–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • Többszintű jutalékok (Multi level marketing – MLM)

Többszintű jutalékok (Multi level marketing – MLM)

Mik azok a többszintű jutalékok?

A Post Affiliate Pro egyedülálló többszintű marketing funkciót kínál, amely lehetővé teszi számos különböző típusú jutalék struktúrájának konfigurálását akár 100 társult vállalkozás szintjén.

Ezen a robusztus partnermarketing platformon a marketingszakemberek felépíthetik a társult vállalkozás fáját, hogy alkalmazkodjanak a társult programjukhoz. A jutalék struktúra minden szinten külön konfigurálható. A marketingszakemberek fix árakat állíthatnak be a partnerek számára. Ez lehet például 20 USD minden egyes szalaghirdetésre leadott kattintásért. Vagy a marketingesek más utat választanak, és dönthetnek úgy, hogy jutalékukat a teljes eladás százalékában határozzák meg. Ez sokkal gyakoribb a nagy partnerekkel rendelkező marketingszakemberek körében, mivel ez biztosítja, hogy minden partner pénzt keressen erőfeszítéseiért anélkül, hogy túl sokat adna a veszteséges haszonért.

Az első szint a király

Az első szint csak akkor király, ha megengedi nekik. A szoftver minden partnerének személyes alsóvonalat vagy személyes fát ad. A többszintű jutalékrendszer lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy minden egyes partner fát úgy állítsanak be, hogy a szülő-leányvállalataik jutalékot kapjanak az al-leányvállalataik értékesítéséért. Tegyük fel, hogy az A leányvállalat eladást utal B leányvállalatnak, aki megkapja a standard (1. szintű jutalékot), az A leányvállalat pedig a 2. szintű jutalékot.

Ebben az esetben a  kampányban beállított jutalékok valahogy így néznek ki:

  • jutalék (1. szint): 20%
  • 2. szint: 10%
  • 3. szint: 5%
  • 4. szint: 3%
  • 5. szint: 2%
Jutalék felállítása
Jutalék felállítása

Ha ilyen beállításai vannak, a jutalék mértéke meglehetősen egyszerű. Az első szint kapja a pot nagy részét, mert ők értékesítették. A százalék ezután „felcsordul” a szülői leányvállalathoz, majd a nagyszülőhöz és így tovább:

Ha Petra egy 100 dolláros eladás hivatkozója, akkor:

  • Petra 20 dollárt kap (1. szintű jutalék)
  • Edward 10 dollárt kap (2. szintű jutalék)
  • Regina 5 dollárt kap (3. szintű jutalék)
  • Darius 3 dollárt kap (4. szintű jutalék)
  • Pablo 2 dollárt kap (5. szintű jutalék)

Ön 40 USD (20+10+5+3+2) jutalékot fizet a leányvállalatainak ezért az eladásért. Ebben a beállításban Pablo, aki az ük-ük-nagyszülő, fogadja a legalacsonyabb százalékot, aminek köszönhető, hogy ő a legfelső partner a partnerfában. Ha az affiliate fa nem rendelkezik ennyi leányvállalattal, akkor a Rest Commission nevű opció manuálisan implementálható a platformon, hogy kezelje, hova kerül a jutalék százalékának „többi” része.

És természetesen, ha az összes leányvállalatát eltérően szeretné fizetni, függetlenül attól, hogy hol helyezkednek el az adott leányvállalatok között, ezt is megteheti. Teljesen szabadon választhatja meg, hogyan szeretné futtatni társult programját a Post Affiliate Pro alkalmazásban.

Többszintű jutalékok (Multi level marketing – MLM)

Miért nem fizetnek minden leányvállalatnak egyenlő mértékben?

A marketingmenedzserek mellett a leányvállalatok is keresik a lehetőségeket. A legjobb ajánlatok és a legnagyobb jutalékok szintén fontos szempontok. Míg az affiliate marketing egyszerű módja a vállalkozásoknak a piacra jutásban, a kampányokban való részvételt választó leányvállalatok meglehetősen szép filléres passzív bevételre tehetnek szert.

Lehetséges, hogy elveszíti a leányvállalatokat, ha többszintű jutalékstruktúrát használ. Azonban olyan leányvállalatokat szerezhet, akik hajlandóak dolgozni egy dollárért. Azáltal, hogy kigyomlálja azokat, akik jobban megfelelnének egy másik résnek, csökkentheti költségeit. Ennek eredményeként azok, akiket felvesz, jobban értékelik a munkájukat.

Forced Matrix funkció mellett ez egy erős MLM-funkció is lehet, amely arra ösztönzi a leányvállalatait, hogy új leányvállalatokat keressenek, amivel több jutalékot kapnak.

Tudásbázis források

Learn more how a affiliate tree works

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “What is multi-tier commission?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Multi-tier commission is a method of payment that allows you to define commission payouts independently in multiple affiliate trees.”
}
}, {
“@type”: “Question”,
“name”: “Why use a multi-tier commission structure?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Using a multi-tier commission structure can help marketers find quality affiliates to promote for them.”
}
}]
}

Weboldalunk cookie-kat használ. A folytatással feltételezzük, hogy Ön hozzájárulását adja a cookie-k telepítéséhez, ahogyan azt a mi részletezzük adatvédelmi és cookie-kra vonatkozó szabályzat.

×

Egyeztessen le egy személyes hívást, és fedezze fel, hogy a Post Affiliate Pro milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Hívás lefoglalása