutalékokat.
A siker legfontosabb kulcsa a programkövetés minősége és pontossága.
A Split Commission speciális, testreszabható funkciójával a társult partnerek gyorsan megértik, hogy a megosztott jutalékok, ha indokolt, magasabb jutalékellenőrzést jelentenek. Leányvállalatai akár másokat is toborozhatnak a hír terjesztésével.
Tudásbázis források
Frequently Asked Questions
Milyen előnyei vannak az automatizált ügyfélszolgálatnak?
Az automatizált ügyfélszolgálat előnyei közé tartozik a gyorsabb válaszidő, az ügyfelek elégedettsége, a szervezett munkafolyamat, az ügyfelek megtartása és a megnövekedett értékesítés/bevétel.
Mi az a sablon üzenet?
A megosztott jutalék funkció néhány kiválasztott marketingplatformon megtalálható.